www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* (8/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:14

Wat is www.totaalfm.com
Totaal Fm is een snel groeiend internet station dat veelbelovende dance dj?s uit binnen en buitenland de kans geeft om zich te laten horen. Om een groot luisterpubliek te laten genieten van hun mixkunsten. De meest gedraaide stijlen dance muziek wat je op Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, & techno. Deze stijlen zijn onderverdeelt in bepaalde dagen om niet de diverse stijlen door elkaar te laten lopen. Elke stijl heeft namelijk zijn eigen publiek. Tijdens de nog niet ingevulde uren zullen deze stijlen te horen zijn via Totaal?s nonstop muziek programma, de Music Machine.

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj?s draaien?

Dj?s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj?s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj?s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj?s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Wie mogen er draaien op Totaal Fm?

In principe iedereen die goed kan mixen in de stijlen hierboven aangegeven. Zowel Nederlandse als dj?s buiten Nederland. Op dit moment draaien er o.a. dj?s uit: Nederland, Duitsland, Belgi?, Frankrijk, Spanje, Itali?, Polen, Roemeni?, Zweden, Argentini?, Amerika hun programma op Totaal Fm. Iedereen met een hart voor dansmuziek en een goede mixstijl is welkom op Totaal Fm.

Wat vraagt Totaal Fm daar voor terug?

Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj?s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun ?muziek carri?re?. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma?s en dj?s in alle stijlen.

Natuurlijk sluit TFM 'grotere' namen niet uit om hun show op haar zender te draaien. De afgelopen tijd hebben diverse bekende dj/producers zich aangemeld bij TFM. Mensen zoals:

Store N Forward ? Der Mystik ??Eddie Halliwell???John Askew?-??Jordan Suckley?? Amex ? Ernesto & Bastian ? Manuel Le Saux ??Simon Patterson???Pedro Del Mar???Indecent Noise???Johan Ekman???Stoneface & Terminal???Ronski Speed???Kyau & Albert???Dave Lambert?? Niki belucci? ? Cesar Lugo ??Corderoy & Ehren Stowers ??Cressida ? Fast Distance ? Galen Behr ? ArCee ? Singularity ? Ivi-R ? Graham Gold ??Thomas Datt?? Mark Sherry? - Six Senses? - Ucast ??Fred Baker?? Ucast ? Haris-C ?Greg Downey ? Nurettin Colak - Marc Simz -? - Ram - Steve Anderson - Electribe - Danny Powers -?Ben Nickey - Susy Solar - Fei-Fei - Emdee?- Midnight Sun Connection - Artento Divini - Alex M.o.r.p.h. x Woody van Eyden and many more.............

User edit by ArCee on 23-04-2010 @ 13:10:07 (100%)

What do you think about www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* ??

Vote :   

MaykFroix    posted on 20-05-2010 19:16
Klinkt goed!?Cool
MaD    posted on 15-06-2010 11:56
En vanavond om 19.00 start mijn wekelijkse show 'Epitome of Sound'. Iedere dinsdag op TotaalFM een Progressive House mix Happy, laughing Dus als je je verveelt...
noadja.com /// aboveall.nl
ArCee    posted on 24-06-2010 15:40
Vanwege de toenemende belangstelling voor Dance Classics zal TotaalFM vanaf volgende maand ook met een Dance Classics show beginnen in haar programmering.
De Dance Classics feesten in Nederland worden steeds vaker gegeven en zeer goed bezocht, al dan niet met artiesten uit die tijd.
Het beste uit de jaren 70 en 80 op het gebied van funk, soul en disco, in een show op de 'oude' manier, dus doorstarten en semi presentatie.
Denk aan mzuiek van: Michael Jackson, The Trammps, Tavares, Brothers Johnson, The Real Thing, Dan Hartman, The Three Deegrees, Ami Steward and many more.....
?
TFM Disco Classics Party. Soon @ TotaalFM.com.
ArCee    posted on 09-07-2010 12:42
Behalve het runnen op TotaalFM, draai ik ook mijn wekelijkse show genaamd 'Global Emotions' met het lekkerste in uplifting, Raw en Tech trance van dit moment, met soms een lekkere uitstap naar het verleden.

Op 27 Augustes vier ik mijn 100ste aflevering alweer. Eigenlijk zouden het er al meer kunnen zijn, maar sinds de show van naam gewisseld is van Tranze-Taztic naar Global Emotions ben ik opnieuw gaan tellen.

Om deze 100ste uitzending te vieren, ik ben er best wat trots op, heb ik een aantal waanzinnige gast deejays kunen bewegen om fantastische guest mixen te kunnen maken.
Global Emotions zal een 6 uur durende uitzending worden, met een aantal toonaangevende deejay / producers van het moment:

Time Table Global Emotions 100.
18.00 - 19.00: Danny Powers / U.K.
19.00 - 20.00: Graham Gold / Thailand.
20.00 - 21.00: Marco JS / Italy.
21.00 - 22.00: Johan Ekman / Denmark.
22.00 - 23.00: Indecent Noise / Poland.
23.00 - 24.00: ArCee / Netherlands.

Dus, Vrijdag, 27 augustes, van 18.00 - 24.00 uur, op www.totaalfm.com:

Cool?Global Emotions 100 episode celebration night! Cool

User edit by ArCee on 09-07-2010 @ 12:44:44 (1%)
Camino    posted on 09-07-2010 23:55
Danny Powers is wel vet, zal zeker even luisteren!
ArCee    posted on 17-07-2010 08:48
Even voor de mensen die overwegen om iets te willen gaan doen op, en of samen met TotaalFM,?of akl bezig zijn met onderhandelen,?onthoud even dat reacties en zaken door de huidige omstandigheden iets langer kunnen duren alsjeblieft.
Dit is geen desinteresse of onwil, het heeft puur te maken met een hoop drukte die het samen gaan met Discover Trance Radio met zich mee brengt.

Onze excuses voor dit (tijdelijke) ongemak en graag jullie begrip.

ArCee.

This is an old Topic

No new postings for 5.410 days.
 Post CommentThat would be 180.3 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 20 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 44.599
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.973