www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* (2/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:14

Wat is www.totaalfm.com
Totaal Fm is een snel groeiend internet station dat veelbelovende dance dj?s uit binnen en buitenland de kans geeft om zich te laten horen. Om een groot luisterpubliek te laten genieten van hun mixkunsten. De meest gedraaide stijlen dance muziek wat je op Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, & techno. Deze stijlen zijn onderverdeelt in bepaalde dagen om niet de diverse stijlen door elkaar te laten lopen. Elke stijl heeft namelijk zijn eigen publiek. Tijdens de nog niet ingevulde uren zullen deze stijlen te horen zijn via Totaal?s nonstop muziek programma, de Music Machine.

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj?s draaien?

Dj?s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj?s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj?s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj?s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Wie mogen er draaien op Totaal Fm?

In principe iedereen die goed kan mixen in de stijlen hierboven aangegeven. Zowel Nederlandse als dj?s buiten Nederland. Op dit moment draaien er o.a. dj?s uit: Nederland, Duitsland, Belgi?, Frankrijk, Spanje, Itali?, Polen, Roemeni?, Zweden, Argentini?, Amerika hun programma op Totaal Fm. Iedereen met een hart voor dansmuziek en een goede mixstijl is welkom op Totaal Fm.

Wat vraagt Totaal Fm daar voor terug?

Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj?s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun ?muziek carri?re?. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma?s en dj?s in alle stijlen.

Natuurlijk sluit TFM 'grotere' namen niet uit om hun show op haar zender te draaien. De afgelopen tijd hebben diverse bekende dj/producers zich aangemeld bij TFM. Mensen zoals:

Store N Forward ? Der Mystik ??Eddie Halliwell???John Askew?-??Jordan Suckley?? Amex ? Ernesto & Bastian ? Manuel Le Saux ??Simon Patterson???Pedro Del Mar???Indecent Noise???Johan Ekman???Stoneface & Terminal???Ronski Speed???Kyau & Albert???Dave Lambert?? Niki belucci? ? Cesar Lugo ??Corderoy & Ehren Stowers ??Cressida ? Fast Distance ? Galen Behr ? ArCee ? Singularity ? Ivi-R ? Graham Gold ??Thomas Datt?? Mark Sherry? - Six Senses? - Ucast ??Fred Baker?? Ucast ? Haris-C ?Greg Downey ? Nurettin Colak - Marc Simz -? - Ram - Steve Anderson - Electribe - Danny Powers -?Ben Nickey - Susy Solar - Fei-Fei - Emdee?- Midnight Sun Connection - Artento Divini - Alex M.o.r.p.h. x Woody van Eyden and many more.............

User edit by ArCee on 23-04-2010 @ 13:10:07 (100%)

What do you think about www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* ??

Vote :   

jannickv    posted on 19-08-2008 03:18
straks heb je meer bekende als onbekende dj's! Cool

zoek je trouwens nog steeds dj's eigenlijk?
Stefjuuh    posted on 19-08-2008 07:02
Hmm.. met al zoveel niet bekende dj's.. zie het niet zo snel gebeuren..!:PWat voor stijl draai je..?:P
ArCee    posted on 19-08-2008 11:49
Jannickv, pm is gestuurd Winking my eye
jannickv    posted on 19-08-2008 18:20
heel vriendelijk van je, maar pm werkt blijkbaar  nog niet helemaal op djrCool

<mail>jannickvandaele@hotmail.com</mail>
RoyBeware    posted on 19-08-2008 19:56
Kan je je nog aanmelden?
En gaat het via internet, of kom je live draaien in de studio?
Zoja, waar?
ArCee    posted on 19-08-2008 21:04
Ja kan nog hoor Roy. Gaat via internet en wij verstrekken alles wat je nodig hebt, op de aparatuur na Cool
ArCee    posted on 19-08-2008 21:06
Poster: jannickv
heel vriendelijk van je, maar pm werkt blijkbaar  nog niet helemaal op djrCool

jannickvandaele@hotmail.com

Toegevoegt, spreek je snel Winking my eye
RoyBeware    posted on 19-08-2008 22:26
inderaad, probeerde ook PB te sturen, maar ging niet met succes.

roy-776@hotmail.com
Moet ik een mix opnemen en toezenden, of gaat dit via een livestream?
Hoe lang is de draaitijd?

