echt ik kon dit niet laten om met jullie te delen. ik heb helemaal stuk gelegen hiervan :P je kon me werkelijk opvegen.
lees en geniet ervan. pak een bak popcorn erbij ofzo
waarschuwing: dit is een parodieInterview met dj Jean Hoe zou jij jezelf omschrijven als artiest zijnde?: k zou mezelf omschrijven als een energieke DJ, ik breng het publiek het liefst naar een muzikaal hiernamaals, om daarna totale stilte te brengen en daarna 1 van mijn beste producties tot nu toe erin gooien! Ik hou ervan om het publiek op te zwepen, met ze te spelen. Daarom wordt ik ook omschreven als één van Hollands beste dj's
wat voor plaats zou jij jezelf geven in de house scène? Ik zou mezelf plaatsen bij de grotere onder ons; neem bijvoorbeeld Erick-E. Deze man heeft in zijn carriëre al zoveel achievements behaald en toch staat 'ie er maar weer en weer. Ik zelf draai natuurlijk ook op de grotere feesten in Nederland, waaronder vorig jaar Mysteryland. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf daar zo goed heb zien staan draaien, dat ik gewoon vind dat ik mezelf in mag delen in het lijstje van grote namen in Nederland. Dit jaar sta ik overigens weer op Mysteryland, dus komen haha!
moeten we The Launch relaunced zien als een van je grootste werken of is het een voorproefje voor de toekomst? Nou kijk, om eerlijk te zijn was The Launch al een hele grote hit. No offense, maar die track heeft in bijna elk land waar Dance een goede naam heeft, wel een plekje in de top-tien veroverd. Medio 2007 ben ik begonnen aan The Launch Relaunched en ik moet toch zeggen dat het maar weer eens mijn werk van tien jaar geleden (The Launch) erg overtreft. Ik snap niet hoezo zoveel mensen de pest aan mij hebben, aangezien ik er gewoon altijd sta en elk jaar wel een hitje uitbreng, ik bedoel probeer jij dat maar eens voor elkaar te krijgen, haha. Maar straight to the point: binnekort kom ik met een voorproefje van een nieuw album van mij, wat toch zeker ook hoog in de top-tien komt te staan! So folks, be ready!
hoe vind jij de house feesten van nu in vergelijking met de oude feesten? Nou kijk, to be honest; it sucks. Nooit meer zullen de feesten zoals vroeger worden. Ik bedoel maar als je ziet hoe het volk wat de feesten nu bezoekt en de peeps die de feesten vroeger bezochten, er zit toch echt een wereld van verschil tussen. Vroeger kon ik gewoon mijn draaikunsten laten horen en de peeps bleven maar losgaan, nu zijn ze allemaal gericht op dat ene hitje of dat andere nummertje wat ze ooit eens gehoord hebben en waar een grote hype om is ontstaan (ik noem maar nummertjes zoals Do My Dance, Work It en Be). Zelf zou ik zulke gehypte shit nooit kunnen draaien, er is toch niets zo bijzonders aan waardoor het verslavend blijft? Come on, zulke 'muziek' kan ik ook wel maken! Tegenwoordig moet je gewoon de hele tijd door hitjes draaien wil je een goede dj zijn, it sickens me. Dus laat voor mij maar het publiek van vroeger terugkomen, toen ik aan het begin van mijn rijzende status stond!
Heb je nog een laatste boodschap voor alle mensen die dit gaan lezen? Ik heb wel een woordje klaar voor de peeps die het gaan lezen: stick to your own opinion en trek je niet teveel aan van je kameraadjes die weer na een of ander housefeest willen omdat daar die ene grote dj komt die met die ene hit! Ga gewoon naar de clubs waar je het het leuks vindt en zorg dat wanneer je gaat DJ Jean van de partij is om je hersenpan te laten knallen! En jullie mogen ook uitkijken naar mijn nieuwe album plus mijn nieuwe hit die binnekort in de top-40 komt te staan! Laat je niet van de wijs brengen door die 'Upcoming DJ's' van tegenwoordig zoals Kenneth G, ik bedoel maar te zeggen hij heeft een hitje gescoord met Wobble. So, who cares? Laat hem er maar eerst voor zorgen dat hij net zo draait als ik, dan mag hij een recht van spreken hebben! Dit geld overigens ook voor de rest van die schlemielige gozertjes die denken dat ze kunnen draaien, maar in werkelijkheid produceren ze nog geen 4-maats beat! Dus, laat je niet teveel van de wijs brengen en luister naar DJ Jean. Fuck It!
ohja
dit is een parody......