Respect the skills!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 29-02-2008 14:58
Wat mij hier steeds vaker opvalt is hoe negative mensen hier zijn over bepaalde (hollandse) Top dj's.

Vind het ook wel grappig 15, 16 jarige jongetjes horen zeggen dat tiesto, jean of noem maar op niet kunnen draaien en ruk zijn.
Maar het klopt niet helemaal aight. Die mannne draaien voorop gesteld al 10-15 jaar. Hebben Talloze hits gescoord, nederland in de dance op de kaart gezet. Staan al jaren in de top20, of zelfs top 5 van beste dj's ter wereld.

Die mensen verdienen respect!
Alleen al om dat ze iets bereikt hebben, wat 95% van de mensen hier zowiezo niet gaat bereiken.

Om met de woorden van Jean te eindigen: Respect the skills!! want jij wilt ook respect hebben voor wat je kan.

What do you think about Respect the skills! ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 29-02-2008 14:59
Wat liefffff

Nee, je hebt wel gelijk hor, goed bezig.
Jori    posted on 29-02-2008 15:00
Idd, respect the skillz! Wie kraakt tiesto nou eigenlijk weer af, die is juist bescheiden en is heel goed is heel lang nummer 1 geweest. Jean doet arrogant in het filmpje, maar tiestoConfused
RAS    posted on 29-02-2008 15:02
Haha, mooi topic als reactie op Luxx topic. Ik ben het helemaal met je eens.

Misschien heb je wel wat te veel vertrouwen in de DJ's op DJR Happy, laughing. Als 5% hier net zo veel gaat bereiken als Jean dan ben ik blij dat ik hier een forummember ben :D
Luxx    posted on 29-02-2008 15:04
echt een respons op mijn topic zie ik
maar parodie die gemaakt heb is gewoon om te lachen voor dat stomme interview dat hij gegeven had. de antwoorden die op de vragen zijn gegeven heb ik ook niet gemaakt. dat heeft justin gedaan. ik kon er gewoon goed om lachen en deelde het met de rest hier.
verder vind ik dat je er niet zo'n probleem van moet maken. zulke reacties krijg je nou eenmaal als je bekend ben/domme interviews geeft.

als iedereen het zo serieus zou nemen zouden we nooit malibu hebben uitgevonden
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 29-02-2008 @ 15:04:56 (19%)
Renzis    posted on 29-02-2008 15:08
Het gaat niet eens zozeer over dat topic van jou, daar zie ik ook de lol van in, tuurlijk, maar de reacties er op, van kinderen die niks van de muziek wereld snappen.

Letterlijk word er gezegd: jean is crap. en minachtend gedaan over zijn tracks enz.
Dan heb je toch geen enkel verstand van hoe de dj-wereld werkt. Vandaar.

@jori. In meerdere topics wordt tiesto "afgekraakt".
tom-j    posted on 29-02-2008 15:13

goeie topic! ja ik ben het idd wel met je eens je moet elkaars skills respecteren! maar die 95% is miss iets te optimistischCry

Renzis    posted on 29-02-2008 15:19
Ik zei, 95% zowiezo niet:p

Maar ok als 4 hier van zo iets bereiken ben ik al trots.
McBany    posted on 29-02-2008 15:21
Dat was toch dat filmpje van DJ Jean
iets met wheels of steel:P
kennen we vast wel he ^^
maare idd die gasten verdienen respect met grote maten.
alleen denk ik toch dat het de meeste mensen gaat om de style van muziek wat ze draaien waar een hekel aan is.
Ik zelf vind die gasten grote bazen en met name carl cox (de "grootste" baas) die heeft me een partij skills!!!!!!
MissSalem    posted on 29-02-2008 15:22
Poster: Renzis
Wat mij hier steeds vaker opvalt is hoe negative mensen hier zijn over bepaalde (hollandse) Top dj's.

