interview DJ jean. je gaat lachen:P (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Luxx    posted on 28-02-2008 20:14

echt ik kon dit niet laten om met jullie te delen. ik heb helemaal stuk gelegen hiervan :P je kon me werkelijk opvegen.

lees en geniet ervan. pak een bak popcorn erbij ofzo

waarschuwing: dit is een parodie

Interview met dj Jean
Hoe zou jij jezelf omschrijven als artiest zijnde?:
k zou mezelf omschrijven als een energieke DJ, ik breng het publiek het liefst naar een muzikaal hiernamaals, om daarna totale stilte te brengen en daarna 1 van mijn beste producties tot nu toe erin gooien! Ik hou ervan om het publiek op te zwepen, met ze te spelen. Daarom wordt ik ook omschreven als één van Hollands beste dj's

wat voor plaats zou jij jezelf geven in de house scène?
Ik zou mezelf plaatsen bij de grotere onder ons; neem bijvoorbeeld Erick-E. Deze man heeft in zijn carriëre al zoveel achievements behaald en toch staat 'ie er maar weer en weer. Ik zelf draai natuurlijk ook op de grotere feesten in Nederland, waaronder vorig jaar Mysteryland. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf daar zo goed heb zien staan draaien, dat ik gewoon vind dat ik mezelf in mag delen in het lijstje van grote namen in Nederland. Dit jaar sta ik overigens weer op Mysteryland, dus komen haha!

moeten we The Launch relaunced zien als een van je grootste werken of is het een voorproefje voor de toekomst?
Nou kijk, om eerlijk te zijn was The Launch al een hele grote hit. No offense, maar die track heeft in bijna elk land waar Dance een goede naam heeft, wel een plekje in de top-tien veroverd. Medio 2007 ben ik begonnen aan The Launch Relaunched en ik moet toch zeggen dat het maar weer eens mijn werk van tien jaar geleden (The Launch) erg overtreft. Ik snap niet hoezo zoveel mensen de pest aan mij hebben, aangezien ik er gewoon altijd sta en elk jaar wel een hitje uitbreng, ik bedoel probeer jij dat maar eens voor elkaar te krijgen, haha. Maar straight to the point: binnekort kom ik met een voorproefje van een nieuw album van mij, wat toch zeker ook hoog in de top-tien komt te staan! So folks, be ready!

hoe vind jij de house feesten van nu in vergelijking met de oude feesten?

Nou kijk, to be honest; it sucks. Nooit meer zullen de feesten zoals vroeger worden. Ik bedoel maar als je ziet hoe het volk wat de feesten nu bezoekt en de peeps die de feesten vroeger bezochten, er zit toch echt een wereld van verschil tussen. Vroeger kon ik gewoon mijn draaikunsten laten horen en de peeps bleven maar losgaan, nu zijn ze allemaal gericht op dat ene hitje of dat andere nummertje wat ze ooit eens gehoord hebben en waar een grote hype om is ontstaan (ik noem maar nummertjes zoals Do My Dance, Work It en Be). Zelf zou ik zulke gehypte shit nooit kunnen draaien, er is toch niets zo bijzonders aan waardoor het verslavend blijft? Come on, zulke 'muziek' kan ik ook wel maken! Tegenwoordig moet je gewoon de hele tijd door hitjes draaien wil je een goede dj zijn, it sickens me. Dus laat voor mij maar het publiek van vroeger terugkomen, toen ik aan het begin van mijn rijzende status stond!

Heb je nog een laatste boodschap voor alle mensen die dit gaan lezen?
Ik heb wel een woordje klaar voor de peeps die het gaan lezen: stick to your own opinion en trek je niet teveel aan van je kameraadjes die weer na een of ander housefeest willen omdat daar die ene grote dj komt die met die ene hit! Ga gewoon naar de clubs waar je het het leuks vindt en zorg dat wanneer je gaat DJ Jean van de partij is om je hersenpan te laten knallen! En jullie mogen ook uitkijken naar mijn nieuwe album plus mijn nieuwe hit die binnekort in de top-40 komt te staan! Laat je niet van de wijs brengen door die 'Upcoming DJ's' van tegenwoordig zoals Kenneth G, ik bedoel maar te zeggen hij heeft een hitje gescoord met Wobble. So, who cares? Laat hem er maar eerst voor zorgen dat hij net zo draait als ik, dan mag hij een recht van spreken hebben! Dit geld overigens ook voor de rest van die schlemielige gozertjes die denken dat ze kunnen draaien, maar in werkelijkheid produceren ze nog geen 4-maats beat! Dus, laat je niet teveel van de wijs brengen en luister naar DJ Jean. Fuck It!

ohja
dit is een parody......Cry
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 29-02-2008 @ 14:35:30 (5%)

What do you think about interview DJ jean. je gaat lachen:P ??

