Musicnow...is dat een goeie downloadsite
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 29-02-2008 19:25
Hallo Collega's :P
Na dat kopen ben ik geintereseert geraakt bij het downloaden bij sites...maar waar doen jullie dat? en ik heb laatst musicnow geprobeerd, maar is dat wel echt legaal? want als je een track wilt moet je naar een nummer bellen voor 1,30 per gesp. en die verteld je een code die je vervolgens in moet typen. daarna heb je de track. is dat ook legaal? ennn Hoe controleren ze eigenlijk of je muziek legaal is? want dat zie je niet aan de cd waar je legale tracks op hebt gefikt??

What do you think about Musicnow...is dat een goeie downloadsite ??

Vote :   

MissSalem    posted on 29-02-2008 19:28
Poster: RuudV
Hallo Collega's :P
Na dat kopen ben ik geintereseert geraakt bij het downloaden bij sites...maar waar doen jullie dat? en ik heb laatst musicnow geprobeerd, maar is dat wel echt legaal? want als je een track wilt moet je naar een nummer bellen voor 1,30 per gesp. en die verteld je een code die je vervolgens in moet typen. daarna heb je de track. is dat ook legaal? ennn Hoe controleren ze eigenlijk of je muziek legaal is? want dat zie je niet aan de cd waar je legale tracks op hebt gefikt??

Ik geloof niet dat dat bij 1,30 euro blijft, hoor. Zou wel eventjes mooi zijn. Winking my eye

De antwoorden op je andere vragen kan je gemakkelijk vinden met SEARCH. Happy, laughing
Flexii    posted on 29-02-2008 19:28
je moet even de search button gebruiken, daar vind je heel veel informatie over jou vragenWinking my eye, legaal of illegale downloaden boeit niet, je mag namelijk NIET met gekopieerde cd's draaien tenzij je ieder jaar soort van belasting betaald aan buma/stemra, maar zoek dit op met de search
MoXeGy    posted on 29-02-2008 19:34
waarschijnlijk is dit illegaal gezien je normaal per nummer moet betalen.
Lead    posted on 29-02-2008 19:45
De manier van muziek kopen maakt niet uit. Hopelijk regelt die website zijn zaakjes goed met de rechthebbenden/Buma. Of je per SMS, gesprek iDeal of Paypal betaald doet niet ter zake.

Je kunt aan een nummer niet zien of het legaal is, check bij de Buma of die site netjes afdracht ontvangt als je het zeker wilt weten.

Over het draaien met gedownloade en dekochte muziek zijn vele topics geschreven.

Topic: [Doe jij hieraan?] Buma/Stemra (1/5)
BUMA/STEMRA en legale muziek downloads
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.392 days.
 Post CommentThat would be 213.1 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

249 Users online: 160 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 56.359
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.904