geschikte Flightcase voor DJM-800 en CDJ-400s
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

pascald    posted on 28-02-2008 16:39
Heb zojuist een bericht binnen gekregen dat morgen mijn 2 Pioneer CDJ-400's worden uitgeleverd.
Nu ben ik op zoek naar een geschikte flightcase voor mijn DJM-800 en 2x CDJ-400.

In eerste instantie heb ik gekeken naar de Prodjuser CDJ-14.
Alleen had ik deze laatst gehuurd met 2 CDJ-200's
Met de DJM-800 er in + wat kabels kom ik op 28 / 30 kilo.
Aangezien ik niet op de begaande grond woon en er soms best een stukje mee moet wandelen, is dit geen aanrader.

In tweede instantie leek mij de juiste oplossing de Zomo Set-200 of Set-400 MKII
Op een internet site staan deze flightcases afgebeeld met ingebouwde rollers/wieltjes.
Bij navraag kwam ik er achter dat Zomo deze in de nieuwe series weggelaten heeft.

Heeft iemand tips? voor nog een ander merk flightcase voor mijn hierboven genoemde apparatuur? met rollers of wieltjes?

Alvast bedankt...

What do you think about geschikte Flightcase voor DJM-800 en CDJ-400s ??

Vote :   

MissSalem    posted on 28-02-2008 16:43
Poster: pascald
Heb zojuist een bericht binnen gekregen dat morgen mijn 2 Pioneer CDJ-400's worden uitgeleverd.
Nu ben ik op zoek naar een geschikte flightcase voor mijn CDJ-800 en 2x CDJ-400.

In eerste instantie heb ik gekeken naar de Prodjuser CDJ-14.
Alleen had ik deze laatst gehuurd met 2 CDJ-200's
Met de DJM-800 er in + wat kabels kom ik op 28 / 30 kilo.
Aangezien ik niet op de begaande grond woon en er soms best een stukje mee moet wandelen, is dit geen aanrader.

In tweede instantie leek mij de juiste oplossing de Zomo Set-200 of Set-400 MKII
Op een internet site staan deze flightcases afgebeeld met ingebouwde rollers/wieltjes.
Bij navraag kwam ik er achter dat Zomo deze in de nieuwe series weggelaten heeft.

Heeft iemand tips? voor nog een ander merk flightcase voor mijn hierboven genoemde apparatuur? met rollers of wieltjes?

Alvast bedankt...

Tikfoutje... Happy, laughing

Kan je hem ook zelf maken? Happy, laughing Lijkt me altijd het leukst als je een beetje handig bent.
pascald    posted on 28-02-2008 16:51
Poster: MissSalem

Tikfoutje... Happy, laughing

Kan je hem ook zelf maken? Happy, laughing Lijkt me altijd het leukst als je een beetje handig bent.

Aangepast, moest natuurlijk DJM-800 zijn!
Zelf maken... kost mij erg veel tijd.. (wat ik eigenlijk niet heb) en voor +/- 200 euro kan ik geen flightcase in elkaar zetten.

Er zijn wellicht andere merken die zo iets kant en klaar hebben
Tizio    posted on 28-02-2008 16:59
Hier is iemand op DJR die een case hiervoor heeft, zoek eventjes bij de laatst geposte dj booth's. Ik weet wel dat de case van roadready komt..
RAS    posted on 29-02-2008 16:39
Als je het gereedschap hebt dan kun je zelf een flightcase maken voor 200 euro. Is mij ook gelukt (zie gallery pictures), maar was inderdaad veel werk! Het geeft wel voldoening als het af is Happy, laughing.

Een mogelijkheid om je flightcase te verplaatsen is een steekwagentje. Ik ben met m'n zelfgemaakte case icm steekwagentje al een paar keer met de trein geweest.
User edit by RAS on 29-02-2008 @ 16:40:37 (85%)

This is an old Topic

No new postings for 6.418 days.
 Post CommentThat would be 213.9 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

606 Users online: 306 Guests (300 Unknown)
Pages generated today : 59.593
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.891