Ik ben zojuist gebeld door BNN Ik ben 1 van de 8 dj's die is uitgekozen voor de voorronde van de Bedeclectic DJ Contest. Van de in totaal bijna 100 inzendingen!!! Ik ben fokking blij!!! ![]() ![]() Dus wie mij wil supporten: a.s zaterdag 1 maart in Hotel Arena, Amsterdam is de DJ-contest van 22.00 tot 0.00 |
Poster: ArCee
Congrats, kick ass daar en give it your best shot man
Poster: MrCotino
http://www.bnn.nl/page/programma/djcontest/
Hier staan alle deelnemers op en je kan ook al hun demos luisteren die ze hebben ingestuurd
quote: |
Poster: Bastian Echt droog hoe sommige hun playlist slordig in vullen.. ![]() |
Poster: MuffHouse
Beste Winner,
Allereerst van harte gefeliciteerd! Leuk dat je gaat draaien in hotel arena, ik werk er als lichtjockey. Wil je feestvreugde niet kwellen maar bereid je er wel op voor dat het er tussen 10 en 11 doodstil is. De meeste gasten komen rond de klok van 12 pas binnen.
In ieder geval veel succes en ik hoop dat je gaat winnen!
Poster: MrCotino
Thnx :D
Ok dus jij zorgy ervoor dat ik in de spotlight sta :P
Maar ik mag van de organisatie allemaal vrienden van me op de gastenlijst zetten, dus het staat wel een beetje vol met mensen dan
Poster: Sunrise8
@ mrcotino: ik heb ff rondgevraagd maar echt niemand wil mee. en om daar nou in me eentje aan te komen.. ik ga morgen nog iets proberen te regelen maar denk niet dat het me gaat lukken
@ muffhouse: toen ik er was bij de contest van jorrit waren er toch 20 a 30 mensen. en het begon om 21.00 uur.
Poster: Sunrise8
ja dat is waar :P
@ mrcotino: wat is de uiterste tijd/datum dat je wilt weten wie er komen?