19April; Ga ik draaien voor 100 Man! (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJPrime    posted on 22-02-2008 16:47
Heee,
Ik ben gevraagt om te draaien:D!
Ik ga draaien in een grote zaal voor ongeveer 100 jongeren!
Ik weet niet of ik er watvoor krijg! In iedergeval heel veel plezier!
De meiden die het feest houden ken ik dus!

Greetz,,
User edit by DJPrime on 19-04-2008 @ 12:16:46 (54%)

What do you think about 19April; Ga ik draaien voor 100 Man! ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 22-02-2008 16:55
Vet voor je, maar wat bedoel je met tips zijn welkom,
Heb je tips nodig dan? Cry
Wat voor tips dan?
DJPrime    posted on 22-02-2008 16:58
Na gwn!
Wat ik precies moet draaien enzo!
Jullie weten veel van de clubs af enzo!
Dus jullie hebben vast wel tips!
Renzis    posted on 22-02-2008 16:58
Beter zorg je dat je tegen die tijd je set en wat skills onder de knie hebt. In dat kader zou ik er verder voor zorgen dat je niet te hoge verwachtingen schept als je (miss nog helemaal) niks kan.
Kan je het al wel, veel plezier en maak er wat moois van!!
DJPrime    posted on 22-02-2008 17:03
Ik heb al vaker gedraait!
En kan het al vrij goed dus!

Thnx!
Luxx    posted on 22-02-2008 17:12
Poster: DJPrime
Ik heb al vaker gedraait!
En kan het al vrij goed dus!

Thnx!

je hebt al vaker gedraait.....2 keer? ik weet niet hoe ik zoiets moet opvatten. zoals je het nu zegt lijkt het mij een slecht plan opzich. maarja je moet het zelf weten. zorg er gewoon voor dat je niet af gaat.
www.mothermusic.nl
Flexii    posted on 22-02-2008 17:15
Poster: Luxx
 zorg er gewoon voor dat je niet af gaat.

Ik denk dat dit inderdaad de beste tip is die jou gegeven kan worden!Winking my eye
DJ-MOONLIGHT    posted on 22-02-2008 17:24
Gewoon altijd relax blijven, en altijd een paar nummers vooruit blijven denken,
Kijk goed waar het publiek op reageert, en daar lekker op inspelen.

Neem niet te weinig muziek mee, Neem van alle stylen muziek, mee, Cry

Veel suc -6 Cry
DJPrime    posted on 22-02-2008 17:26
Poster: DJ-MOONLIGHT
Gewoon altijd relax blijven, en altijd een paar nummers vooruit blijven denken,
Kijk goed waar het publiek op reageert, en daar lekker op inspelen.

Neem niet te weinig muziek mee, Neem van alle stylen muziek, mee, Cry

Veel suc -6 Cry

Thnx!
Natuurlijk neem van alle genres nummers mee!
Ik speel natuurlijk in op het publiek!
Het publiek is tussen de 12 en 15 dus!
En lag altyd plaatjes neer vantevoren die ik ga draaien!
Ik ga niet heel snel zoeken enzo dan gaat het fout!

Greetz
Renzis    posted on 22-02-2008 17:41
@Luxx: dat is wel heel pesimistisch.

Als hij gewoon lekker met zn apperatuur weet om te gaan en weet hoe te mixen, en het publiek 14 is dan komt het ongetwijfeld helemaal goed!!

Zorg gewoon dat je de lekkere plaatjes draait, luister naar wat mensen willen. Tegen 14 jarige ingaan heeft nooit zoveel zin, draai gewoon lekker wat ze willen.
Luxx    posted on 22-02-2008 17:43
Poster: Renzis

Als hij gewoon lekker met zn apperatuur weet om te gaan en weet hoe te mixen, en het publiek 14 is dan komt het ongetwijfeld helemaal goed!!

Zorg gewoon dat je de lekkere plaatjes draait, luister naar wat mensen willen. Tegen 14 jarige ingaan heeft nooit zoveel zin, draai gewoon lekker wat ze willen.

hij heeft zijn set nog niet eens binnen zegt hij.
www.mothermusic.nl
Renzis    posted on 22-02-2008 17:47
Als hij zegt dat hij vaker heeft gedraaid dan weet hij vast wel met apperatuur om te gaan. Dat ligt allemaal niet zo ver uit mekaar.
Besides is het pas 19 april en als hij zn set volgende week binnen krijgt, snapt hij echt zijn spul wel binnen die maand.
ArCee    posted on 22-02-2008 17:51
Pcies, en er is een verschil met 2 live draaien of uberhaupt eens 2 keer in je leven achter cd spelers gestaan hebben hahahaha. Cry
User edit by ArCee on 22-02-2008 @ 17:51:52 (2%)
Flexii    posted on 22-02-2008 18:01
Poster: Renzis

je moet wel ff in je achterhoofd houden dat hij zelf pas 13 is heWinking my eye
DJPrime    posted on 22-02-2008 18:12
Bedankt voor alle tips!
Me set komt volgende week binnen dus!
Ik heb er zin in en het komt goed dus!
De jeugd hiero houd vooral van: Reggeaton, Bubbeling & Electro enzo!
Maar ik neem uiteraard alle stijlen mee je weet nooit!

