wie weet meer over de USB 7341
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJthomazzz    posted on 21-02-2008 21:43

Heey! ik ben thomas en nieuw op dit forum. Ik heb 2 jaar een radio zender op internet gehad en zit nu bij het disco team van mijn school. (Tot zo ver mijn 'info praatje'.) Ik ga eind maart mijn eerste mix spullen kopen, waneer ik ook jarig ben :D:D:D.

weet iemand meer over de nieuwe cdj van Us BlasterConfused Ik heb niet veel geld te besteden dus wil ik graag weten wat deze cdj kan en of deze gebruiksvriendelijk is.......Weet iemand meer dan je op de site kan vindenConfusedConfusedConfused

What do you think about wie weet meer over de USB 7341 ??

Vote :   

Steve-O    posted on 21-02-2008 22:53
us-blaster is niet een merk wat ik je aanraadtWinking my eye ik heb ze ooit met een vriend getest en ze zijn echt horribleWinking my eye ik raad je aan eens te kijken bij Jb-systems 200 of wat of bijv. die relop tabeltopsWinking my eye zijn op zich ook betaalbaar en vette instap dingenWinking my eye

good luck!
jera    posted on 21-02-2008 23:11
nou Steve-o begint over de jb-systems 200 ik heb er nog 1tje staan voor je pm me maar als je intresse hebtWinking my eye
DJthomazzz    posted on 22-02-2008 16:18
dankje!!!
djsomtam    posted on 25-02-2008 10:50
gewoon investeren in pioneer, als je anders koopt krijg je spijt.

gewoon goed zoeken op marktplaats.

succs

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: markvl & 69 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 41.315
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.861