Windows versus MAC - ik ben er uit! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 27-02-2008 09:06
Al sinds het bestaan van de OS'en is er die discussie wat is beter. Apple users worden fysiek misselijk als ze aan Windows denken. En Windows users kijken met angst (en beetje jaloezie) naar Apple, maar zullen nooit toegeven aan de Mac!

Zeker. Beide OS'en hebben hun voor- en nadelen. Absoluut! Gelukkig heeft Robbi-985 (uit Japan, waar anders vind je deze types?) de taak op zich genomen om vanuit zijn spontane project mij de tools te geven om tot een wel overwogen oordeel te komen op de vraag wat is beter, ... Windows of Mac!?

Ik ben er uit! Ik blijf lekker bij mijn Windows!

WINDOWS
MAC
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Windows versus MAC - ik ben er uit! ??

Vote :   

DaRoyal    posted on 29-02-2008 11:08
Nu snap ik ook waarom Richie Hawtin en de zijnen allemaal een mac gebruiken!

Die muziek uit een Apple is veel minimaler en stukken vetter. :P
AcidBurn    posted on 26-03-2008 01:34
Ik heb sinds kort een IMac, met Logic 8.... kan maar 1 ding zeggen, PC eat your heart out... Alles werkt... blijft werken.. en hoe meer ik ontdek hoe beter gaan mijn producties klinken... Ik heb 5 jaar op de atari st gewerkt met cubase en midiapparatuur, 5 jaar met pc, eerst fruityloops en logic... maar goed, allemaal speelgoed als ik het nu met de mac moet vergelijken.. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.370 days.
 Post CommentThat would be 212.3 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

120 Users online: 92 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 9.508
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.091.681