nintendo wii djs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

roelygun    posted on 21-02-2008 18:18
Wat vinden jullie van van de wii dj's
Als jullie niet weten wat het is http://www.youtube.com/watch?v=j9M9ojkXx9g&feature=related

Ik weet niet echt wat ik er van vind wat vinden jullie ervan?Cry

What do you think about nintendo wii djs ??

Vote :   

bartezzz    posted on 21-02-2008 18:24
k vin t een beetje dom, als k daar zou staan zou k die gast echt niet meer serieus nemen als ie een beetje heen en weer huppelt met 2 wii controlers:P
MissSalem    posted on 21-02-2008 18:44
Wist zelfs niet dat dat bestond, een Nintendo Wii DJ...

Lijkt me leuk om eens te zien, maar ik denk niet dat dat erg serieus wordt genomen. Happy, laughing Het is niet echt meer waar een DJ oorspronkelijk mee bezig is: cd-speler, platen-speler... De Wii is volgens mij ontworpen om te gamen, niet om te DJ'en. Neemt niet weg dat het een mooi spektakel is om eens te zien. Happy, laughing
ccc    posted on 21-02-2008 18:57
Voor hetzelfde geld heeft ie van te voren een mix opgenomen en faked hij de hele zaal haha.
roelygun    posted on 21-02-2008 18:57
Ik ben er ook vandaag pas achter gekomen ik vond het wel grappig.
maar toch blijf ik achter mijn cd spelertjes staan en mun mixertje Cry
Bastian    posted on 21-02-2008 18:58
Komt er binnekort eentje in Bergen op Zoom hier in de buurt las ik in de krant..
fistfull    posted on 21-02-2008 19:00
Ik zag het laatst in een tijdschrift staan,  mij lijkt het dat je een beetje een 'nep' gevoel hebt als je daarmee draait.
Flexii    posted on 21-02-2008 19:04
what the f***,, ik vind het echt niet vet, het ziet er echt blij uit:P,, en het hele idee achter het dj gebeuren is weg als je met twee controllers in je handen staat te zwaaien, mja is mijn mening

btw iemand die dat eerste nummer weet, met die sample van super mario?
DEGEE    posted on 21-02-2008 19:08
wtfCry
in zijn muziek zit nog een goede beat
maar daar zo te zitten zwaain met wii bakjes
is echt dom!!!Cry
maja iedereen zijn eigen keus vn muziek maken zeker?Cry
Phenix    posted on 21-02-2008 19:15

Ik vind het er maar een beetje dom uit zien, geef mij een cd-speler en een mixer, échte gear, niet zo rare controller.

btw. ik trouwens op yuotube een filmpje gevonden waar iemand een beetje uitlegt hoe het werkt.

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=46DOpVNhNn8&feature=related[/URL]
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 22-02-2008 @ 15:33:41 (100%)
bramv    posted on 21-02-2008 19:17
voor 1x is het leuk om te zien. Maar ik hoef t toch niet elke week weer terug te zien in de discotheek
MissSalem    posted on 21-02-2008 19:49
Poster: Phenix

Ik vind het er maar een beetje dom uit zien, geef mij een cd-speler en een mixer, échte gear, niet zo rare controller.

btw. ik trouwens op yuotube een filmpje gevonden waar iemand een beetje uitlegt hoe het werkt.

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=46DOpVNhNn8&feature=related[URL/]

PS: Hoe maaak je ook al weer een link, want ik ben het ff vergeten :D

[URL]...[/URL], geloof ik. Je / staat verkeerd. Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 21-02-2008 20:54
HAha Cry
Is wel grappig, maar volgens mij niet echt bedoeld om serieus te nemen,
Het is natuurlijk heel ongecontroleerd en je kan er weinig mee (denk ik)
Volgens mij stonden de helft van die effecten gewoon al op het liedje dat ie afspeelde,
Het ziet alleen wel een beetje dom uit... een gozer met 2 witte digen met een draadje ertussen die ie heen en weer zwaait... dat op-en-neer huppelen ziet er al helemaal niet uitCry
Nandi    posted on 21-02-2008 21:23
Whaha , vond ik grappig in het begin, het maar begint rap te vervelen , je kan er maar weinig mee denk ik .
yogum    posted on 21-02-2008 21:23
Vind t wel vet eigenlijk. Jullie dan toevallig ook die gast die optrad voor beatrix gezien?

Kan zo snel geen filmpje vinden helaas. Maar dat was ook erg leuk Happy, laughing (De wii-mote zat 'vast' aan een piano)

loek    posted on 21-02-2008 21:25
Het is maar wat je djen noemt..
Ywe    posted on 21-02-2008 22:36
Ik vind het ook erg inventief. Kijk het valt niet te vergelijken met draaien met TT's of CDJ's maar het is zeker leuk bedacht, en als je er goed in bent, ook leuk om te zien en te horen. Die Timski is wel n grote vind ik, ik ga ook zeker eens hem live bekijken. Hij draait wel lekkere beats en er zit door al dat gehuppel en gezwaai een grote energie is zijn sets. Mijn respect heeft ie iig

Leuke manier om Ableton zo te gebruiken, als ik dat filmpje op Youtube zag Happy, laughing

en moeilijk ik het qua set up nieteens volgens mij: bluetooth, gratis te downloaden programma GlovePie, een Wii afstandsbediening en een DJ Programma zoals ableton of tractor...

Als je meer erover wilt weten hoe het werkt of hoe je boel instelt check www.djwiij.com 

Maar nogmaals.... t is een compleet andere manier van muziek maken.
User edit by Ywe on 21-02-2008 @ 22:39:19 (22%)
stevew    posted on 22-02-2008 11:15
Dat van super mario bros is echt super, leuk om eens terug te horen met die basslijn erop, zulke verrassingen in de avond spreken mij wel echt aan maar buiten dat is er niet veel aan te zien en horen vindt ik. geef mij toch maar een echte dj.
robbert    posted on 22-02-2008 13:13
Zo'n kerel kun je niet serieus nemen..
Hen    posted on 22-02-2008 23:10
Poster: loek
Het is maar wat je djen noemt..

Wiijen Winking my eye

Maarja dit is meer iets voor even tussendoor in je optreden lijkt me dan is het wel leuk. Overigens ook een filmpje gezien van iemand die zijn gameboy op z'n mixer aansloot ook wel leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=FhLLH0KZ2RE
soundcollector    posted on 23-02-2008 13:01
Euhm:

Ik vind het wel vet... Ik vind de gameboy producers vooral goed. (FFWD) Een jongen vna mijn klas die een liedje helemaal gemaakt heeft met de gameboy, alleen de beats zijn met een electribe gedaan.

vb: -sabrepulse of falco lombarti.

Ik vind deze muziek wel klasse, het is eens iets anders

greetz

This is an old Topic

No new postings for 6.411 days.
 Post CommentThat would be 213.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 58 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 39.083
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.629