www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:14

Wat is www.totaalfm.com
Totaal Fm is een snel groeiend internet station dat veelbelovende dance dj?s uit binnen en buitenland de kans geeft om zich te laten horen. Om een groot luisterpubliek te laten genieten van hun mixkunsten. De meest gedraaide stijlen dance muziek wat je op Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, & techno. Deze stijlen zijn onderverdeelt in bepaalde dagen om niet de diverse stijlen door elkaar te laten lopen. Elke stijl heeft namelijk zijn eigen publiek. Tijdens de nog niet ingevulde uren zullen deze stijlen te horen zijn via Totaal?s nonstop muziek programma, de Music Machine.

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj?s draaien?

Dj?s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj?s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj?s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj?s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Wie mogen er draaien op Totaal Fm?

In principe iedereen die goed kan mixen in de stijlen hierboven aangegeven. Zowel Nederlandse als dj?s buiten Nederland. Op dit moment draaien er o.a. dj?s uit: Nederland, Duitsland, Belgi?, Frankrijk, Spanje, Itali?, Polen, Roemeni?, Zweden, Argentini?, Amerika hun programma op Totaal Fm. Iedereen met een hart voor dansmuziek en een goede mixstijl is welkom op Totaal Fm.

Wat vraagt Totaal Fm daar voor terug?

Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj?s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun ?muziek carri?re?. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma?s en dj?s in alle stijlen.

Natuurlijk sluit TFM 'grotere' namen niet uit om hun show op haar zender te draaien. De afgelopen tijd hebben diverse bekende dj/producers zich aangemeld bij TFM. Mensen zoals:

Store N Forward ? Der Mystik ??Eddie Halliwell???John Askew?-??Jordan Suckley?? Amex ? Ernesto & Bastian ? Manuel Le Saux ??Simon Patterson???Pedro Del Mar???Indecent Noise???Johan Ekman???Stoneface & Terminal???Ronski Speed???Kyau & Albert???Dave Lambert?? Niki belucci? ? Cesar Lugo ??Corderoy & Ehren Stowers ??Cressida ? Fast Distance ? Galen Behr ? ArCee ? Singularity ? Ivi-R ? Graham Gold ??Thomas Datt?? Mark Sherry? - Six Senses? - Ucast ??Fred Baker?? Ucast ? Haris-C ?Greg Downey ? Nurettin Colak - Marc Simz -? - Ram - Steve Anderson - Electribe - Danny Powers -?Ben Nickey - Susy Solar - Fei-Fei - Emdee?- Midnight Sun Connection - Artento Divini - Alex M.o.r.p.h. x Woody van Eyden and many more.............

User edit by ArCee on 23-04-2010 @ 13:10:07 (100%)

What do you think about www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* ??

Vote :   

Lead    posted on 31-08-2008 21:29
Komt er misschien nog ergens een linkje op de site naar DJR Winking my eye ?
Let the BASS be louder
Roov    posted on 31-08-2008 22:58
@ ArCee, stuur me maar een PM als je hem hebt gesproken Winking my eye
ArCee    posted on 01-09-2008 22:58
Poster: Lead
Komt er misschien nog ergens een linkje op de site naar DJR Winking my eye ?

Zal morgen eens in mijn glazen Totaal bol kijken Lead Coolbatterij is momenteel leeg Cool
ArCee    posted on 03-09-2008 13:34
We kunnen weer een nieuwe naam aan de dj lijst toevoegen op Totaal. Robert Gitelman uit Israel komt vanaf volgende maand zijn eigen show doen. Robert Gitelman is geen onbekende in de trance scene. Samen met Michael Tsukerman heeft hij hits gescoort als: As you wish en momenteel heeft hij een knaller met Bolivia. We zijn hier uiteraard erg blij mee.
djtnox    posted on 03-09-2008 19:09
@Arcee... Ahummm, mijn naam staat verkeerd gespeld in de totaalfm lijst. Het is T'Nox en niet T-Nox Het is maar een streepje maar toch
ArCee    posted on 06-09-2008 11:34
Zal m wel ff recht trekken snuitert Cool Lead, link van het forum staat erop hoor Cool
ArCee    posted on 08-09-2008 13:47
Niet verwacht dat ik dit nu al zou zeggen, maar voor eventuele trance dj's die met het idee lopen om binnen afzienbare tijd op Totaal te komen draaien: Op dit moment hebben we nog slechts 5 uur over voor de gehele week om trance dj's overdag te plaatsten. Als deze uren ingevuld zijn blijft er helaas niets anders over dan om s'nachts te draaien of op de wachtlijst een open plek af te wachten.

ArCee.

