draaien in winkel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kardon    posted on 21-02-2008 15:35

hallo ik wou even jullie mening
ik moet binnenkort 3 dagen draaien bij de opening
van een nieuw jack & jones filiaal.ik krijg daar
50 euro per dag voor en dan van 12 tot ongeveer 5 uur.
plus de parkeerkosten worden vergoed.die 50 euro wordt
wel in kleding tegoed omgezet maar ik koop daar best vaak
kleidng dus dat vind ik niet zo erg.

wat vinden jullie van deze regeling?

grtz

What do you think about draaien in winkel ??

Vote :   

MissSalem    posted on 21-02-2008 15:43

Ik zou het doen. Happy, laughing

50 euro per dag is wel niet super veel, denk ik, maar 150 euro aan kledij kunnen kopen na 3 dagen, vind ik een plezier dat erbij komt die bovendien de moeite waard is. Happy, laughing

Ik zou het leuk vinden als ik in jouw plaats zou zijn. Leuk om eens iets anders te doen dan op feestjes staan.

Waarom stel je de vraag? Vind je het zelf niet goed? Happy, laughing

Sandr    posted on 21-02-2008 15:46
Van 12 tot 5 is 5 uur.

Omgerekend dus 10 euro per uur, wat niet veel is.

Moet je eigen apparatuur etc. meenemen? Of alleen je cd's?

Zonder eigen apparatuur is het nog enigszins te doen, met eigen apparatuur is echt weinig...

Mensen in de viswinkel (als voorbeeld he, niks tegen mensen die in de viswinkel werken) staan ook voor 10 euro te werken en die hoeven geen apparatuur mee te nemen...

Play that funky music white boy....
Ywe    posted on 21-02-2008 15:46
Lijkt mij geweldig Happy, laughing Dat soort fratsen moet je net tegenaan lopen denk ik... hoe kwam je eraan?
bastianhecker    posted on 21-02-2008 15:52
ja ik zou het wel doen maar dan wel als je geen apparatuur hoeft mee tenemen!
RAS    posted on 21-02-2008 15:53
Als je het zelf niet interresant had gevonden was je er waarschijnlijk niet akkoord mee gegaan.

50 euro per dag is leuk als je weinig kansen hebt om met publiek te draaien.  Ik zou het er zelf niet voor doen. In een kledingzaak draaien is meestal ook veel minder leuk dan in een discotheek.
MickeyHouse    posted on 21-02-2008 15:54
dit lijkt mij echt een top ervaringHappy, laughing lkkr draaien in een winkel:P al is 50 euries neit zo veel, zou ik het toch gewoon doen
kardon    posted on 21-02-2008 16:01

ik draai al (zeg maar resident) in het filiaal in mn eigen stad den bosch.en ik ken iedereen
goed dus vandaar dat ze me voor deze klus hadden gevraagt.ze hebben daar een dj booth met geluid.
ik neem wel mn eigen pioneer set mee maar goed dat doe ik ook in de discotheek waar ik resident
draai elk weekend.qua prijs ja niet veel maar je weet nooit wie je jou daar ziet draaien en je voor iets
anders vraagt.eigenlijk doe ik het gewoon voor erbij.maar het is wel erg leuk altijd.
DJPrime    posted on 21-02-2008 16:09
Gewoon doen!
Ookal is het niet super veel!
Voor 3 dagen plezier hebben heb je wel gratis kleren dus!
Insyder    posted on 21-02-2008 16:16
Super leuke ervaring ook al is het niet heel erg veel geld, toch leuk zoiets en zeker voor je  "portfolio" zegmaar Happy, laughing
tairip    posted on 21-02-2008 16:20
TIP!

