Mijn eerste mix met ableton en mijn djm 800 en dus ik dacht ik zal het maar is filmen dus check maar uit tis niet zo'n goede mix maar jah. Ik wou ableton zeker is testen met mijn djm 800 omdat ik al mijn functies van men djm 800 is wou testen.
Tracklist: *Jhon Dahlback - Hustle up *Dada Life - Sweeter Than Fever (David West & Ida Engberg Remix) *The Chemical Brothers - Do it again (oliver huntemann remix) *Daft Punk - Harder better faster stronger (deadmau5 edit)
Omdat er redelijk veel vraag was achter hoe ik dit allemaal doe heb ik een daar maar een filmpje van gemaakt je kunt het hier vinden.
User edit by NielsR on 13-05-2008 @ 09:14:09 (32%)
What do you think about [V] Ableton live mix met djm 800 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben er nou nog steeds niet zo uit wat nou precies het voordeel of wat dan ook is van het mixen via ableton, heb het programma zelf ook, maar om te producen, mixen doe ik gewoon als normaal. Kan je me nou eens uitleggen hoe dit nou precies in zijn werk gaat en wat het voordeel is?
User edit by Adrien1989 on 26-02-2008 @ 00:17:11 (100%)
Poster: DaRoyal En sommige dingen mag je wel wat beter warpen hoor, hoor zowaar nog dubbele beats in de overgang naar Do It Again..!
Eerste keer dat ik eigenlijk mix met ableton, ben nog wat aan het uitproberen wat ik met wat midi configureer welke effectjes enzo ik gebruik, en ik heb men eq zo ingesteld dat ze de eq in ableton maar tot -6 db kunnen killen omdat anders staat mijn eq op mijn mixer niet in het midden voor 0 db en dat vind ik zwaar k*t dus dan moet ik daar maar mee leven denk ik zo...
@adrian; ableton is eigenlijk gemakkelijk en goed om te mixen als je veel met loops werkt of live je trackjes wilt spelen maar ik denk dat ik na een beetje met ableton gespeeld te hebben gewoon terug ga naar het old skool mixen met traktor scratch
User edit by NielsR on 26-02-2008 @ 00:35:43 (41%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.