Poster: DJ-BasRose
Ik zeg gewoon printen :D stickers geven op een later moment toch problemen/rommel
Poster: Bastian
Soms heb ik trouwens ook een hekel aan dat geprint haha, weer hele tijd bezig met een fatsoenlijk design enzo wat een werk:P
Het liefste haal ik gewoon een cd die echt op en top gedrukt is, alleen helaas verkoopt beatport nog geen echte underground cd singles:P
Juist dat probleem heb ik dus met hardstyle.. Het is wel een bak werk maar heb bijna heel me vinyl collectie op cd nu... en ja het kost tijd maar is zeker de moeite waard!
Poster: RAS
ik heb een vaste print: kladblok! En dan printen op gewoon wit papier. Zeer goed te zien bij blacklight.
Fancy designs heb je niks aan. (trust me, ik deed het eerst ook)
Juist dat probleem heb ik dus met hardstyle.. Het is wel een bak werk maar heb bijna heel me vinyl collectie op cd nu... en ja het kost tijd maar is zeker de moeite waard!
Poster: Illusion
Zonde... je draait je hardstyle plaatjes toch wel op vinyl he:p ookal heb je ze op cd:D.
Als je je plaatjes nog kwijt wil
[sorry: ontopic maar weer]
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.