www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* (1/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:14

Wat is www.totaalfm.com
Totaal Fm is een snel groeiend internet station dat veelbelovende dance dj?s uit binnen en buitenland de kans geeft om zich te laten horen. Om een groot luisterpubliek te laten genieten van hun mixkunsten. De meest gedraaide stijlen dance muziek wat je op Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, & techno. Deze stijlen zijn onderverdeelt in bepaalde dagen om niet de diverse stijlen door elkaar te laten lopen. Elke stijl heeft namelijk zijn eigen publiek. Tijdens de nog niet ingevulde uren zullen deze stijlen te horen zijn via Totaal?s nonstop muziek programma, de Music Machine.

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj?s draaien?

Dj?s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj?s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj?s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj?s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Wie mogen er draaien op Totaal Fm?

In principe iedereen die goed kan mixen in de stijlen hierboven aangegeven. Zowel Nederlandse als dj?s buiten Nederland. Op dit moment draaien er o.a. dj?s uit: Nederland, Duitsland, Belgi?, Frankrijk, Spanje, Itali?, Polen, Roemeni?, Zweden, Argentini?, Amerika hun programma op Totaal Fm. Iedereen met een hart voor dansmuziek en een goede mixstijl is welkom op Totaal Fm.

Wat vraagt Totaal Fm daar voor terug?

Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj?s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun ?muziek carri?re?. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma?s en dj?s in alle stijlen.

Natuurlijk sluit TFM 'grotere' namen niet uit om hun show op haar zender te draaien. De afgelopen tijd hebben diverse bekende dj/producers zich aangemeld bij TFM. Mensen zoals:

Store N Forward ? Der Mystik ??Eddie Halliwell???John Askew?-??Jordan Suckley?? Amex ? Ernesto & Bastian ? Manuel Le Saux ??Simon Patterson???Pedro Del Mar???Indecent Noise???Johan Ekman???Stoneface & Terminal???Ronski Speed???Kyau & Albert???Dave Lambert?? Niki belucci? ? Cesar Lugo ??Corderoy & Ehren Stowers ??Cressida ? Fast Distance ? Galen Behr ? ArCee ? Singularity ? Ivi-R ? Graham Gold ??Thomas Datt?? Mark Sherry? - Six Senses? - Ucast ??Fred Baker?? Ucast ? Haris-C ?Greg Downey ? Nurettin Colak - Marc Simz -? - Ram - Steve Anderson - Electribe - Danny Powers -?Ben Nickey - Susy Solar - Fei-Fei - Emdee?- Midnight Sun Connection - Artento Divini - Alex M.o.r.p.h. x Woody van Eyden and many more.............

User edit by ArCee on 23-04-2010 @ 13:10:07 (100%)

What do you think about www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* ??

Vote :   

tairip    posted on 21-02-2008 16:24
Ik lees op andere fora's wat negatieve reacties op TotaalFM! Jammer, zou wel een leuk projectje zijn geweest.
ArCee    posted on 21-02-2008 16:36
Joh, met alles heb je voor en tegenstanders. Er zullen misschien nog wel negatieve dingen komen om diverse redenen. Je muzieksmaak is het net niet of zit er niet bij. Een dj die niet langer zijn show mag doen kan lekker met modder gaan gooien etc. Wat het eerste aangaat, we staan open voor alles maar afhankelijk of deze dj's zich komen melden natuurlijk. Daarbij weet ik niet naar welke fora's jij verwijst?? Ben ik wel nieuwschierig naar eigenlijk?

Aan de andere kant, meer als 60 dj's uit 11 landen denken er gelukkig anders over.
User edit by ArCee on 21-02-2008 @ 17:31:43 (20%)
tairip    posted on 21-02-2008 17:33
Je hebt PM!

Het is een leuk concept! Hoe moet je je muziek aanleveren? Als MP3? of draai je een set in de studio?
MissSalem    posted on 21-02-2008 18:06
Ik heb eens de website gecheckt en eens meegeluisterd, live. Mooie onderneming vind ik! Happy, laughing
Heb zo een liedje beluisterd die ik al enige tijd zocht!
RAS    posted on 21-02-2008 18:48
Poster: ArCee

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj’s draaien?

Dj’s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj’s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj’s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj’s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Is het niet beter om ook bekende dj's te vragen om sets van hen te mogen uitzenden? Zo krijgt totaal FM meer kwaliteit, meer aandacht, meer luisteraars, dus meer bekendheid voor de onbekende dj's! Een goede mix van bekende en onbekende dj's lijkt me veel beter. Je zou sets van bekende dj's uit kunnen zenden op tijden die nog niet gevuld zijn danwel tijden dat er minder luisteraars zijn.
User edit by RAS on 21-02-2008 @ 18:50:06 (27%)
ArCee    posted on 21-02-2008 19:32
Poster: tairip
Je hebt PM!

Het is een leuk concept! Hoe moet je je muziek aanleveren? Als MP3? of draai je een set in de studio?