Vote :   

Flexii    posted on 28-02-2008 20:18
whahha damn wat een ego heeft die gast:P "dat ik mezelf zo goed heb zien staan draaien" ja ik kijk ook altijd in een spiegel tijdens het draaien zodat ik mezelf kan zien,, haha
tairip    posted on 28-02-2008 20:20
Het is wel lachwekkend dat hij inderdaad zo neerbuigend doet maar!!!

Hij heeft wel veel bereikt, ik heb wel respect voor die man. Hij kan draaien, scratchen alles en ook daadwerkelijk alles draaien. Marketing technisch doet ie het goed. hij mag best een beetje pochen, mkaar soms doet ie het teveel.
Berbo    posted on 28-02-2008 20:23
omg hij ziet zichzelf wel zitten op die grote troon Cry
het zal kenneth G goed motiveren als hij dit leest
User edit by Berbo on 28-02-2008 @ 20:30:49 (100%)
Bastian    posted on 28-02-2008 20:25

Edit: aangezien dat dit een parodie is neem ik mijn worden terug

User edit by Bastian on 01-03-2008 @ 14:33:27 (100%)
MuffHouse    posted on 28-02-2008 20:30
Zijn arrogantie stoot me tegen de borst, maar wat betreft de muziek hype waar hij niet aan mee wilt doen heeft hij 100% gelijk in. Je moet je wel voorstellen dat de mainstream onder de house tegenwoordig heel veel mensen aanspreekt en dus automatisch commercieel is geworden. Het is toch geen kunst om een plaat te draaien die elke dj in zijn map heeft zitten. Ik waardeer artiesten als zij platen draaien die vet zijn, en dat ik dan denk... Welke plaat is dit. En niet zo van ok iedereen hier kent deze plaat...  Maarja mijn mening, maar kan mij er ook wel aan ergeren (de hypehouse) om het zo maar even te noemen.
ArCee    posted on 28-02-2008 20:30
Zal Jean zichzelf serieus nemen? Dat doe ik namelijk al jaren niet meer Cry
DNR    posted on 28-02-2008 20:31
Waarom maakt iedereen nu van dit soort topics aan?

dat kan toch allemaal in de late leeuw
the-melody    posted on 28-02-2008 20:33
Poster: Bastian

Oké even een ding..
"Zelf zou ik zulke gehypte shit nooit kunnen draaien, er is toch niets zo bijzonders aan waardoor het verslavend blijft? Come on, zulke 'muziek' kan ik ook wel maken!"
Met alle respect, maar ga nou eerst eens even zelf dan aan de slag ipv een team het voor je te laten doen..Winking my eye

hij maakt toch "zelf" commerciele hits? xD
Twizz    posted on 28-02-2008 20:35
ik weiger eerlijk gezegd te geloven dat dit door hem gezegd is.
MaD    posted on 28-02-2008 20:35
Ek jaar een hitje produceren? Laten produceren bedoelt ie zeker. Hij zet zijn naam onder de producties va bijv. G-Spott.
noadja.com /// aboveall.nl
Dj_Fantasy    posted on 28-02-2008 20:35
Poster: DNR
Waarom maakt iedereen nu van dit soort topics aan?

dat kan toch allemaal in de late leeuw

Omdat dit een deftig onderwerp is, geen topic over een filmpje dat waarvan maar 5 man iets zegt.
dj2dj.nl
Luxx    posted on 28-02-2008 20:35
haha ik dacht dat iedereen wel door zou hebben dat het hier om een parodie ging :D naja even erbij gezet dan maar
kep dit interview net zelf gemaakt met justin voor mijn profiel werkstuk :P dacht, ik deel het even :D
www.mothermusic.nl
Flexii    posted on 28-02-2008 20:36
zet het origineel er dan ook ff bij:P

