Poster: Lead
Frames moet je niet gebruiken. Da's voor oude browsers niet geschikt en langzaam en nergens voor nodig :D
Oude browsers moeten gewoon geupgrade worden.
Vanaf XP mogen we verwachten dat alles redelijk up to date is.
Met de huidige 70% van alle gezinnen die een Adsl verbindingen in ons land hebben moet het over het algemeen redelijk te doen zijn een Framed website op je scherm te laten vertonen.
De gemiddelde wachttijd voor het laden van een knappe flash site duurt langer.
Poster: PatrickBeuken
@ Lead: Photoshop is een veelgebruikt programma voor het maken van website-layouts.
idd is photoshop een veel gebruikte aplicatie voor de grafishe formgeving van websites.
Poster: Lead
Ik zou allen in tabellen maken of in < div >'s, dat laad snel en geeft je volledige vrijheid qua indeling. Wij gebruiken tabellen en hier en daar een div-tag als het niet anders kan 
Of dit de beste oplossing is ?? Ik weet het niet, hierover kun je van mening verschillen. Ik denk dat het maar net is wat je gewend bent.
Ik vind de DJ Resource site nou ook niet echt altijd even snel laden....
Poster: Nvie
Hoe maak je voor een site leuke 'top en side frames'? (zoals hier bv.)
Links naar sites die dit uitgebreid behandelen? (ik gebruik dreamweaver)
Dreamwaver is nu niet echt voor de beginner...
Mijn advies: Als je net begint en toch een leuke site wil maken, kijk eens naar Frontpage 2003. makkelijk voor iedereen die GEEN html kent.
Wil je leuke dingen met flash maken?
gebruik Coffeecup Firestarter. Heb je geen HTML of Flash kennis voor nodig en ziet er zeer proffesioneel uit.
Ben je een beetje bekend met HTML en wil je leuke scripts gebruiken?
Check
deze link ff.
leuke handige scripts die zo zijn te gebruiken.
Standaard lauyouts (Vrij te gebruiken)
check hiero.