Ik ben opzoek naar een controler/interface
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Eugeneji    posted on 04-03-2008 11:40
Hallo allemaal,

Ben pas prive lessen aan het nemen bij een proffesionele producer en hij heeft een lijstje opgesteld wat ik nog nodig heb voor mijn home studio.

Ik heb nog geen geluidskaart en wil graag met min 5 max 8 microfoons werken om zo instrumenten en vocals op te nemen.

Daarnaast heeft hij gezegd om een Controler aan te schaffen om zo mijn logic te bediennen zodat je niet met de muis effecten toevoegd aan bepaalde melodietjes, want volgens hem was dat veel handiger om ze via een controler te bedienen. Hij had over een of ander Mackie controler voor Logic Studio 8 en vertelde dat die mackie controler zo'n beetje Godfather van alle logic controlers was.

Hebben jullie nog tips voor mij over zijn advies en ik heb gekeken het zijn dure apparaten zijn er nog andere varianten die tot zelfde kwaliteit leiden? Bijv. een combi van Interface and controler... uitterraad wil ik later wel een muziek opnemen met een top kwaliteit.

ALvast bedankt.

Eugene

What do you think about Ik ben opzoek naar een controler/interface ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 6.392 days.
 Post CommentThat would be 213.1 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 94 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 9.494
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.091.667