Vind het ook wel grappig 15, 16 jarige jongetjes horen zeggen dat tiesto, jean of noem maar op niet kunnen draaien en ruk zijn.
Maar het klopt niet helemaal aight. Die mannne draaien voorop gesteld al 10-15 jaar. Hebben Talloze hits gescoord, nederland in de dance op de kaart gezet. Staan al jaren in de top20, of zelfs top 5 van beste dj's ter wereld.

Alleen al om dat ze iets bereikt hebben, wat 95% van de mensen hier zowiezo niet gaat bereiken.

Om met de woorden van Jean te eindigen: Respect the skills!! want jij wilt ook respect hebben voor wat je kan.

Boys will be boys? Winking my eye

Het is waar dat de meeste jongeren niet doorhebben wat artiesten zoals Tiesto en wie nog, allemaal zowat niet bereikt hebben. Ze vinden dit of dat slecht, terwijl wat ze bekritiseren heel veel betekend heeft, zoals je zegt, vb Nederland qua dance op de kaart zetten. Volledig mee akkoord.

Maar dit is ook kwestie van vrije meningsuiting, niet? Problematisch dus...
Ik zou zeggen: wijs ze terecht, maar je zal niet kunnen voorkomen dat Tiesto nog verder "afgekraakt" zal worden. Maar blijf ze terechtwijzen. Leg ze uit waarom ze een bepaalde artiest niet mogen afkraken.

Respect is duidelijk wat we nodig hebben. Iedereen dan.
User edit by MissSalem on 29-02-2008 @ 15:23:08 (1%)
cross-over    posted on 29-02-2008 15:31
@miss salem:  mooi verwoord.

Respect is inderdaad waar het allemaal om gaat.

Een bepaalde houding in een interview of tijdens een optreden wil nog niet zeggen dat iemand geen respect verdiend.

Een mening geven over iemand is makkelijk gedaan maar hou het dan wel fantsoenlijk.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Renzis    posted on 29-02-2008 15:39
Na kijk als ik zo'n jean hoor over tiesto, tuurlijk is het arrogant. Maar qua niveau skills zitten ze niet ver uit elkaar. Dus kan kritiek of een mening gegrond zijn.

Maar als ik dan een jochie die 3 maand trug z'n eerste  mixer heeft gekocht die zelfde kritiek hoor geven......
@ misssalem: ik ga niet in elk topic zeiken op iemand die genoeg respect toont. Dus doe ik het zo, en beter lezen ze dit nu:P
Dubbelyou    posted on 29-02-2008 15:47
In hoeverre gaan skills. Je kan natuurlijk skills hebben maar als je die niet gebruikt ben je in mijn ogen alsnog een slechte DJ.

Ik heb in mijn leven meerdere malen dj jean mogen aanschouwen. Waarin hij zelfs in 1 set 3x vergat te mixen en dus de zaal zonder muziek stond. Heb hem meegemaakt dat drank en vrouwen ook belangrijker waren. 

Dit heb ik bij Tiesto nog nooit gemerkt, en staat dus bij mij veel hoger in het vaandel.
Tiesto heeft bijna alles zelf gemaakt, kan jean ook niet zeggen (g-spott etc).

Ten derde, zelf zeggen dat je skills hebt! mja dan ben je nog dieper gezonken bij mij!

Ik toon respect als je een goede set neerzet! ongeacht welke style. En of je dan al 20 jaar draait of niet, of pas je eerste betaalde set. Als je het publiek op zijn kop zet heb je skills! punt!
User edit by Dubbelyou on 29-02-2008 @ 16:31:32 (19%)
RenéKuppens    posted on 29-02-2008 16:44
ik vind 95 Procent nog veel!

er zijn hier 17.456 DJ's

als daar 5 Procent van door breekt Cry

873 Bekende DJ Resource dj's Winking my eye
Ywe    posted on 29-02-2008 16:48
Ik denk dat de hoofdzaak is dat je de verschillende DJ's niet moet gaan vergelijken als ze in een totaal segment liggen. Iedereen doet zijn ding, en als mensen dat leuk vinden dan hangen ze die bepaalde DJ aan, maar inderdaad ga niet lopen bitchen over een andere dj als dat gewoon jouw smaak niet is....

