vraag je z3ta+
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

anoniem    posted on 24-02-2008 12:36
ik heb nu ongeveer een week fl studio 7 demo (toch maar eerst eens proberen voor ik het ga kopenCry)

en ik heb als plugin z3ta+ maar als ik een melodie maak in de piano roll dan gaat er altijd een stukje heel stil en daan weer harder

hoe moet ik dit op lossen
is er iets verkeerd in mijn settings ofoz

grrtzzz

What do you think about vraag je z3ta+ ??

Vote :   

Luxx    posted on 24-02-2008 12:42
Poster: anoniem
ik heb nu ongeveer een week fl studio 7 demo (toch maar eerst eens proberen voor ik het ga kopenCry)

en ik heb als plugin z3ta+ maar als ik een melodie maak in de piano roll dan gaat er altijd een stukje heel stil en daan weer harder

hoe moet ik dit op lossen
is er iets verkeerd in mijn settings ofoz

grrtzzz

Z3TA+ demo heb je dan waarschijnlijk
www.mothermusic.nl
borisdekloris2    posted on 24-02-2008 14:03
Demo versie, van z3ta... gaat om de 10 seconden het volume 2 tellen uit ...
Oplossing koop Z3ta in de winkel , het is een vette synth , heb m zelf net 3 weken...

Boris
anoniem    posted on 24-02-2008 14:29
Poster: borisdekloris2
Demo versie, van z3ta... gaat om de 10 seconden het volume 2 tellen uit ...
Oplossing koop Z3ta in de winkel , het is een vette synth , heb m zelf net 3 weken...

Boris

hoeveel kost die dan ongeveer en kan ik die in een gewone computerwinkel kopen ??
bambamstudio    posted on 24-02-2008 14:49
Direct te koop bij Cakewalk.

99 $, MAAR een online winkel in Koln ) link mag helaas niet ' bied hem aan voor 79 euro
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 24-02-2008 @ 14:52:22 (100%)
bambamstudio    posted on 24-02-2008 14:51
oeps dubbel
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 24-02-2008 @ 14:52:34 (100%)
anoniem    posted on 24-02-2008 16:40
ok bedankt
Twizz    posted on 24-02-2008 17:20
Kon het niet over mijn hart krijgen(of hoe zegt men dat?) om niet even te vragen ofdat je wel zeker weet dat het een demo is.
Kijk, als je hem had gekocht, dan had je dat wel geweten. Dus als het geen demo is dan is het illegaal, en als je hem dan wilt kopen, dan kan ik dat alleen maar aanmoedigen.

Maar een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat het net een preset is waar een LFO staat ingesteld op het main volume. Al is dat onwaarschijnlijk.
anoniem    posted on 17-03-2008 16:20

Ik heb weer even een vraagje

maar deze keer over NEXUSCry

ik heb dus NEXUS gedownload ( demo heel waarschijnlijk )

maar bij de libary staat maar 1 preset

is dit normaalConfused of moet ik nog iets anders downloaden ??

hartelijk bedankt

Renzis    posted on 17-03-2008 17:14
Beter koop je de producten (of download je de volledige versie met bijbehorende crackCry)

Dan heb je tenminste het volledige programma

Om op je vraag terug te komen, ik ben er niet mee bekend, maar het lijkt me dat je in libary zelf presents aan kan maken, probeer dat maar eens.
Basrose    posted on 17-03-2008 18:17
Nexus heeft veel extra pakketen die je in kan laden. Deze zitten er niet standaard bij... Een vriend van mij heeft laatst nexus gekocht en moest nog een aardig bedrag dokken voor extra adds.... en nexus is al niet goedkoop maar wel een geweldige vst.
anoniem    posted on 18-03-2008 21:50
ik ben vergete te vermelden dat voor nexus opent het bericht krijg dat 0TestTone.nxs  niet gevonden word en dat ik die manueel moet zoeken maar ik kan die nergens vinden

hopelijk kan iemand mij helpen
Prozei    posted on 18-03-2008 23:17
die staat in de map nexus content\samples\rom laat je pc ff zoeken naar deze file. staat ie niet er bij is je nexus onbruikbaar.

demo's zijn altijd beperkt.
ze zijn zo gemaakt dat jij er naar kan luisteren maar geen track mee kan maken.
anoniem    posted on 21-03-2008 11:11
nog even een vraagje??Cry

als ik bv in z3ta+ mijn filter aanpas en ik wil daar een automation clip van maken hoe doe ik dat dan wat het lukt mij niet echt.

ik krijg wil een automation clip op mijn scherm maar ik hoor geen verschilCry

alvast bedankt

This is an old Topic

No new postings for 6.375 days.
 Post CommentThat would be 212.5 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 94 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 9.496
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.091.669