Edit: 2 uur!!
User edit by ArCee on 17-09-2008 @ 00:47:56 (4%)
Stefjuuh    posted on 08-09-2008 15:36
Whoow.. :OZie je wel.. TFM Rockt!
ArCee    posted on 08-09-2008 15:47
Cool, maar house gerelateerde dj's zijn nog steeds meer dan welkom want ondanks dat ik telkens lees en hoor dat trance niet populair meer is blijven de house gerichte dj's toch aardig in de minderheid en dat vind ik jammer omdat er heel veel mensen hier wel erg van houden.
Stefjuuh    posted on 08-09-2008 16:15
Ik hoor vaker dat 1 uur per week toch net ff teveel is...
ArCee    posted on 08-09-2008 17:59
Doe je t lekker met z'n 2en, week om week. Voor elk probleem is een oplossing denkbaar Cool
ArCee    posted on 09-09-2008 18:56
Nog 8 dj's en dan.....................................100 Cooldraaiende dj's!!
RoyBeware    posted on 09-09-2008 21:49
hey ArCee, kun je mij binnenkort de algemene voorwaarde e-mailen....?
Kan ik die even doorlezen.

Hoor het wel..
ArCee    posted on 10-09-2008 10:27
Is goed man.
ArCee    posted on 13-09-2008 14:45
Programmering even een update gegeven. Trance-uren overdag zijn nu terug gebracht naar 4!! Wel zijn we op zoek naar een dj die om de week kan draaien met een dj al een bestaande show heeft lopen op Totaal. Pm voor details.
User edit by ArCee on 13-09-2008 @ 14:47:32 (100%)
ArCee    posted on 13-09-2008 14:48
TotaalFM shirt.T-Shirts met het Totaal logo en slogan NU verkrijgbaar. Voor hen die er interesse in hebben. Voor meer info: Pm of ArCee@totaalfm.com
User edit by ArCee on 19-09-2008 @ 17:20:45 (100%)
Mod edit by Nvie on 07-10-2008 10:19 (1%)
ArCee    posted on 17-09-2008 00:49
Poster: ArCee
Niet verwacht dat ik dit nu al zou zeggen, maar voor eventuele trance dj's die met het idee lopen om binnen afzienbare tijd op Totaal te komen draaien: Op dit moment hebben we nog slechts 5 uur over voor de gehele week om trance dj's overdag te plaatsten. Als deze uren ingevuld zijn blijft er helaas niets anders over dan om s'nachts te draaien of op de wachtlijst een open plek af te wachten.

ArCee.

Nog 2 uur left!!
ArCee    posted on 18-09-2008 09:02
Mensen, even voor alle duidelijkheid aangaande een hoop verzoeken:

Op dit moment kan TotaalFM alleen deejay's kwijt in de stijl house voor een vast programma. Dit mag elke week een uur in je eentje zijn maar ook om de 2 weken met 2 deejays of zelfs om de 3 weken met 3 deejay's. Geen aanmeldingen voor losse mixen alsjeblieft, tenzij jij zelf een deejay kent op TotaalFM die jouw mix als guestmix wil draaien. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

M.vr.gr:
ArCee.Deejay & staffmember TotaalFM.
Stefjuuh    posted on 18-09-2008 17:28
dance/house mixen als guestmix bij mij welkom! (1 maal per maand max) Zaterdagavond 20:00-21:00. Pm me voor meer details
ArCee    posted on 30-09-2008 16:06
Vanaf November is maandelijks op TFM te horen de bekende dj/producer Digital Nature. Terwijl de meeste van ons Digital Nature kennen aangaande zijn trancy tracks, op TFM gaat hij vooral de techno en tech-house kant op in zijn sets.  Vanaf oktober elke 3e zaterdag van de maand op zaterdagavond van 22.00 t/m 23.00 uur, Digital Nature naast resident dj Athos in Totally Tech op www.totaalfm.com. Cool
User edit by ArCee on 01-10-2008 @ 12:37:48 (5%)
christiano    posted on 30-09-2008 17:11
zoek je nog een house-latin dj ;-P
ArCee    posted on 30-09-2008 21:55
Zeker Christano, graag zelfs dus als je het ziet zitten? Pm mij even voor het 1 en ander? Cool
ArCee    posted on 07-10-2008 09:56
Wederom kunnen er tot ons grote genoegen 2 grote namen toegevoegt worden aan de lijst van draaiende dj's op TotaalFM. Zij zijn Simon Bostock en Ehren Stowers uit Engeland die momenteel vet scoren met releases als "Twisted edge, Razorsharp en Sudden impact. Zij komen elke maand een set draaien op de woensdagmiddag van 13.00 t/m 15.00 die van 01.00 t/m 03.00 herhaald zal worden. Elke 2e woensdag van de maand, Trance Generation met Simon Bostock en Ehren Stowers, natuurlijk op www.totaalfm.com Cool
ArCee    posted on 07-10-2008 16:35
Ook kan ik bij deze melden dat 1 van de meest populaire en wekelijkse dance/trance shows op TotaalFM gaat draaien. TotaalFM is het eerste station buiten Amerika die deze "eer" krijgt. Elke maandag middag van 13.00 t/m 15.00 uur "Chemical Thoughts door Kaenow. Kaenow is een Amerikaanse dj die door platenmaatschappijen hoog staat aangeschreven en elke week de allernieuwste demo's en promo's krijgt opgestuurd om in zijn show te draaien.
Stefjuuh    posted on 07-10-2008 17:22
SUPERLEIP!

135 Users online: 12 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 85.771
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.145