Poster: Ywe
heb vrijdag ook zo'n gig... dus de tips die hier staan neem ik ook mooi mee! Nou doe ik t al wat langer dus no sweat...
En Prime, jij knalt het dak dr ook wel af! Gewoon chill blijven en lekker plezier hebben.
Poster: DJPrime
En lag altyd plaatjes neer vantevoren die ik ga draaien!
Ik ga niet heel snel zoeken enzo dan gaat het fout!
Poster: Gery
je moet je cd map zo opstellen dat je altijd makkelijk numemrs weet te vinden!
op voorhand een playlist samenstellen en die dan mixen kan een computer ook.
Het blijft in eerste plaats de taak van de dj om naar het volk te kijken, daarop in te spelen zodat
iedereen danst. het kan goed zijn dat jouw selectie goed aanslaat, maar in geval dat niet zou zijn
moet je je daar niet op vastpinnen en gewoon doen wat je denkt dat het volk zal doen dansen.
hou er ook rekening mee dat goede nummers voor jou miss door het grote publiek als saai worden gevonden.
voor de rest, good luck!
Poster: Flexii
nou dan zou ik zeggen nogmaals veel succes morgen,, doe alles rustig aan relax,, en dan komt het helemaal goed, we horen zondag wel hoe het was
Vandaag is het!
Het begint om half 8. Ik ben er al om 6 uurZodat ik alles goed kan checken en kan indraaien.
Greetz
Poster: Didier_Deluxe
Mss nog een kleine tip: zie dat je voorzien bent van een Happy Birthday nummertje of iets dergelijks. Niets is vervelender dan iemand die je vriendelijk komt vragen eens een verjaardagsliedje af te spelen als jij met een neen moet antwoorden..
Het is geen verjaardags feest!
Het is allemaal goed gekomen!
En iedereen vond de muziek top. En niemand vroeg voor een verjaardag nummer:P
Hier een kort filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=geKgIXthoQ8