Sets worden thuis opgenomen en door middel van een ftp programma door de dj's rechtstreeks op de server gezet van Totaal (op mp3) waarna deze op de juiste uitzend locatie komen te staan voor uitzending. Dit ftp programma word door Totaal aan de dj's gelevert mochten zij dit niet hebben op de pc, evenals een aantal jingles die Totaal verzorgt voor de dj's met hun naam en eventuele programmanaam.
ArCee    posted on 21-02-2008 19:33
Ras, op het forum van Totaal staat wat wij binnen afzienbare tijd met de doordeweekse dagdelen en nachten van plan zijn Cry Ik heb begrepen dat jij momenteel bezig bent om binnenkort aan het team toegevoegt te worden, dan is dat verhaal des te interresanter denk ik?? Cry

ArCee.
User edit by ArCee on 21-02-2008 @ 19:36:11 (100%)
ArCee    posted on 01-03-2008 09:37
Gezien de blijvende toeloop van dj's zal Totaal binnenkort weer een volle avond toevoegen met dj sets. Zo snel deze zeker is zul je het HIER lezen. Op dit moment kunnen we nog dj's plaatsten in de volgende stijlen:

1 minimal dj voor eens in de 2 weken.
1 trance dj voor 1 uur per week en 1 voor eens in de 2 weken (mag progressive, uplifting, tech en hard zijn).
1 hardstyle/core, schranze dj.
User edit by ArCee on 01-03-2008 @ 10:37:59 (8%)
djtnox    posted on 06-03-2008 19:40
Ik denk dat het tech- en hardtrance hoekje heel binnenkort bezet zal zijn...Cry
ArCee    posted on 11-03-2008 18:47
Liefst gister al Cry
ArCee    posted on 05-05-2008 11:51
Op dit moment is Totaal Fm haastig op zoek om samen met Dj Ivi-R die ook op dit forum zit een radioshow te maken. De stijl is house en het is de bedoeling dat je week om week met Ivi-R een uur gaat draaien/afwisselt. Jingles worden gemaakt door ons. Programma's kunnen thuis op je eigen apparatuur gemaakt worden. Over hoe het verder werkt leg ik het je graag uit via een privebericht.

ArCee.
Totaal Fm.
ArCee    posted on 15-05-2008 15:55
Ff alles geupdate voor diegene die er interesse in hebben. Ook in 1 oogopslag alle "resident" dj's in alfabetische volgorde Cry
ArCee    posted on 10-07-2008 09:36
Maar alles ff opnieuw erin gezet, de nieuwe programmering die binnenkort van start gaat en een nieuwe update lijst van alle dj's die erbij gekomen zijn en de dj's die niet meer draaien om het overzichtelijk te houden.
Lawrenz    posted on 10-07-2008 09:38
Je kan bij mij ook producer zetten, of is dat alleen voor degene met echte releases?
ArCee    posted on 10-07-2008 09:45
Eigenlijk wel, alhoewel degene met mash-ups/remixen dat ook achter hun naam hebben staan Lawrenze.
ArCee    posted on 28-07-2008 18:08

Okay, ik kan het niet voor me houden dus: Vanaf eind Augustus, begin September elke vrijdag van 23.00 t/m 00.00 uur op Totaal Fm: Creative Sessions met Misja Helsloot Cry

Stefjuuh    posted on 28-07-2008 21:01
ArCee the best!!
ArCee    posted on 29-07-2008 04:38
Cry
Stefjuuh    posted on 29-07-2008 09:02
Of is hij uit zichzelf naar jou toegekomen..? Want dan neem ik t terug, en dan edit ik de "Hoofdletter C" weg..:PCry
ArCee    posted on 29-07-2008 11:05
Nee, ik heb m achter z'n vodde aan moeten zitten Stef hahaha. Ging het maar zo makkelijk Cry
JollyJunkie    posted on 29-07-2008 12:00
Heb je goed gedaan dan!

Wat ik trouwens opmerkelijk vind in de beginpost is dat er heeeel veel info staat maar geen een link naar de site zelf :P
Stefjuuh    posted on 29-07-2008 12:41

Omdat die al in topictitel staat..?

Toch voor U

Totaal.fm

JollyJunkie    posted on 29-07-2008 12:44
Poster: Stefjuuh

Omdat die al in topictitel staat..?

Toch voor U

Totaal.fm

Dat had ik zelf ook al gezien hoor Cry
Ik vind alleen dat mensen die hun site bekend willen maken best moeite kunne doen om hun site makkelijker bereikbaar te maken, maar hij kan het natuurlijk altijd vergeten zijn.
Maar thanks zat alleen al lang op totaal fm te luisteren :P

En ik word liever aangesproken met jou of jij xD
ArCee    posted on 12-08-2008 15:02
Vanaf September: Solarize'D Sessions met Leon Bolier, Re-Ward, Jonas Steur en Cliff Coenraad only at www.totaalfm.com Cool
ArCee    posted on 18-08-2008 18:31
Eerste uitzending: Zondag 07-09-08 van 21.00 - 22.00 uur.
Elke
1e zondag v.d. maand: Leon Bolier.
2e zondag v.d. maand: Re-Ward.
3e zondag v.d. maand: Jonas Steur.
4e zondag v.d. maand: Cliff Coenraad.

68 Users online: 4 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 20.305
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.408.679