Frank
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FrankH    posted on 17-05-2005 16:23
Hallo allemaal,

Ik heb hier al flink wat bekenden gezien van oa ClubCharts, waar ik zelf ook lid van ben dus. Ik ben beginnende dj, heb al een flink aantal platen, maar nog steeds geen gear. Maar ik verwacht tussen nu en een maandje toch wel eindelijk mijn gear te gaan aanschaffen.

Ik ben 19 jaar en ben al heel lang geinteresseerd in muziek, om te draaien de wat hardere stijlen maar om te luisteren veel breder. Mijn voornaamste draaistijl is (hard)techno, maar er zitten wat uitschieters tussen.

Momenteel druk bezig met mijn VWO eindexamen dus nog even doorzetten en daarna word ik vrijgelaten

What do you think about Frank ??

Vote :   

Nvie    posted on 17-05-2005 17:18
Welkom! (en veel succes met je examen )
W.i.M    posted on 17-05-2005 17:44
Hi FrankH,

Welkom hier en ook succes met je examen en met het uitzoeken van je eerste gear
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 17-05-2005 17:47
Hehe, geluk met je examens heb je al in overvloed dus, zal ik die van mij maar voor mezelf houden dan :D (nee hoor, ook vanuit mij hoop ik dat je genoeg kunt leren om te slagen).

Zal lastig genoeg zijn, toen ik zat te leren voor mijn examens belande ik telkens weer achter mijn draaitafels....
Let the BASS be louder
FrankH    posted on 17-05-2005 17:55
quote:
Poster: Lead
Zal lastig genoeg zijn, toen ik zat te leren voor mijn examens belande ik telkens weer achter mijn draaitafels....

Misschien is het daarom wel goed dat ik ze pas na de examens ga kopen

This is an old Topic

No new postings for 7.438 days.
 Post CommentThat would be 247.9 months
or a whopping 20.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: 37 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 51.841
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.818.959