hardcore is toch bijna allemaal 160bpm of niet?? ik heb er niet zo veel verstand van:P,, maar dat dacht ik teminste
Poster: Convert
nou mensen ik heb hier een hele aardig DJ ILLUSION gevonden in de buurt die het mij waarschijnlijk gaat uitleggen face 2 face dus dat wordt al een stuk beter lijkt mij
Oke ik ben gevraagd voor Sell'n Gaat Stampen feest 2 in Juni dit jaar dus mijn deadlijn is eigenlijk dat ik eind mei al goed kan beatmatchen en ik weet dat ik geduld moet hebben:P maar er komen een paar goede DJ's en moet tog al aardig wat kunnen lijkt mij zou dat te doen zijn in ongv dik 3 maanden?
Greetz
Poster: MissSalem
Ik hoop dat het je lukt.3 maand lijkt me nogal weinig. Of ben ik dat?
Veel succes alleszinds.
@MissSalem & Flexii: als je leest staat het als een vraag ik zeg niet van het moet dan afzijn(in iedergeval zo is het nie bedoelt) ik hoop dat ik het dan kan en hoop dat er dus goede tips komen.
@Adrian: Dus als ik iets ckr wil weten moet ik alsnog eigenlijk een bpm counter in je mengpaneel ofzo hebben?
....
Thanx allemaal
Poster: Ywe
Direct gevoel gehoor... Eigenlijk nooit anders gedaan. BPM counter kan je wel gebruiken als richtlijn inderdaad, maar het gaat sneller op je eigen gevoel. Plus de BPM counter berekent ook volgens bepaalde formules, dus als er een beatloos stuk tussen zit, dan issie helemaal de weg kwijt xD