Nou, dan maak ik er toch nog ff een topic van. Ik zoek dus nog een geschikte DJ-naam, mss vinden sommige het niet heel belangrijk(het gaat om wat je doet), maar toch wil ik wel een vette naam. Ik bedoel, het is toch een eerste indruk meestal en je doet er een lange tijd mee. Eerst had ik gewoon DJ Jori, maar da vind ik nu niks, toen had ik DJ Retaxx, maar past nou niet egt bij mijn stijl. Nu dacht ik mss aan (DJ) Reload, daar kwam ik op toen ik ging scrabbelen met m'n naam, wat vinden jullie daar van?
Naam: Jori van Lieshout(Reloat--> Reload) Stijl: Electro, Dance, House(Hier kan je ook Reload van maken)(soms draai ik wel wat Trance)
Dus wat vinden jullie van (DJ) Reload en hebben jullie anders nog tips voor een naam? Ik hoef hier verder geen kant en klare naam van iemand te krijgen, da moet ik zelf maar doen vind ik.
Thnx alvast.
What do you think about DJ naam ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb je frustratie maar even verwijdert. Past niet echt in dit topic, je kunt altijd het Contact formulier gebruiken als je ergens mee zit.
Graag in dit topic on-topic blijven.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 6.405 days. Post CommentThat would be 213.5 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.