Poster: Epocs
UDG 128 heb er 2 stuks van... Vind alleen dat plastik niet zo heel erg stevig ze scheuren allemaal al. Insteek vakjes voor je cd's vooraan vind ik ook niet strak genoeg want met 2 cd's vallen ze er nog steeds uit.
Poster: EpocsIk bepaal toch liever altijd zelf waar me map komt te liggen,
Een keer zelfs gehad dat ik midden in me set was en dat iemand me booth binnen kwam om ze spullen klaar te leggen legt die gozer me map echt ver buiten me bereik moest ik gewoon 5min lang zoeken naar me map:S?
Een keer zelfs gehad dat ik midden in me set was en dat iemand me booth binnen kwam om ze spullen klaar te leggen legt die gozer me map echt ver buiten me bereik moest ik gewoon 5min lang zoeken naar me map:S?
Doe ik al een poos... gelukkig staan ze bijna overal al waar ik kom (CDJ 2000)
UDG 128 heb er 2 stuks van... Vind alleen dat plastik niet zo heel erg stevig ze scheuren allemaal al. Insteek vakjes voor je cd's vooraan vind ik ook niet strak genoeg want met 2 cd's vallen ze er nog steeds uit.
Poster: Bouncy
Zag jij ergens het woord *NAAM*Pioneer of CDJ in mijn post? :P
Digitaal draaien is niet gelijk aan alleen maar CDJ 2000![]()
Ik neem toch echt iets beters mee...
Ow sorry?neem me niet kwalijk kon DIGITAAL niet buiten Timcode (Vinyl)of CD spelers zoeken aangezien derest voor mij niet echt draaien is
Poster: Esmee
Gevaarlijke uitspraak Epocs...
Poster: Bouncy
Tof! Dan ben ik geen echte DJ! :D Eindelijk iemand die het bevestigd
Poster: Esmee
Of via Ableton 8 sounds tegelijkertijd erin knallen ofzo.
Grote artiesten met laptops doen heel wat anders die doen het live die gooien studio dingen op 1 hoop en maken daar 1 set van.