goeie topic! ja ik ben het idd wel met je eens je moet elkaars skills respecteren! maar die 95% is miss iets te optimistisch
Poster: Renzis
Wat mij hier steeds vaker opvalt is hoe negative mensen hier zijn over bepaalde (hollandse) Top dj's.
Vind het ook wel grappig 15, 16 jarige jongetjes horen zeggen dat tiesto, jean of noem maar op niet kunnen draaien en ruk zijn.
Maar het klopt niet helemaal aight. Die mannne draaien voorop gesteld al 10-15 jaar. Hebben Talloze hits gescoord, nederland in de dance op de kaart gezet. Staan al jaren in de top20, of zelfs top 5 van beste dj's ter wereld.
Die mensen verdienen respect!
Alleen al om dat ze iets bereikt hebben, wat 95% van de mensen hier zowiezo niet gaat bereiken.
Om met de woorden van Jean te eindigen: Respect the skills!! want jij wilt ook respect hebben voor wat je kan.
@ misssalem: ik ga niet in elk topic zeiken op iemand die niet genoeg respect toont. Dus doe ik het zo, en beter lezen ze dit nu:P
Wat mij hier steeds vaker opvalt is hoe negative mensen hier zijn over bepaalde (hollandse) Top dj's.
Vind het ook wel grappig 15, 16 jarige jongetjes horen zeggen dat tiesto, jean of noem maar op niet kunnen draaien en ruk zijn.
Maar het klopt niet helemaal aight. Die mannne draaien voorop gesteld al 10-15 jaar. Hebben Talloze hits gescoord, nederland in de dance op de kaart gezet. Staan al jaren in de top20, of zelfs top 5 van beste dj's ter wereld.
Die mensen verdienen respect!
Alleen al om dat ze iets bereikt hebben, wat 95% van de mensen hier zowiezo niet gaat bereiken.
Om met de woorden van Jean te eindigen: Respect the skills!! want jij wilt ook respect hebben voor wat je kan.
1 ding hebben jean en tiesto gemeen...en dat is liefde voor tieners...of is die van tiesto al 20 geworden..?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.