Hallo,
Zoals jullie weten ben ik nog maar net 1 dag op dit forum maar ben vooral op dit forum gekomen om een vraag zoals de titel zegt.
Misschien klinkt het dom omdat dit nogal een pro forum(ook een reden om hier te vragen) nou hier komt de vraag dus:
Ik heb een probleempje met het beatmatchen van 2 nummers ik probeer 2 nummers zelfde snelheid te geven en ik wil dat heel goed onder de knie hebben omdat dat gewoon de basis is en ik heb daar al problemen mee

.
Ik heb veel tutriol op internet gekeken zoals die van DJ Tutor(jonathan) en zoals in heel veel tutorials worden lekker simple nummers genomen waar je de basskick makkelijk kan tellen en dan vind ik het ook niet moeilijk maar mijn probleem is dus ik ben voornamelijk een hardcore dj en die beats per minuut zijn daar egt vrij snel.
wat ik dus probeer is de kick 15seconde lang te tellen en dat keer 4 doen zodat je de bpm weet maar die kick gaat zo snel dat ik dat niet zo snel kan, is daar een makkelijkere manier voor?
Wat een tip is van DJ Xtremer is dat als ik les zou krijgen van een DJ die mij het gwoon mondeling uitlegt het al veel beter zou snappen dus mijn dit is ook een vraag van mij.
Woont iemand in de omgeving van Stadskanaal(Groningen) zou die misschien contact willen opnemen als die het mij misschien zo mondeling wil uitleggen.
Ook andere tips zijn welkom natuurlijk
Heel erg bedankt alvast!!
Greetz
DJ-Convert