Gear verzekeren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:33
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar heb je er wel eens bij stil gestaan om je Gear en muziek collectie extra te vrezekeren? Mensen met een Drive Inn zullen dit wel doen, maar thuis kan er altijd een brandje uitbreken natuurlijk. Ga maar eens optellen als je een behoorlijke muziek collectie hebt hoeveel het je zou kosten om deze te moeten vervangen in geval van brand, als het al te vervangen is allemaal? Tel daarbij je gear eens op met alles wat je hebt, inclusief je opname laptop/pc en het kan al snel oplopen. Niet alles is zomaar via je je gewone WA verzekert namelijk. Misschien iets om eens bij stil te staan??

What do you think about Gear verzekeren ??

Vote :   

Sebasz    posted on 21-02-2008 16:52
Zal hier vast wel goed zitten :p
Luxx    posted on 21-02-2008 16:54

volgens mij had vibemaster-d ook al een topic hierop.. die had voor weinig zijn gear thuis verzekerd volgens mij

www.mothermusic.nl
ArCee    posted on 21-02-2008 16:57
Ik weet dat je een soort "kostbaarheidsverzekering" kan openen waarbij je al je spullen apart kan verzekeren. Geen idee wat het maandelijks kost trouwens.
Tizio    posted on 21-02-2008 18:41
Het verzekeren van Gear, juist bij drive in is redelijk kostpaar, het kan namelijk snel gebeuren dat er iets met je gear gebeurt. Voor thuis, tja, je zou het als stereo installatie kunnen zien XD :p
Flexii    posted on 21-02-2008 19:06

waar kun je je hiervoor laten verzekeren? ik heb het zelf nog niet maar zou het eigenlijk wel willen

DEGEE    posted on 21-02-2008 19:15
das wel leuk
maar t'zal waarschijnlijk wel een duur gevalletje zijn!!
maar als je dan heel duur spul hebt is het mss wel best dat je dat doet Happy, laughing
geld het alleen voor brand enzo of ook voor inbraak....?
McBany    posted on 21-02-2008 19:31
zinloos! gewoon zorge dat je binnen de garantie je ding molt en bij mij hier in de stad vragen ze toch niet naar wat er gebeurt is:P
RAS    posted on 21-02-2008 19:39
Voor zover ik weet valt je gear gewoon onder de inboedelvezekering. Bij mij dekt dat o.a. brandschade. Ik ben denk ik tot 50.000 verzekerd. Meer dan voldoende voor m'n studentenkamertje. Een 'kostbaarheidsverzekering' is volgens mij gewoon geldklopperij. Enige verschil kan zijn dat je dan de nieuwprijs terugkrijgt ipv de dagwaarde in geval van de inboedelverzekering.
User edit by RAS on 21-02-2008 @ 19:41:02 (97%)
Flexii    posted on 21-02-2008 19:44
Poster: RAS
Voor zover ik weet valt je gear gewoon onder de inboedelvezekering. Bij mij dekt dat o.a. brandschade. Ik ben denk ik tot 50.000 verzekerd. Meer dan voldoende voor m'n studentenkamertje. Een 'kostbaarheidsverzekering' is volgens mij gewoon geldklopperij. Enige verschil kan zijn dat je dan de nieuwprijs terugkrijgt ipv de dagwaarde in geval van de inboedelverzekering.

dat ligt er natuurlijk aan,, ik woon bijvoorbeeld nog thuis bij mijn ouders,, die hebben toen eens een inboedel verzekering afgesloten,, maar nadat ze dat gedaan hadden zijn er 2 nieuwe computers in huis gekomen, een nieuwe televisie,, mijn pioneer cdspelers en mijn scooter, nou geloof mij dan maar dat de verzekering dat niet meer dekt,, op die manier zul je je inboedelverzekering dus geregeld moeten na kijken en aanpassen zeg maar
LaMalediction    posted on 22-02-2008 11:10
ik ben voor alles verzekerd, dus ook voor me gear
der is al een keer ingebroken bij ons en toen is me geat en alles wat der stond ook mee genomen( Pc laptop, cd, platen) en dat heb ik allemaal netjes terug gekregen en het is nog allemaal nieuw ook
ArCee    posted on 22-02-2008 11:26
Gewone inboedelverzekeringen zul je om de 2 a 3 jaar moeten bijstellen qua hoogte van het schadebedrag. Bedenk wel dat als je veel aan apparatuur in huis hebt en dat claim je, dat verzekeringsmaatschappijen nog wel eens behoorlijk argwanend kunnen zijn. Kijk, een stereotoren begrijpen ze wel, maar als jij met een complete booth aankomt met cd/platencollectie kijken ze toch anders. Ik heb in ieder geval een aantal foto's van mij met m'n booth bij m'n broer leggen als bewijs mochten ze er om vragen.
User edit by ArCee on 22-02-2008 @ 11:27:30 (32%)

This is an old Topic

No new postings for 6.412 days.
 Post CommentThat would be 213.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 64 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 39.011
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.557