User edit by Flexii on 28-02-2008 @ 20:37:17 (93%)
DNR    posted on 28-02-2008 20:37
Poster: Flexii

nja, ik vind dat deze hier wel kan,, kun je namelijk goed over discussieren, in de late leeuw zou het onderwerp veel te snel wegzakken.

discussie punt bijvoorbeeld: ben je het met hem eens of niet? arrogantie terecht of niet? leuke dingetjes om over natedenken. Ik heb echt veel respect voor hem, en ik ben het ook helemaal met Muffhouse eens, maar somige dingen vind ik gewoon dat je voor je moet houden, waaronder dus van dat arrogante geleuter.

oke, je hebt een puntWinking my eye
Flexii    posted on 28-02-2008 20:38

oke, je hebt een puntWinking my eye

nja dat had ik:P, tot ik luxx's laatste post las xD
MaD    posted on 28-02-2008 20:38
Ik weet nog wel een filmpje waar ene Jean ook dit soort uitspraken deed, iets met Master of the Wheelz of Steel :P Dus dit zou me niet eens verbazen als die dit gezegd zou hebbenCry
noadja.com /// aboveall.nl
Luxx    posted on 28-02-2008 20:39
zet het origineel er dan ook ff bij:P

hehe dat is dat filmpje :P ik was gewoon random interview met justin aan het doen. en ik zei dat hij zo cocky mogelijk moest antwoorden. en na 2 vragen zei ik dat ie maar gewoon zoals dj jean moest doen :P
www.mothermusic.nl
DNR    posted on 28-02-2008 20:40

nja dat had ik:P, tot ik luxx's laatste post las xD

haha.. achja.. dit topic loopt best goed..

Maar mijn mening blijft voor dit soort dingen de late leeuw.
Flexii    posted on 28-02-2008 20:42

haha.. achja.. dit topic loopt best goed..

Maar mijn mening blijft voor dit soort dingen de late leeuw.

ja en daar moet ik jou toch wel gelijk in geven:P
RenéKuppens    posted on 28-02-2008 20:50
Geweldige vent

hij weet hoe hij zijn naam hoog houd kijk hoe hier weer over hem gesproken word..

Schitterend toch!

die kerel doet het op de andere manier en MY GOD THEY LIKE IT!

kijk maar The Lauch relauched weer dikke top 40 Hit....

alleen vind ik het wel ff raar dat hij be en do my dance er zo onder door haalt en dan zegt dit kan ik zelf ook maken..?

zo ver ik het weet heeft hij nog nooit een dikke hit gemaakt Winking my eye dat dede zijn maatjes G-spott en John Marks toch altijd netjes voor hem Winking my eye
Luxx    posted on 28-02-2008 21:06
Poster: MaD
Ik weet nog wel een filmpje waar ene Jean ook dit soort uitspraken deed, iets met Master of the Wheelz of Steel :P Dus dit zou me niet eens verbazen als die dit gezegd zou hebbenCry

daar is dit interview ook op gebasseerd :P
www.mothermusic.nl
Adrien1989    posted on 28-02-2008 21:31
Grappig gemaakt
Yorick    posted on 28-02-2008 21:44
iedereen loop hem wel af te kraken,,
maar doe maar na wat hij doetWinking my eye

voor mij is dit wel een voorbeeld. hij is misschien arrogant maar hij draait toch overal en nergens!

maar in werkelijkheid produceren ze nog geen 4-maats beat! Dus, laat je niet teveel van de wijs brengen en luister naar DJ Jean. Fuck It!

Vind ik ook:P
Luxx    posted on 28-02-2008 22:35
weetje wat tof is.....
ik heb die interview op meerdere forums gedropt en allemaal geloven ze dat jean dit echt gezegd heb :P dik lachen
www.mothermusic.nl
OneSixty    posted on 28-02-2008 23:04
idd , dat ene wheels of steel intervieuw heeft enorm veel vooroordelen geschept dus daarom gelooft iedereen dit zo makkelijk.

maar nou even een vraag hé ,  is jean echt zo arrogant of had hij die avond gewoon teveel op ?

428 Users online: 369 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 97.578
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.616.493