Poster: djdolivieira
Het is dat ik zo weinig tijd heb. Anders had ik me wel aangemeld Kan het ook met 4 verschillende DJ elke week een dan overleg ik met mensen. Ben House tot?Techno Dj
Dat kan zeker, daar hebben we momenteel verschillende shows van lopen onder dezelfde constructie.
Als voorbeeld:
Maandag:
22.00 - 00.00h Tranceperado Sessions. Week 1: Johan Ekman - Decibel.
Week 2: ArCee - Global Emotions.
Week 3: Noise Sessions - Indecent Noise.
Week 4: ArCee - Global Emotions.
Dinsdag:
21.00 - 22.00h All Progressive by 4 bangin progressive deejays. Week 1: Deeper Secrets - Pedro Sombra.
Week 2: Hotel Ambon - Marscha.
Week 3 The Beauty of Sound - Daniel Wanrooy.
week 4: Deep Sessions - T.O.M.
Woensdag:
16.00 - 18.00h Euphonic Sessions. Week 1: Kyau & Albert.
Week 2: Stoneface & Terminal.
Week 3: Marc Marlberg.
Week 4: Ronski Speed.
Week 5: Cressida, Sebastian Sand, Dennis Shepherd (additional) Guestmixes.
Donderdag:
20.00 ? 22.00h Midweek Moods: The finest deejays breaking the week in 2. Week 1: Evolution of Sound - Starmack.
Week 2: E-Sessions part 1 - Z.A.N.T & Biosign.
Week 3: Anatolian Emotions - Nurettin Colak.
Week 4: E-Sessions part 2 - Z.A.N.T & Biosign.
Wel geven we elke deejay zijn eigen 'vaste' week om te draaien.
Een aantal van deze shows hebben wij zelf in elkaar gezet als 'combi' shows omdat de deejays maar eens per maand draaien.
In andere gevallen zijn het vrienden van elkaar (zoals op de dinsdag en woensdag) die gezamelijk een volle show maken.
Het is dan wel zo, in het geval van een 'vrienden project' dat wij van deze mensen zelf verwachten dat zij hetzelf oplossen als er eens iemand niet kan draaien, zodat?1 van de anderen het opvuld met een extra set.
Ook is het in zo'n geval zo, dat als 1 deejay zich niet aan de afspraken houd, de 'groep' erop word aangesproken om dit zo snel mogelijk (onderling)?op te lossen. ?