echt ik kon dit niet laten om met jullie te delen. ik heb helemaal stuk gelegen hiervan :P je kon me werkelijk opvegen.
zoals Kenneth G, ik bedoel maar te zeggen hij heeft een hitje gescoord met Wobble. So, who cares? Laat hem er maar eerst voor zorgen dat hij net zo draait als ik, dan mag hij een recht van spreken hebben! Dit geld overigens ook voor de rest van die schlemielige gozertjes die denken dat ze kunnen draaien, maar in werkelijkheid produceren ze nog geen 4-maats beat! Dus, laat je niet teveel van de wijs brengen en luister naar DJ Jean. Fuck It!
Poster: Luxx
haha ik dacht dat iedereen wel door zou hebben dat het hier om een parodie ging :D naja even erbij gezet dan maar
kep dit interview net zelf gemaakt met justin voor mijn profiel werkstuk :P dacht, ik deel het even :D
Poster: DNR
haha.. achja.. dit topic loopt best goed..
Maar mijn mening blijft voor dit soort dingen de late leeuw.
Poster: _Ivan_
I'm sorry maar ik zou het niet leuk vinden als ik een bekende deejay was en iemand dit zo over forums ging verspreiden. Geen leuke grap, post dit maar in de late leeuw ofzo of share hem op MSN.
egt geweldig! stond ie strak ofzo? maarja hij is wel een goeie dj hij heeft egt skills!!
Poster: RmM
Hij draait goed, ik vind ook dat zen producties niet slecht zijn... (hoewel ze vaak door john marks en G-spott zijn gefixed maar dat terzijde) hij kan scratchen... Technisch gezien zoals hij ook al zegt op dat filmpje heeftie wel skills
quote>
Jean is in die tijd één of meerdere keren nederlands kampioen geworden met scratchen e.d.
Skills heeft hij zeker.
Ik mag hem wel:D
Poster: RenzisPoster: RmM
Hij draait goed, ik vind ook dat zen producties niet slecht zijn... (hoewel ze vaak door john marks en G-spott zijn gefixed maar dat terzijde) hij kan scratchen... Technisch gezien zoals hij ook al zegt op dat filmpje heeftie wel skills
quote>
Jean is in die tijd één of meerdere keren nederlands kampioen geworden met scratchen e.d.
Skills heeft hij zeker.
Ik mag hem wel:D
QFT zeggen we dan
Poster: Luxx
weetje wat tof is.....
ik heb die interview op meerdere forums gedropt en allemaal geloven ze dat jean dit echt gezegd heb :P dik lachen