ik ben bezig me fl studio en ik vroeg me af hoelang julie erover doen om een goed nummer te maken
What do you think about vraag fl studio ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet van iemand van een paar jaar geleden dat hij aan een goed nummer (heb het beluisterd jaren geleden en doe dat nu nog altijd) 2 maanden gewerkt heeft.
Het probleem bij het maken van muziek is dat je inspiratie nodig hebt. Het stuk moet goed blijven. Sommigen doen er langer over dan anderen. Het is namelijk niet evident om een liedje te maken zelf, dat je jaren later nog altijd goed vindt.
heb speciaal topic voor dit soort vragen. seach naar FL studio tutorials. kan je mooi je vragen stellen ikzelf doe ongeveer over een matige track 2 uurtjes. wil ik echt iets goeds maken volle week elke dag eraan kloten.
wat doen de meeste nummers remixxen of echt zelf een nummer maken
This is an old Topic
No new postings for 6.410 days. Post CommentThat would be 213.7 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.