Poster: Cyspoz
Momenteel nog met koffers en een eerste Slappa 80 map. Heb best lang nagedacht en gekeken naar allerlei mappen voordat ik ben over gegaan tot het aankopen ervan. Moet zeggen dat met mappen draaien wel een stuk fijner is dan ik dacht en dat de Slappe mappen wel fijn zijn.
Ik heb al mijn CD's dubbel voor als ik een nummer van dezelfde cd wil draaien of voor als er iets met ??n van de CD's zou gebeuren. De back-up cd zit samen met het hoesje in het voorste vakje, terwijl de andere in het tweede vakje zit. Zo heb ik dus totaal 80 CD's bij me maar slechts 40 verschillende.
Ik zal mezelf eens even updaten. Inmiddels een Slappe 240 map erbij en een tweede Slappa 240 map zal wel niet meer lang laten wachten. De koffers zijn volledig verdwenen.
Ik ben wel er achter gekomen dat de vakjes in Slappa mappen niet alemaal zuiver dezelfde afmetingen hebben. Bovendien zit er soms wat meer stof voor waardoor ik er tegenaan ben gelopen dat de randen van hoesjes niet altijd goed te lezen zijn.
Als je in beide vakjes ook een CD stopt dan komt het allemaal wat stroef te zitten waardoor je wel wat lichte krasjes op de CD's krijgt. Verder blijf ik er erg tevreden over, mappen doen het nog steeds erg goed en blijven degelijk. Toch vind ik het maar een gedoe met al die CD's, wat mij betreft plus ik over niet al te lang mijn USB HD in een CDJ-2000