Lekker openminded blijven allemaal dan is de wereld veeeeel relaxter!
Illusion    posted on 29-02-2008 17:13
Jean staat idd al heel wat jaren bekend in deze geweldig dj wereld:p

Hij draait goed! Daar is niks mis mee.

Maar dat domme interview heeft bij veel mensen iets veranderd. Dat niet goed deed bij hen over jean. De meeste weten wel over welk interview ik het heb.

Daarnaast heb ik hem een keer in een clubje gezien, en daar draaide hij echt slecht.

Maar dat maakt niet uit... Elke dj heeft zijn slechte momentenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Gagarin12    posted on 29-02-2008 17:24
je moet daar geen respect voor hebben, zo'n dingen kies je zelf. Mensen kunnen je ook niet opleggen respect te hebben voor iemand. Respect is pas respect als het van binnenuit komt. Mensen kunnen je wel wijzen op de sterke punten en de dingen die mensen bereikt hebben waardoor je er later respect voor kan krijgen.

Gagarin
Renzis    posted on 29-02-2008 17:52
Tuurlijk moet respect als gevoel komen, maar ik vind dat mensen door bepaalde "accomplishments" respect verdienen.
Verder ben ik van mening dat als je in de zelfde buisness zit het logisch is dat er respect is voor mensen die het veel beter doen.
MaD    posted on 29-02-2008 18:09
Ach ja, om maar iemand te citeren: Op internet is iedereen Tiesto, en zo gedragen idd sommige zich, terwijl ze niet de waarde kunnen schatten van de prestaties van top DJ`s. De muziek die chuckie draait bij. is niet mijn stijl, maar ik heb zeker veel respect voor zijn skills. Kan ik hem wel afzeiken omdat zn muziek me niet aanstaat ofzo, maar hij kan het wel.
Objectief kijken naar wat iemand kan zou best wat meer mogen gebeuren
noadja.com /// aboveall.nl
Sebasz    posted on 29-02-2008 19:31
restecp ait Cry
MissSalem    posted on 29-02-2008 19:34

@ misssalem: ik ga niet in elk topic zeiken op iemand die niet genoeg respect toont. Dus doe ik het zo, en beter lezen ze dit nu:P

Dit is natuurlijk een meer opvallende manier van werken, ja. :p En zo val je niet telkens in herhaling. Winking my eye
Flexii    posted on 01-03-2008 03:11
Renzis, ik ben het helemaal met je eensWinking my eye,, je moet gewoon nadenken voordat je domme dingen gaat roepen. Volgens mij is dat gewoon de alom bekende jaloezie, 15 jarige zouden zo willen zijn als tiesto of jean, en omdat ze dan jaloers zijn kraken ze hen maar af.
ArCee    posted on 01-03-2008 10:40

Ik zie hier 2 dingen compleet los van elkaar. 1 is respect hebben voor wat de persoon in kwestie bereikt heeft. 2 is respect voor de persoon zelf Renzis. Ik kan heel veel respect hebben voor wat een dj bereikt heeft, maar tegelijkertijd kan ik ook respectloos zijn voor de persoon door zijn houding of maffe uitspraken.
robinpetrik    posted on 01-03-2008 11:13

1 ding hebben jean en tiesto gemeen...en dat is liefde voor tienersCry...of is die van tiesto al 20 geworden..?

ArCee    posted on 01-03-2008 23:10
CryCryCry Lady's and gentleman, the pedosound of Tiesto Cry

In search of Teenagers??
User edit by ArCee on 02-03-2008 @ 12:46:19 (55%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: markvl & 69 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 41.315
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.861