Greetz
yogum    posted on 22-02-2008 19:14
oke!
Dan!
Fijn!

Uitroeptekens mogen iets minder, dat leest fijner :P

Maar als je weet waar de jeugd van houdt, gewoon dat draaien dan... En zelfs al beatmatch je niet, je kan er altijd een leuk feest van maken!
OneSixty    posted on 22-02-2008 20:31
idd, luister goed naar de verzoekjes , maar ook niet te goed.

kijk waarop ze dansen , kijk waarop ze stil staan...

spreekt uiteraard voor zich , maar op de avond zelf ben je meestal zo druk bezig dat je dat nog wel eens uit het oog verliest.
Sammow    posted on 22-02-2008 20:35
zorg dat je de wc weet zijn :D Ik moest de eerste keer om de 5 minuten gaan plassen van de zenuwen :D
DJPrime    posted on 22-02-2008 21:11
Hahaha!
Ik hoop dat ik dicht bij de WC sta dan maar:P
Nee komt wel goed!
Ziax    posted on 22-02-2008 21:55
Niet afgaan... de beste oefening is gwn nog altijd ergens gaan draaien. In de woonkamer is het helemaal anders.

Als al eens een plaatje fout loopt probeer ik me daar zo weinig mogelijk van aan te trekken.. Volgend en beter. Als ze natuurlijk allemaal fout lopen dan zou ik eerst wat meer feestjes voor je eigen vrienden draaien.
RAS    posted on 23-02-2008 18:29
ach, als je maar de nodige klappertjes draait, dan komt alles goed. Ook al mix je alles uit de maat. Zorg dat je de dansbare nummers uit de top40 hebt en wat bekende oudere klappers:

* liquido - narcotic
* gigi d'agostino - l'amour toujour
* fratelli's - chelsea dagger
* house of pain - jump around
* run DMC - it's like that

Dit schiet me nu zo ff snel te binnen. Er zijn er nog veel meer. Draai deze nummertjes niet te vroeg, maar wacht tot bijna iedereen binnen is. Dan is het effect het grootst. Een stuk of 3 / 4 nummers die het aan het begin goed deden zou je tegen het einde nog eens kunnen draaien. (niet teveel dubbel draaien! das zeer irritant).

Enne, geen stiltes laten vallen Happy, laughing
User edit by RAS on 23-02-2008 @ 18:30:52 (6%)
Luxx    posted on 23-02-2008 18:53
hebben de organisatie van dit feestje wel vergunning trouwens? want als ze dat niet hebben moet je er ook op letten dat je niet te hard gaat draaien en op de buurt overlast veroorzaakt. als de politie dan langskomt namelijk en er zijn meer dan 49 mensen binnen ben je het spermazaadje
www.mothermusic.nl
Nandi    posted on 23-02-2008 18:55
Ik ben gisteren naar feestje geweest waar de dj aleen wist  hoe hij met zen crossfader van het ene nummer naar het andere kon springen , waar andere dj's zich echt aan ergeren maar hij had goede nummers mee waardoor de sfeer er nog goed inzat . Dus ( niet dat ik ervaring heb met draaien voor publiek Winking my eye ik zou het rustig aan doen , geen zotte dinge doen die je niet helemaal onder de knie hebt , en goede nummers draaien Happy, laughing ! succes
User edit by Nandi on 23-02-2008 @ 18:57:33 (12%)
Flexii    posted on 23-02-2008 19:46
Poster: Luxx
hebben de organisatie van dit feestje wel vergunning trouwens? want als ze dat niet hebben moet je er ook op letten dat je niet te hard gaat draaien en op de buurt overlast veroorzaakt. als de politie dan langskomt namelijk en er zijn meer dan 49 mensen binnen ben je het spermazaadje

ik maak uit zijn begin topic op dat het gaat om een groot (verjaardags) feest van een paar bekende van hem, dat valt wel mee met politie en vergunningen, ze zullen alleen een waarschuwing geven en zeggen dat de muziek wat zachter moet, maar zo vervelend zijn ze niet (ik spreek uit ervaringWinking my eye), het enige waar ze wel over zeiken is minderjarige(<16) en alcohol, maar daar heb jij als dj, verder niks mee van doenWinking my eye
DJPrime    posted on 25-02-2008 19:48
Poster: RAS
ach, als je maar de nodige klappertjes draait, dan komt alles goed. Ook al mix je alles uit de maat. Zorg dat je de dansbare nummers uit de top40 hebt en wat bekende oudere klappers:

* liquido - narcotic

Dit schiet me nu zo ff snel te binnen. Er zijn er nog veel meer. Draai deze nummertjes niet te vroeg, maar wacht tot bijna iedereen binnen is. Dan is het effect het grootst. Een stuk of 3 / 4 nummers die het aan het begin goed deden zou je tegen het einde nog eens kunnen draaien. (niet teveel dubbel draaien! das zeer irritant).

Enne, geen stiltes laten vallen Happy, laughing

Thnx voor de goede tips en Tracks! Zijn idd nummers die het goed doen denk ik! een paar ervan had ik al maar thnx!
Nog meer tips wat ik moet draaien?
Renzis    posted on 25-02-2008 20:16
Poster: RAS

* liquido - narcotic

Die kinderen zijn 14 man,
Die kennen dit nouwelijks!

143 Users online: 56 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 38.912
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.458