Poster: Gagarin12
tussen de djm800 en de 92 zou ik de djm nemen, maar hier, tussen de 600 en 92 zeker de 92.
Gagarin
Poster: Xitrate
Haha dat windows filmpje is wel erg vet! Mja om nou daarvoor een windows te kopen..? Lijkt me sterk :P
Verkeerde topic?
Haha dat windows filmpje is wel erg vet! Mja om nou daarvoor een windows te kopen..? Lijkt me sterk :P
Verkeerde topic?
Poster: jannickv
ik denk dat er iets niet klopt want er is an 130 keer op de poll gestemd en dit topic is er pas van deze ochtend:p
Verkeerde topic?
Poster: donkey
ik kies ook voor windows, vind mac gewoon niet fijn werken..
Poster: Lead
Geen idee wat er gebeurde, maar het is opgelost iig.
Graag hier geen OFFTOPIC zaken meer posten !
Gezien de filmpjes kies ik zeker voor Windhoos, zit net even wat meer drive achter
Ik snap niet waarom ze bijvoorbeeld geen simpele rechtermuisknop in hun muis doen, dit is irritant.
Windows all the way.. ik heb een aantal keer met Apple gewerkt maar ik vind het gewoon niks. Ik snap niet waarom ze bijvoorbeeld geen simpele rechtermuisknop in hun muis doen, dit is irritant. Dit zal wel gewoon wennen zijn maar dan nog, het zou ook tijdbesparender zijn.
Waarom zou je op Windows geen dingen kunnen bewerken? De structuur van de software blijft hetzelfde.. het is gewoon omgezet dus ik snap het probleem niet echt.
Bovendien heeft mac geen virussen, simpelweg omdat het nog steeds veel minder gebruikt wordt dan Windows. Iets van 90% van iedereen die een PC in huis heeft heeft een Windows, voor een hacker is het dus effectiever om een virus te maken voor windows dan voor de mac
Bovendien zijn mac's veeeeeeeeeel te overpriced. Je betaald 1600 euro voor een macbook met dezelfde hardware die in een 800 euro windows laptop zit.. waarom? Omdat de kleur wit is en er een appel op staat.
Windows voor mij dus.. (wel XP trouwens, Vista is me nog iets te buggy en in een te vroege fase)