19April; Ga ik draaien voor 100 Man! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJPrime    posted on 22-02-2008 16:47
Heee,
Ik ben gevraagt om te draaien:D!
Ik ga draaien in een grote zaal voor ongeveer 100 jongeren!
Ik weet niet of ik er watvoor krijg! In iedergeval heel veel plezier!
De meiden die het feest houden ken ik dus!

Greetz,,
User edit by DJPrime on 19-04-2008 @ 12:16:46 (54%)

What do you think about 19April; Ga ik draaien voor 100 Man! ??

Vote :   

Luxx    posted on 25-02-2008 20:31
kinderen van 14 moet je gewoon flink wat meezingers meenemen.. pak gewoon wat muziek mee die zenders als tmf en mtv hun opdragen leuk te vinden en ze vinden het top.
lijstje:
nick & simon tracks
van dikhout
en natuurlijk schreeuwt iedereen mee bij: BLOED, ZWEET & TRANEN!

ook leuk: joran v/d sloot- ik heb geen boot
en diep in de zee met nathalee holoway.
hoewel ik niet zeker weet of op die datum mensen daar nog op zitten te wachten. maar ik kreeg die iig, aangevraagt op mijn vorige gigs :P kun je lachen.
www.mothermusic.nl
Yorick    posted on 25-02-2008 20:39
Als ik jou was zou ik het lekker bekent houden!

Die kids zijn gek van bubbling, bekende house nummer en vinden feest muziek ook geweldig!
Gewoon nummers uit de top40 zijn ook goed! Geen langdradige house nummers draaien, maar gewoon lekker vlot mixen! En hou het gevarieerd.

( heb 3 jaar ervaring met 10age disco's)
DJPrime    posted on 25-02-2008 21:39
Ik draai gewoon van alles wat! Voornamelijk: Electro, Bubbeling, Reggeaton & Top 40. En een paar keer: Jump, Hardstyle & (Happy) Hardcore. Er zijn altijd wel jongens bij die wel ff willen stampen dus!
En voordiegene die zich bang maken over buurt overlast enzo. Het is in een zaal waar elke maand een feest word gegeven. Alleen dit keer hebben 2 vriendinnen van mij het afgehuurt! De gemiddelde leeftijd is 14/15

Later!
User edit by DJPrime on 25-02-2008 @ 21:39:32 (1%)
Sandr    posted on 25-02-2008 22:12
Als ik jou was zou ik ook eens informeren naar wat voor apparatuur daar al staat.
Want als ze met de stereoset van keesje klaarstaan waar jij op moet inpluggen is het voor jezelf ook al een stuk minder leuk draaien!

Verder gewoon bekende rommel aanhouden en dan komt het meestal wel goed!
Play that funky music white boy....
DJPrime    posted on 25-02-2008 22:13
Nee klopt! Ik ga ook binnenkort kijken.

Greetz
Convert    posted on 04-03-2008 07:19
nou ik wens je nou alvast heel veel suc6 Winking my eye en heel veel plezier :d dat je een hoop mag leren :P
Ywe    posted on 04-03-2008 17:31
heb vrijdag ook zo'n gig... dus de tips die hier staan neem ik ook mooi mee! Nou doe ik t al wat langer dus no sweat...

En Prime, jij knalt het dak dr ook wel af! Gewoon chill blijven en lekker plezier hebben.
User edit by Ywe on 04-03-2008 @ 17:35:25 (78%)
tom-j    posted on 04-03-2008 17:36
eej suc6 man! gewoon lkkr je ding doen en en je krijgt vanzelf een goede naam!!
DJPrime    posted on 04-03-2008 17:39
Poster: Ywe
heb vrijdag ook zo'n gig... dus de tips die hier staan neem ik ook mooi mee! Nou doe ik t al wat langer dus no sweat...

En Prime, jij knalt het dak dr ook wel af! Gewoon chill blijven en lekker plezier hebben.

ZAL IK ZEKERRR DOENCry
DJPrime    posted on 18-04-2008 19:14
Morgen is het dan eindelijk zover!
Het komt helemaal top muziek is helemaal in orde!
Heb deze hele maand geoefend en het mixen enzo lukt al goed!
Dus ik laat snel weten hoe het was!

Greeetz
Gery    posted on 18-04-2008 19:19
Poster: DJPrime
En lag altyd plaatjes neer vantevoren die ik ga draaien!
Ik ga niet heel snel zoeken enzo dan gaat het fout!

je moet je cd map zo opstellen dat je altijd makkelijk numemrs weet te vinden!

op voorhand een playlist samenstellen en die dan mixen kan een computer ook.

Het blijft in eerste plaats de taak van de dj om naar het volk te kijken, daarop in te spelen zodat
iedereen danst. het kan goed zijn dat jouw selectie goed aanslaat, maar in geval dat niet zou zijn
moet je je daar niet op vastpinnen en gewoon doen wat je denkt dat het volk zal doen dansen.

hou er ook rekening mee dat goede nummers voor jou miss door het grote publiek als saai worden gevonden.

voor de rest, good luck! Happy, laughing
DJ - Producer
DJPrime    posted on 18-04-2008 19:22
Poster: Gery

je moet je cd map zo opstellen dat je altijd makkelijk numemrs weet te vinden!

op voorhand een playlist samenstellen en die dan mixen kan een computer ook.

