Eigenlijk elke uitgaande bewoner van de gemeente De Ronde Venen hoor je er over klagen: "Er is geen reet te doen in de omgeving!".
Daar komt nu verandering in!
Met Niks is Tof willen wij een feest op de kaart zetten voor iedereen die 16+ is, eindelijk een vet feest, bij jou om de hoek!
Het logo verraad natuurlijk alles over de insteek, een persiflage op de hype onder de jeugd... welke dat is, mag voorzich spreken.
Met 5 DJ's op de line-up, en slechts 5 euro entree, belooft dit een knallend feest te worden!
Wij zijn klaar voor de zomer, maar zijn jullie dat ook?!
Binnenkort online: Niks is Tof Mixtape!
Stay tuned...
See you @ Niks is Tof, Klaar voor de zomer
(22/03/08, JC Allround)
ik denk dat het een geslaagd feestje word
Poster: Sunrise8
jorrit, waar is het precies? ik wil misschien wel komen :D
jc allround lijkt me namelijk naam van de club, maar in welke plaats precies ligt het?, want god mag weten waar de ronde venen liggen haha :P...
Aan de naam zou je niet zeggen dat het een fuif is. Was eventjes verward. :p
Weliswaar hoop ik dat het mag knallen. Heel veel succes. Laat je ons weten wat ervan zal geworden zijn? Zijn heel erg benieuwd, allemaal.
Suggesties:
- In plaats van "16 jaar en ouder" te zetten, zou ik "16+" gezet hebben.
- Ook "Verkrijgbaar aan de deur" zou ik vervangen door "Kaartjes ADD €5"
Eigenlijk kwestie om de flyer niet bomvol tekst te zetten, maar het is jouw fuif, je doet maar. Het is maar een idee.
Amuseren jullie je in Mijdrecht!
Ziet er goed uit, leuke line-up ook! Het is voor mij jammer genoeg ook wat ver weg, maar mocht het een groot succes worden en er een keer een editie hier in de buurt komt ben ik erbij :P
- In plaats van "16 jaar en ouder" te zetten, zou ik "16+" gezet hebben.
- Ook "Verkrijgbaar aan de deur" zou ik vervangen door "Kaartjes ADD €5"
Deze manier van opschrijven is trouwens wel over nagedacht, zoals misschien wel naar voren komt is de hele insteek een beetje tegen de stroom in zegmaar. Het populairste house feest van het moment op de korrel nemen bijvoorbeeld, en onszelf afzetten tegen alle organisatoren die alles in het engels denken te moeten doen, omdat dat 'vetter' zou staan...
Eigenlijk was het idee juist om alles zo kansloos mogelijk neer te zetten, ik bedoel, afgezaagder dan "Klaar voor de zomer" wordt het niet, maar hoeveel feesten hadden niet in de ondertitel staan "Ready for the summer" oid?
Poster: Jorrit
De flyers zijn al gedrukt, dus hier is het te laat voor, maar toch bedankt voor het meedenken!![]()
Deze manier van opschrijven is trouwens wel over nagedacht, zoals misschien wel naar voren komt is de hele insteek een beetje tegen de stroom in zegmaar. Het populairste house feest van het moment op de korrel nemen bijvoorbeeld, en onszelf afzetten tegen alle organisatoren die alles in het engels denken te moeten doen, omdat dat 'vetter' zou staan...
Eigenlijk was het idee juist om alles zo kansloos mogelijk neer te zetten, ik bedoel, afgezaagder dan "Klaar voor de zomer" wordt het niet, maar hoeveel feesten hadden niet in de ondertitel staan "Ready for the summer" oid?
Ziet er leuk uit jorrit!!!! Beetje nope is dope look!
Veel succes en plezier die avond!
Poster: dj_jrBeetje nope is dope look!
Newsupdate, mixtape!
Zou cool zijn als jullie daar een berichtje achter laten!
Poster: Bastian
Ok, wtf is dat nou weer voor breezer stylo?:P
Je moet wel beetje beter gaan als nope is dope he!:P
Anders komt het volk niet... credible is uit! :P