[GZ] UDG cd-stickerss
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Javier-Vicente    posted on 03-03-2008 19:17
Net als Renzis gebruik ik de stickers van udg ook regelmatig voor mijn cd's. Na zijn topic gelezen te hebben hoop ik dat er nog een aantal mensen zijn die ze niet gebruiken en wel kwijt willen.

Dus heb je nog wat liggen pm me even dan kunnen we vast wel iets afspreken.

What do you think about [GZ] UDG cd-stickerss ??

Vote :   

Bastian    posted on 03-03-2008 21:40
Haha, toevallig net nog een beetje spaarzaam aan het doen aangezien ze bijna op raken.
Misschien mailtje naar udg sturen?Winking my eye
jannickv    posted on 03-03-2008 21:47
als je de verzend kosten wilt betalen mag je ze hebben...
maar mss is er nog iemand uit nederland...
Lead    posted on 03-03-2008 21:51
Nee... liever geen dingen plakken op je CD's. Stiften werken beter Winking my eye

Heb al te veel stukjes stikker in CDJ's gezien...
Let the BASS be louder
Bastian    posted on 03-03-2008 22:14
Stiften doe ik ook laatste tijd heel veel, maar als je die stickers gewoon goed erop plakt en niet als een gek ermeeom gaat doet hij het ook prima naar mijn doenHappy, laughing
Basrose    posted on 03-03-2008 22:15
Ik zeg gewoon printen :D stickers geven op een later moment toch problemen/rommel
User edit by Basrose on 03-03-2008 @ 22:20:29 (100%)
PatrickBeuken    posted on 03-03-2008 22:53
Ik heb nog wel een ongebruikt setje UDG stickers liggen. Het is echter niet voor niks dat ik ze niet gebruik... stickers op cd's = troep.
cross-over    posted on 04-03-2008 14:53
misschien overbodige info maar toch:

De temperatuur in de huidige generatie cd spelers kan behoorlijk oplopen en als gevolg daarvan kunnen de stickers loslaten met alle gevolgen vandien.
Verder kan het gebruik van stickers op cd's de bovenlaag een beetje oplossen (het zelfde als gebeurt als je met een stift erop schrijft die niet speciaal voor cd's gemaakt is).

Mijn mening is dus duidelijk:  Gewoon zo weinig mogelijk veranderen aan een CD.
(btw een gebrande cd heeft niet het eewige leven,  leg hem maar eens in de buurt van een blacklight of in de zon)Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
Twello    posted on 04-03-2008 15:03
Ik heb ze nog wel ergens liggen, maar waar weet ik niet zo snel Cry
Dubbelyou    posted on 04-03-2008 16:47
Lang leve Vinyl!! :D
Bastian    posted on 04-03-2008 18:03
Poster: DJ-BasRose
Ik zeg gewoon printen :D stickers geven op een later moment toch problemen/rommel

Soms heb ik trouwens ook een hekel aan dat geprint haha, weer hele tijd bezig met een fatsoenlijk design enzo wat een werk:P
Het liefste haal ik gewoon een cd die echt op en top gedrukt is, alleen helaas verkoopt beatport nog geen echte underground cd singles:P
Basrose    posted on 04-03-2008 18:06
Poster: Bastian

Soms heb ik trouwens ook een hekel aan dat geprint haha, weer hele tijd bezig met een fatsoenlijk design enzo wat een werk:P
Het liefste haal ik gewoon een cd die echt op en top gedrukt is, alleen helaas verkoopt beatport nog geen echte underground cd singles:P

Juist dat probleem heb ik dus met hardstyle.. Het is wel een bak werk maar heb bijna heel me vinyl collectie op cd nu... en ja het kost tijd maar is zeker de moeite waard!
Bastian    posted on 04-03-2008 18:09

Juist dat probleem heb ik dus met hardstyle.. Het is wel een bak werk maar heb bijna heel me vinyl collectie op cd nu... en ja het kost tijd maar is zeker de moeite waard!

Ja een maatje van mij draait ook hardstyle en is voortaan gewoon volledig op cd en als je een vaste print bv hebt dan is het ook wel gemakkelijker.
RAS    posted on 04-03-2008 18:14
ik heb een vaste print: kladblok! En dan printen op gewoon wit papier. Zeer goed te zien bij blacklight.
Fancy designs heb je niks aan. (trust me, ik deed het eerst ook)
Basrose    posted on 04-03-2008 19:33
Poster: RAS
ik heb een vaste print: kladblok! En dan printen op gewoon wit papier. Zeer goed te zien bij blacklight.
Fancy designs heb je niks aan. (trust me, ik deed het eerst ook)

Volgens mij gaat het hier over een medium voor Op de cd en niet naast de cd.
Illusion    posted on 04-03-2008 22:34

Zonde... je draait je hardstyle plaatjes toch wel op vinyl he:p ookal heb je ze op cd:D.

Als je je plaatjes nog kwijt wil Cry

[sorry: ontopic maar weer]
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Basrose    posted on 04-03-2008 23:11
Poster: Illusion

Zonde... je draait je hardstyle plaatjes toch wel op vinyl he:p ookal heb je ze op cd:D.

Als je je plaatjes nog kwijt wil Cry

[sorry: ontopic maar weer]

haha wees maar niet bang die worden flink gebruikt... maar zoizo soms kom je op locaties waar alleen cdspelers staan... en in me map heb ik zoizo meer bij me dan alleen op vinyl dus mooie aanvulling

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

504 Users online: 310 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 34.560
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.586.858