Laat visitekaartjes maken en doe er je voordeel mee! Draai gewoon in die winkel en zie het als een PR stunt! Dan is het zelfs leuk dat je er iets aan over houdt en misschien zelfs meer!
kardon    posted on 21-02-2008 16:27

ja daarom ik ben ook al lang akkoord maar wou weten wat jullie zouden doen.visite kaartjes
heb ik nog zo n 200 thuisliggen haha.

van mij mag er een slotje op

thx Cry
kardon    posted on 21-02-2008 16:29
Poster: Sandr
Van 12 tot 5 is 5 uur.

Omgerekend dus 10 euro per uur, wat niet veel is.

Moet je eigen apparatuur etc. meenemen? Of alleen je cd's?

Zonder eigen apparatuur is het nog enigszins te doen, met eigen apparatuur is echt weinig...

Mensen in de viswinkel (als voorbeeld he, niks tegen mensen die in de viswinkel werken) staan ook voor 10 euro te werken en die hoeven geen apparatuur mee te nemen...

wel lekker haring happen Cry

Twello    posted on 21-02-2008 17:47
Ik zou het doen! Alleen gear meenemen niet, voor 50 euro zou ik dat niet doen... die zooi kost een hoop geldCry
tairip    posted on 21-02-2008 17:50
Poster: Twello
Ik zou het doen! Alleen gear meenemen niet, voor 50 euro zou ik dat niet doen... die zooi kost een hoop geldCry

Je draait er zelf op ja, dus defect gaat het hoogstwaarschijnlijk niet! Het is een goede PR plek!
MissSalem    posted on 21-02-2008 18:00
Poster: tairip
TIP!

Laat visitekaartjes maken en doe er je voordeel mee! Draai gewoon in die winkel en zie het als een PR stunt! Dan is het zelfs leuk dat je er iets aan over houdt en misschien zelfs meer!

Dat is inderdaad mooi meegenomen. Happy, laughing

Ik weet nog dat er bij ons in de stad een nieuw - en enig - echt winkelcentrum openging. In een kledingszaak stond er ook een DJ. Ik kan je zeggen dat iedereen hem gezien heeft en er was zeer veel volk. Winking my eye
davyh    posted on 21-02-2008 18:12
Hee een mede stad bewoner....Cry Ja ik had het ook gedaan.. mooi meegenomen die kleding bonnen.

(Oftopic.. In welke tent heb heb jij je residentConfused Ik zoek er nog een..Cry)

Gr Davy
User edit by davyh on 21-02-2008 @ 18:13:17 (1%)
kardon    posted on 21-02-2008 21:07

ik krijg nu 65 euro per dag omdat ik er ook zelf heen moet rijden
dj_double_x    posted on 21-02-2008 21:50
Ben ik dan de enige met een kritische noot...?

€ 65,- aan kleding kost ze ongeveer € 20,- inkoop.

PR technisch gezien heb je gelijk dat je het doet maar qua vergoeding vind ik ze wel errug zuinig!

My2Cents...
Adrien1989    posted on 21-02-2008 21:59
Daar heb je zeker gelijk mee.  Een betere betaling moet er wel uit te slepen zijn als je het zo bekijkt. De vraag is ook hoe hun dat bekijken.
kardon    posted on 21-02-2008 22:34

ja 195 euro kleding tegoed normaal moet ik het ook kopen dus.

gelukkig verdien ik elk weekend lekker met draaien dus dit is gewoon ook even
voo pr plus het is in een groot winkelcentrum zal wel druk zijn daar.
Flexii    posted on 21-02-2008 22:38
Poster: kardon

plus het is in een groot winkelcentrum zal wel druk zijn daar.

dat is natuurlijk ook mooi meegenomenWinking my eye
OneSixty    posted on 22-02-2008 01:09
ik zou de prijs wat omhoog doen hoor, omgerekend betalen zij idd veel minder in kleding.
kardon    posted on 22-02-2008 12:22

klopt.ik ben daar een keer begonnen via een oud school maatje
die daar werkte maar de is al lang weg.ik zal is vragen of ik meer
kan krijgen.

This is an old Topic

No new postings for 6.399 days.
 Post CommentThat would be 213.3 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

234 Users online: 149 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 56.067
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.612