gaaf man! gefeliciteerd!
Poster: Renzis
Toemaar!
Is het nu al duidelijk wat jullie precies doen of??
Poster: D-Jaz
we zijn een agency voor artiesten en een evenementen bedrijf maar onze artiesten draaien wel op onze evenementen
Poster: tairip
Erg vage omschrijving. Ik geef zelf ook feestjes en ken ook wel DJ's!
Sta je wel ingeschreven bij KVK?
Welk feest geven jullie bijvoorbeeld? Of door welke organisaties worden jullie artiesten geboekt?
Poster: Prozei
ik weet niet of je hier blij om moet zijn.
een agency kan je maken maar ook breken.
zoals nu naar uit ziet vindt ik t een beetje dubieus.
het ziet er meer naar uit als een feestorganisatie die goedkoop van luxx wil gebruik maken.
ik ken zoiezo weinig discotheken die zaken doen met jongens van 16.
een boekingsbureau regelt alle financien voor je af en problemen die onstaan bij boekingen.
zie dat bij reborn events niet snel gebeuren.
vindt dit meer een post waard in de late leeuw.
Haters mensen wij willen geen goedkoop gebruik maken van luxx en ras je stelt je echt verschrikkelijk kinderachtig op ons bedrijf wil juist talenten voor de nieuwe generatie en het is geen kinder disco check www.club-noa.nl big stuff man zaal was bom vol 550 man ik zie jullie onze avond niet zo na bootsen maar ja haters blijven er he en effe zeggen dat weinig discotheken zaken doen met jongens van 16 nah we zijn nu al met 4 club/discotheken in gesprek van arnhem tot leeuwarden dus please ga niet haten en doe niet zo associaal
Poster: Renzis
Okej succes er mee dan.
Doen jullie dat alleen in je eigen regio?
Haters mensen wij willen geen goedkoop gebruik maken van luxx en ras je stelt je echt verschrikkelijk kinderachtig op ons bedrijf wil juist talenten voor de nieuwe generatie en het is geen kinder disco check www.club-noa.nl big stuff man zaal was bom vol 550 man ik zie jullie onze avond niet zo na bootsen maar ja haters blijven er he en effe zeggen dat weinig discotheken zaken doen met jongens van 16 nah we zijn nu al met 4 club/discotheken in gesprek van arnhem tot leeuwarden dus please ga niet haten en doe niet zo associaal
ik vertrouw hem blind weetje sluit dit topic maar mensen snappen niet dat dit een beginent bedrijf is