Poster: Epocs
Grote artiesten met laptops doen heel wat anders die doen het live die gooien studio dingen op 1 hoop en maken daar 1 set van.
Poster: Gerhard
Even een vraagje, wil mijn cd map binnenkort voorzien van covers/tracklists die ik nu dus nog niet heb maar hebben sommige ook cd en tracklist in 1 vakje?zoja beschadigd de cd dan niet en/of neemt de cd het papiertje dan niet mee ? Heb namelijk geen geld om grotere/betere cd map te halen...
Poster: Bouncy
Wat is het nou? zonet was ik nog geen echt DJ en nu ben ik gelijk een grote artiest?
Poster: Tomazos
kan geen kwaad,
wat zal eerder beschadigen denk je? welk matteriaal is sterker?? het cd'tje of het papiertje..
papiertje komt alleen mee als het te klein is, als je gewoon tracklist formaat brand (vooral de breedte) dan blijft het zitten, als het papiertje te smal is kwa hoogte, druk je het weleens kapot met het cd'tje, maar.. who cares?:P
als het papiertje kapot gaat, brand je gewoon een nieuwe, of repareer je die met Tape
Ja inderdaad doe mij maar een handtekening en een fanfoto?
Poster: Gerhard
Dat cd sterkter is dan papier snap ik, maar misschien voor vieze vlekken enzo. Maar goed scheelt dus weer
Vaak zie ik ook bij DJ's dat ze hun map door midden knippen? Ben ik nou zo dom of snap ik?het gewoon terecht niet?
Slappa d2i Flexrails systeem
Het d2i flexrails systeem garandeert de meest flexibele cd opslag oplossing die er op dit moment op de markt is. Het systeem stelt je in staat om elke d2i pocket dmv slide n lock met elkaar te verbinden. Dus niet langer je cd?s en boekjes in en uit de mapjes halen maar gewoon de gehele pocket dmv het slide n lock
systeem opnieuw met elkaar verbinden. Waar dit op neer komt, is dat je nu al je cd?s uit de doosjes kunt halen, en je cd plus je boekje bij elkaar kunt opslaan in de d2i mapjes. Daardoor kun je je gehele muziek collectie op een zeer overzichtelijke en ruimtebesparende manier opslaan in een van de verschillende slappa d2i cd mappen of in de Slappa 420 crate.
Poster: eekaat
heb ook de slappa 360 hardbody. Voor mij is hij echter te klein ^^. De tweede is besteld :P
Persoonlijk vind ik het enige nadeel aan die hardbodies: je kan je cd's bekrassen aan de rits als je ze uit hun sleeve haalt of terugsteekt.