Wat voor CD Mappen heb jij? (9/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJPrime    posted on 03-03-2008 17:03
Watvoor CD-Mappen heb jij?
Ik heb een map waar er 200 in gaan ofzo! elke bladzijde 4 Cd's!
En jullie?
User edit by DJPrime on 03-03-2008 @ 17:06:57 (1%)
Mod edit by Lead on 18-10-2010 13:47 (1%)

What do you think about Wat voor CD Mappen heb jij? ??

Vote :   

Gerhard    posted on 03-11-2010 21:42
Even een vraagje, wil mijn cd map binnenkort voorzien van covers/tracklists die ik nu dus nog niet heb maar hebben sommige ook cd en tracklist in 1 vakje?zoja beschadigd de cd dan niet en/of neemt de cd het papiertje dan niet mee ? Heb namelijk geen geld om grotere/betere cd map te halen...
User edit by Gerhard on 03-11-2010 @ 21:44:06 (4%)
Bouncy    posted on 03-11-2010 23:11
Poster: Epocs

Grote artiesten met laptops doen heel wat anders die doen het live die gooien studio dingen op 1 hoop en maken daar 1 set van.

Wat is het nou? zonet was ik nog geen echt DJ en nu ben ik gelijk een grote artiest?
Tomazos    posted on 04-11-2010 02:55
Poster: Gerhard
Even een vraagje, wil mijn cd map binnenkort voorzien van covers/tracklists die ik nu dus nog niet heb maar hebben sommige ook cd en tracklist in 1 vakje?zoja beschadigd de cd dan niet en/of neemt de cd het papiertje dan niet mee ? Heb namelijk geen geld om grotere/betere cd map te halen...

kan geen kwaad,

wat zal eerder beschadigen denk jeConfused? welk matteriaal is sterker?? het cd'tje of het papiertje..
papiertje komt alleen mee als het te klein is, als je gewoon tracklist formaat brand (vooral de breedte) dan blijft het zitten, als het papiertje te smal is kwa hoogte, druk je het weleens kapot met het cd'tje, maar.. who cares?:P

als het papiertje kapot gaat, brand je gewoon een nieuwe, of repareer je die met Tape
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Epocs    posted on 04-11-2010 09:49
Poster: Bouncy

Wat is het nou? zonet was ik nog geen echt DJ en nu ben ik gelijk een grote artiest?

Ja inderdaad doe mij maar een handtekening en een fanfoto?
Gerhard    posted on 04-11-2010 18:18
Poster: Tomazos

kan geen kwaad,

wat zal eerder beschadigen denk jeConfused? welk matteriaal is sterker?? het cd'tje of het papiertje..
papiertje komt alleen mee als het te klein is, als je gewoon tracklist formaat brand (vooral de breedte) dan blijft het zitten, als het papiertje te smal is kwa hoogte, druk je het weleens kapot met het cd'tje, maar.. who cares?:P

als het papiertje kapot gaat, brand je gewoon een nieuwe, of repareer je die met Tape

Dat cd sterkter is dan papier snap ik, maar misschien voor vieze vlekken enzo. Maar goed scheelt dus weerHappy, laughing
Tomazos    posted on 05-11-2010 04:05

Ja inderdaad doe mij maar een handtekening en een fanfoto?

x2!? Cool
Esmee    posted on 05-11-2010 10:24
Poster: Gerhard

Dat cd sterkter is dan papier snap ik, maar misschien voor vieze vlekken enzo. Maar goed scheelt dus weerHappy, laughing

Vlekken van t papiertje op een cd... Cool Volgensmij kan dat niet hoor... Moet je iig goed je best doen.
Als je tracklists erg vaak kapot gaan kun je ze altijd nog plastificeren, dat doe ik wel eens als ik me verveel.. Dan kun je ze ook niet kapot maken. Of in ieder geval lastig..
Epocs    posted on 05-11-2010 11:14
Ik print al mijn cd's post binnekort wel even mijn map enz....
nadeel is alleen dat als je snel naar een booking moet en wat brand je gelijk een lege witte cd heb waar je niks op kans schrijven en wat dan ook:p en dat is het kwestie van raadjeplaatje.
Tomazos    posted on 05-11-2010 13:14
of beter plannenHappy, laughing

ik brand me laatste cd altijd na het avond eten, voor als me onder het eten per ongeluk nog wat te binnen schiet,
RoyBeware    posted on 05-11-2010 19:05
Ik heb een CD map van 280 stuks ofzo...
4 CD's per vel. Met zelf gemaakte CD covers gelamineerd zodat ze mooi sterk zijn.
Is wat meer werk, maar veel plezier van.

Ga wel over op een kleinere map van 128 stuks ofzo.
durko    posted on 05-11-2010 19:33
UDG creator tank 120 voor 128 cd's. Erg over te spreken, is erg stevig, de hoesjes voelen degelijk en natuurlijk inclusief schoonmaakdoekje.
DTwisted    posted on 05-11-2010 19:38
Ik heb een Slappa 160.
ben er erg tevreden over ! Stevige hoesjes etc!
Epocs    posted on 05-11-2010 22:37
Vaak zie ik ook bij DJ's dat ze hun map door midden knippen? Ben ik nou zo dom of snap ik?het gewoon terecht niet?
BigSign    posted on 08-11-2010 14:02
Slappa 360 Hardbody! Cool?Prima map, Alleen wat groot. Moet er binnenkort weer een slappa bij bestellen, Dan ga ik voor de Slappa 240 Hardbody denk ik.
User edit by BigSign on 08-11-2010 @ 14:05:19 (100%)
eekaat    posted on 08-11-2010 15:13
heb ook de slappa 360 hardbody. Voor mij is hij echter te klein ^^. De tweede is besteld :P

Persoonlijk vind ik het enige nadeel aan die hardbodies: je kan je cd's bekrassen aan de rits als je ze uit hun sleeve haalt of terugsteekt.
Roalin    posted on 08-11-2010 15:57
Vaak zie ik ook bij DJ's dat ze hun map door midden knippen? Ben ik nou zo dom of snap ik?het gewoon terecht niet?

Ik denk dat jij dom bent: dat zijn de Slappa-mappen met D2i-systeem. Smile?Hierbij blader je 'per halve pagina' (per twee cd's).
Slappa d2i Flexrails systeem

Het d2i flexrails systeem garandeert de meest flexibele cd opslag oplossing die er op dit moment op de markt is. Het systeem stelt je in staat om elke d2i pocket dmv slide n lock met elkaar te verbinden. Dus niet langer je cd?s en boekjes in en uit de mapjes halen maar gewoon de gehele pocket dmv het slide n lock
systeem opnieuw met elkaar verbinden. Waar dit op neer komt, is dat je nu al je cd?s uit de doosjes kunt halen, en je cd plus je boekje bij elkaar kunt opslaan in de d2i mapjes. Daardoor kun je je gehele muziek collectie op een zeer overzichtelijke en ruimtebesparende manier opslaan in een van de verschillende slappa d2i cd mappen of in de Slappa 420 crate.

Stefjuuh    posted on 08-11-2010 17:25
Poster: eekaat
heb ook de slappa 360 hardbody. Voor mij is hij echter te klein ^^. De tweede is besteld :P

Persoonlijk vind ik het enige nadeel aan die hardbodies: je kan je cd's bekrassen aan de rits als je ze uit hun sleeve haalt of terugsteekt.

Daarom heeft slappa genoeg ruimte gelaten om de rits netjes om te vouwenWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.416 days.
 Post CommentThat would be 180.5 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

419 Users online: 335 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 48.269
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.255.269