Het blijft in eerste plaats de taak van de dj om naar het volk te kijken, daarop in te spelen zodat
iedereen danst. het kan goed zijn dat jouw selectie goed aanslaat, maar in geval dat niet zou zijn
moet je je daar niet op vastpinnen en gewoon doen wat je denkt dat het volk zal doen dansen.

hou er ook rekening mee dat goede nummers voor jou miss door het grote publiek als saai worden gevonden.

voor de rest, good luck! Happy, laughing

Thnx voor de vele tips!
Het zal zeker lukken. Me map heb ik heel overzichtelijk gemaakt enzo.
En gelukkig weet ik wat ze allemaal willenWinking my eye Bubbling, Reggeaton & Electro. Maar uiteraard heb ik alle stijlen mee!

Greetz
Flexii    posted on 18-04-2008 20:29
nou dan zou ik zeggen nogmaals veel succes morgen,, doe alles rustig aan relaxWinking my eye,, en dan komt het helemaal goed, we horen zondag wel hoe het wasWinking my eye
justjustin    posted on 18-04-2008 20:43
Poster: Flexii
nou dan zou ik zeggen nogmaals veel succes morgen,, doe alles rustig aan relaxWinking my eye,, en dan komt het helemaal goed, we horen zondag wel hoe het wasWinking my eye

I Agree
Bouncy    posted on 18-04-2008 22:19
Veel succes morgen!
DJPrime    posted on 19-04-2008 09:00
Vandaag is het!
Het begint om half 8. Ik ben er al om 6 uurCry Zodat ik alles goed kan checken en kan indraaien.

Greetz
justjustin    posted on 19-04-2008 09:04
Te vroeg is ook niet altijd lekker vind ik zelf...
Maar als je alles moet checken is het misschien wel verstandig...
Succes!!!
Flexii    posted on 19-04-2008 11:03
Vandaag is het!
Het begint om half 8. Ik ben er al om 6 uurCry Zodat ik alles goed kan checken en kan indraaien.

Greetz

vind ik een nette tijdWinking my eye,, dan kun je alles rustig aansluiten en hoe je je niet opgejaagd te voelen.
bastianhecker    posted on 19-04-2008 11:14
ja en denk eraan neem altijd extra kabeltjes mee enzo! kan nooit verkeerd zijn en dus alleen maar handig. Verder misschien ook fijn om je broer of een echt goede vriend ofso mee tenemen dan ben je met ze tweeen en kan je eventueel nog wat vragen en als je moet wachten heb je ook iemand om mee te praten enzo! En een extra paar handen is nooit mis. EN ZORG DAT JE BTG HEBT! stel dat je snel naar huis moet bellen voor een paar cds die je bent vergeten of weet ik veel wat, moet je wel btg hebben!

Verder veel plezier en vooral geniet ervanWinking my eye!
ik ben benieuwd hoe het zal gaan:D
DJPrime    posted on 19-04-2008 11:42
Ik ga heen met 2 goede matenWinking my eye 1 Doet het licht naast mij want er zijn meer als 30 lichten ofzo!
En ik heb een mobiel mee en heb BTG dusCry
En ze hebben daar compleet alles al ingebouwd en ze hebben 2 pc's staan maak er wel foto's van hoe ik stond!

Didier_Deluxe    posted on 19-04-2008 12:03
Mss nog een kleine tip: zie dat je voorzien bent van een Happy Birthday nummertje of iets dergelijks. Niets is vervelender dan iemand die je vriendelijk komt vragen eens een verjaardagsliedje af te spelen als jij met een neen moet antwoorden..
DJPrime    posted on 19-04-2008 12:17
Poster: Didier_Deluxe
Mss nog een kleine tip: zie dat je voorzien bent van een Happy Birthday nummertje of iets dergelijks. Niets is vervelender dan iemand die je vriendelijk komt vragen eens een verjaardagsliedje af te spelen als jij met een neen moet antwoorden..

Het is geen verjaardags feest!
Sammow    posted on 19-04-2008 13:43

Het is geen verjaardags feest!

Geloof me, dat komen ze op 8 van de 10 feetsjes waar je draait vragen, er is altijd wel iemand jarig :D. Dat is ongelooflijk kut als je net een dikke set aan het zetten bent en dan staat daar een idioot te vragen achter happy birthday!
DJPrime    posted on 20-04-2008 10:52
Het is allemaal goed gekomen!
En iedereen vond de muziek top. En niemand vroeg voor een verjaardag nummer:P

Hier een kort filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=geKgIXthoQ8
justjustin    posted on 20-04-2008 11:30
Het is allemaal goed gekomen!
En iedereen vond de muziek top. En niemand vroeg voor een verjaardag nummer:P

Hier een kort filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=geKgIXthoQ8

Kijk dat is leuk om te horen...ff filmpje kijken!!

Edit: Leuk filmpje...oude klapper!!
User edit by justjustin on 20-04-2008 @ 11:35:41 (14%)

172 Users online: 60 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 35.248
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.794