Als je nog meer info wilt hoor ik het graag.
Stefjuuh    posted on 19-08-2008 22:40
opnemen/toezenden via ftp, we werken in hele uren...
jannickv    posted on 19-08-2008 22:46
Poster: Stefjuuh
opnemen/toezenden via ftp, we werken in hele uren...

zit jij ook in de organisatie dan?
Stefjuuh    posted on 19-08-2008 23:05
Poster: jannickv

zit jij ook in de organisatie dan?
 Nja, ik ben daar ook dj, als 1 van de eerste.. Dus als ik mensen alvast kan helpen aan de info, doe ik dat met alle plezier!
ArCee    posted on 20-08-2008 06:09
Ik heb je aan mijn msn toegevoegt Roy.
RoyBeware    posted on 20-08-2008 11:29
Poster: ArCee
Ik heb je aan mijn msn toegevoegt Roy.

Ik zag het inderdaad.Smile having fun
User edit by RoyBeware on 20-08-2008 @ 11:30:25 (5%)
ArCee    posted on 20-08-2008 20:08
Vanaf nu elke laatste woensdag in Global Emotions by ArCee, een guestmix by Tom Colotonio, U.S.A van 14.00 t/m 15.00 uur Cool 1 van mijn helden komt draaien in mijn show, me happy Cool
_Ivan_    posted on 20-08-2008 20:11
Poster: ArCee
Vanaf nu elke laatste woensdag in Global Emotions by ArCee, een guestmix by Tom Colotonio, U.S.A van 14.00 t/m 15.00 uur Cool 1 van mijn helden komt draaien in mijn show, me happy Cool

Jij boekt echt het ene succes naar het andere hea:P Hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaarHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
ArCee    posted on 20-08-2008 20:12
Klink raar, maar gewoon contact met ze zoeken, hen uitleggen wie we zijn en waar we voor staan. De 1 zegt ja, de nader nee. O ja, nu we toch bezig zijn, Miss Monica komt ook af en toe een gastmix doen Cool
ArCee    posted on 28-08-2008 17:40
Er zit alweer een "grote" naam aan te komen. Kan nog niets zeggen Cool maar l;icht een tipje van de sluier op. Komt uit Israel en zijn niet Aly & Fila (helaas) Cool Volgende week kan ik het bekend maken als alles goed gaat. Cool
MartijnBaten    posted on 28-08-2008 22:31
Het lijkt mij leuk om ook een mixje voor Totaalfm.com te maken. Intresse? pm mij even.
MartijnBaten    posted on 29-08-2008 12:01
Even wat gegevens:

DJ Martijn Baten (DJ Thijn)
Style: House / Electro / club
Country: Netherlands

ArCee    posted on 29-08-2008 12:14
Een los mixje hebben we helaas niet zoveel aan. We hadden ooit een programma met guestmixen maar dat is door de grote toestroom van vaste dj's helaas ter ziele gegaan Martijn. Mocht je interesse hebben in een vast programma dan hoor ik het graag. Toch heel erg bedankt voor het aanbod Cool
User edit by ArCee on 29-08-2008 @ 12:15:37 (35%)
Curd    posted on 30-08-2008 11:47
@ ArCee : wat is de frequentie voor het insturen van mixen. Het lijkt me wel leuk om me hiervoor te engageren maar ik heb nog een daytime job ook natuurlijk Smile having fun
ArCee    posted on 31-08-2008 00:10
we hanteren het liefst 1 per week een uur, maar 1 x per 2 weken kan ook. We stellen dan wel dat jij zelf zorgt voor een goede dj die het met jouw week om week doet. We hebben een paar shows lopen met 4 dj's per maand, dan draait elke dj 1 per maand onderf dezelfde shownaam zoals In Tha House, Sunday Flavor en Wednesday Wiggle maar daar wil ik het op die manier bij laten. Is een heel georganiseer om dat van de grond te krijgen om op die manier weer een nieuwe show te regelen.
Stefjuuh    posted on 31-08-2008 14:38
Ik zou eigenlijk wel naar 1 keer per 2 weken willen, druk met school e.d. Misschien een leuke/goede house/dance DJ (meestal wel aardig commerciele setjes, niet dat ik de top 40 overneem) die mijn show wil delen?

Mail mij even..Winking my eye stefjuuh@live.nl
Roov    posted on 31-08-2008 14:46
ArCee, ik vind het ook wel leuk om bijvoorbeeld mee te helpen met de website, ik weet niet of jullie al genoeg mensen hebben, maar ben aardig bekend met Wordpress aangezien ik zag dat de website daarmee gemaakt is Winking my eye
ArCee    posted on 31-08-2008 17:10
Flip, ik zal het voorleggen aan degene die nu verantwoordelijk is voor de site en het forum. Ik weet wel dat hij druk is met veranderingen en verbeteringen momenteel, maar ook dat hij qua tijd zowat overloopt Cool Alvast bedankt voor het aanbod.

236 Users online: 8 Guests (228 Unknown)
Pages generated today : 43.600
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.974