zijn de Citronic cdjs goed
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJthomazzz    posted on 22-02-2008 16:10
heey! ik kan hier op de markt voor 250 euro per stuk een Citronicmpcd-s3 krijgen..........zijn die goedConfused

thomazz

What do you think about zijn de Citronic cdjs goed ??

Vote :   

Luxx    posted on 22-02-2008 16:19
zijn dat citronic CDJ's dan? waarom verander je je topic titel niet gewoon in:zijn de citronic MPCD-S3 goed?
dan slaat het tenminste ook nog op je vraag.

cdj is namelijk niet een soort djgear. is gewoon type van pioneer. als je soort bedoeld dan heet het: Tabletop.

ook zie ik dat je al een 2e topic hebt geopent over de jb-systems. waarom maak je niet gewoon 1 topic over jouw keuzes voor gear. anders word het zo'n rommeltje. onnodig veel topics die vrijwel over hetzelfde onderwerp gaan
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 22-02-2008 @ 16:22:13 (100%)
DJ-MOONLIGHT    posted on 22-02-2008 17:28
Mij werden ze afgeraden, omdat ze na een goed jaar op waren,
maar ik heb laast ook weer van een vriend gehoord dat ze het na 2 jaar nog zonder problemen goed doen Cry

Voor 100 euro heb je ook numark axis 9 nieuw, (miss ook een optie?)

ik zou nog effe door sparen, en je heb dan wel een winkel achter je staan, anders heb je niemand achter je staan Cry
Rubenn    posted on 22-02-2008 20:09
Waarom zijn sommige mensen hier zo snel op hun tenen getrapt als mensen iets verwarren met pioneer.. wat maakt dat nou uit?
Als die jongen niet weet dat zo'n cd speler een tabletop heet, en hij associeert het met een cdj. Laat hem lekker, iedereen weet toch wat hij bedoelt? tenminste dat lijkt mij.

maja back on topic..
ik zou idd voor een axis-9 gaan, maarja voor low budget kun je best voor de citronic gaan..
Zelf heb ik ook numark gehad(en heb nog steeds een mixer) en dat is van hele goede kwaliteit.
hoop dat je er wat aan hebt.

Grtz
JollyJunkie    posted on 22-02-2008 20:48
Ik zou als je low-budget hebt voor een dubbele cd-speler sparen,
Dan kom je goedkoper uit,
Het is misschien wat minder gebruiksvriendelijk maarja...
RAS    posted on 23-02-2008 14:21
Poster: DJ-MOONLIGHT
Mij werden ze afgeraden, omdat ze na een goed jaar op waren,
maar ik heb laast ook weer van een vriend gehoord dat ze het na 2 jaar nog zonder problemen goed doen Happy, laughing

Het ligt er helemaal aan hoeveel je ze gebruikt. Bij mij zouden ze na 1,5 jaar op z'n minst kleine deffecten vertonen :D. Geld overigens voor alle goedkope apparatuur.
Illusion    posted on 23-02-2008 15:25
Poster: Rubenn
Waarom zijn sommige mensen hier zo snel op hun tenen getrapt als mensen iets verwarren met pioneer.. wat maakt dat nou uit?
Als die jongen niet weet dat zo'n cd speler een tabletop heet, en hij associeert het met een cdj. Laat hem lekker, iedereen weet toch wat hij bedoelt? tenminste dat lijkt mij.
Grtz

Hij geeft gewoon adviesWinking my eye.

Het is gewoon een OEM cd spelertje. Dat zegt niet dat het slecht is, maar ga er maar van uit dat het tussen goed en slecht in zit.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ArCee    posted on 23-02-2008 15:26
Voor alles geldt, met beleid kom je een heel eind. Alles kan kapot natuurlijk. Bij het juiste gebruik kan het best lang aan denk ik. Beetje rustig ermee omgaan, niet voor drive-inn gebruiken etc.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

207 Users online: markvl & 58 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 41.812
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.858.358