Ableton Live 7 + M-audio Xsession Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Raketbommetje    posted on 23-02-2008 09:56
Hoi,

Ik heb een vaag probleempje, ik heb nu ableton live 7 lopen en daarop wil ik mijn midi controller genaamd de m-audio x session pro koppelen. Nu weet ik dat het kan, maar als ik kijk bij preferences om hem te selecteren staat hij niet in het lijstje. Het programma ziet hem wel, maar ik kan hem niet configureren. Graag jullie expertise. Ik lees wel op verschillende sites dat gasten hem eraan gekoppeld hebben en werkend hebben maar er staat nooit bij van hoe ze dat gedaan hebben. En plug ins en degelijke heb ik ook al op gezocht. Heb er ff een plaatje bijgedaan om jullie beeld te geven van waar hij zou moeten staan.

gr,

Tim

What do you think about Ableton Live 7 + M-audio Xsession Pro ??

Vote :   

NielsR    posted on 23-02-2008 11:20
zat er gen driver ofzo bij die m audio, je moet volgens mij niet gaan kijken daar links bij plug in devices want dat is volgens mij alleen voor vsti.
Maar volgens mij dat lijstje waar je zegt dat het er tussen moet staan volgens mij gewoon templates zijn kun je die m audio niet connecten gewoon en dan rechtboven midi zelf instellen?
Twizz    posted on 23-02-2008 13:38
gewoon none selecteren.

dit zijn enkel templates, zodat je niet alles zelf hoeft in te stellen
daarmee zeg ik niet dat dit nu wel moet, omdat een aantal controls (zoals cut-off) standaard cc-assigns hebben. bijvoorbeeld cutoff is over het algemeen cc74
RenéKuppens    posted on 23-02-2008 15:24

gewoon axiom pakken dat is ook M audio dus dat moet werken! althans bij mij wel

bambamstudio    posted on 23-02-2008 17:24
Zie manual van Ableton...idd none selecteren
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

This is an old Topic

No new postings for 6.402 days.
 Post CommentThat would be 213.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

124 Users online: 94 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 9.536
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.091.709