Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (8/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

DiscJunkie2    posted on 22-04-2008 23:56
Vetjes Sebastian! :D
Heb je die van mij toevallig ook al op je PC staan?
Misschien even mailen? Happy, laughing
Bastian    posted on 23-04-2008 16:19
Poster: DiscJunkie2
Vetjes Sebastian! :D
Heb je die van mij toevallig ook al op je PC staan?
Misschien even mailen? Happy, laughing

Ja ik moet nog even wat gb'tjes ruimen dan komt hij zsm online!
Bastian    posted on 26-04-2008 19:36
Nu zal denk ik de prijsuitreiking van de voorronde Drenthe zijn, ben benieuwd wie de winnaar is!
Alex, ik had nog steeds ff geen tijd gehad maar hij komt er dit weekend denk ik nog!
Ashley    posted on 10-05-2008 20:06
waah, dat filmpje is vet hoor Cry
helemaal leip achter die cdj's hahaha top
Maar wat nou als het lukt, mama?
ceesietopc    posted on 10-05-2008 20:12
Met z'n drieën lekker gek doen, groot gelijk :D
Vet filmpje
Bastian    posted on 10-05-2008 20:53
Ik sta 25 mei ook nog te draaien in 013 tijdens de regiofinale van kunstbende!Winking my eye
bramv    posted on 11-05-2008 11:47

Bastian, een vriend van mij staat ook in de finale bij muziek. Hij is gitarist in het bandje ''just do it'' Ik ben dan ook in 013 aanwezig

Bastian    posted on 11-05-2008 12:14
Okee gezellig, je zult me waarschijnlijk bij aanvang op het podium zien draaien en dat zal waarschijnlijk van 6 uur tot half 7 zijn en daarna begint de 'wedstrijd' Winking my eye
Bastian    posted on 20-05-2008 22:33
De finalisten zijn bekend!

- Dj MICHé
- Quincy Kroon (Qrown)
- San Sebastian
- What The Funk
- Elwood
- Tim Bakker
- Taylan Alan

22 Juni hebben we een workshop van ID&T en dan word de 8e finalist bekend gemaakt van de wildcard kanshebbers!
Bastian    posted on 10-06-2008 17:37
Stem jouw favoriete dj naar de finale!

Er zijn inmiddels 7 dj-finalisten bekend, maar er komt er nog één bij met behulp van de Wildcard. Op spitsnieuws.nl kun je NU stemmen op jouw favoriete dj en ervoor zorgen dat hij als 8ste finalist doorgaat naar de Kunstbende Finale op 5 juli in Muziekgebouw aan ’t IJ en het Bimhuis.

De winnaar van de Wildcard wordt op 22 juni bekend gemaakt tijdens de DJ workshop in Studio 80. Stemmen kan tot en met 20 juni.

Bij deze nog even attenderen dat je kan stemmen op de wildcard kanshebbers, op de foto zie je ook de 13 (!) jarige DJ-Jay die wildcard kanshebber was geworden tijdens de voorronde van Brabant (mijn stem ging naar hem toe).
Dus als je nog kans wilt maken op VIP kaarten op mysteryland of het gewoon leuk vind stem dan even!:D Ik zeg er trouwens wel bij dat sommige Jay's setje nogal 'commercieel' vinden maar als je hem in het echt eens hoort draaien merk je wel dat hij veel meer dan dat kan!

En nog even voor de toevoeging, de 1e prijs was voorheen een draaiplek op mysteryland en 3600 dance-tunes credits maar daar is nog een mooie prijs bijgekomen voor de 1e, 2e en 3e plaats namelijk.... een draaiplek op Dance Valley.

22 Juni krijgen we dan nog een masterclass van Michel de Hey in Studio 80, heb er echt super veel zin in:D

yogum    posted on 10-06-2008 17:45
:O Mysteryland EN Dance Valley!! Dat is ziek! Volgend jaar ga ik ook meedoen :P

Maar wanneer is de finale?
Bastian    posted on 10-06-2008 17:52

Oh mijn god het kan bijna niet vetter worden haha...dj isis in de jury en een te vette best of kunstbende tour:P

edit: The Prophet jureerd ook bij DJ! En ook vet dat Alain Clark bij muziek jureerd.

Finale Kunstbende 2008
Zaterdag 5 juli 2008
Muziekgebouw aan 't IJ en het Bimhuis, Amsterdam

Deuren open: 12.30 uur
Aanvang programma: 13.00 uur
Prijsuitreiking: 20.00 uur
Nog een klein maandje tot de finale van Kunstbende 2008 Bimhuis. Jullie zijn natuurlijk ontzettend benieuwd naar de jury. Goed nieuws: we verklappen een aantal namen. In de jury zitten o.a. Cees Geel, DJ ISIS, Regina Romeijn, Piet Rogie en Khalid Bodou. Kijk hier voor meer juryleden.

Naast de Spotlight gaat de winnaar ook met een vette prijzentas naar huis. Een aantal prijzen: een workshop van WriteNow!, kaartjes voor de Dansweek, een expositie bij VillaNuts en een jaarabonnement op de FRET. Kijk hier voor meer prijzen!
Heel vet: de winnaars gaan ook mee met The Best of Kunstbende Tour:  met o.a. de Uitmarkt, Mysterland, Theaterfestival Boulevard, Dancevalley en het slot-event van Dance4life!!!
Dresscode Finale
Om geheel in het thema te blijven is er voor de finale een dresscode. De precieze omschrijving luidt: UNDERCOVER. Dus duik alvast op zolder en zoek naar snorren, zonnebrillen, pruiken en al het andere wat je kan vinden zodat je op 5 juli goed voor de dag kunt komen.

Wil je er zeker van zijn dat jij en je vrienden erbij kunnen zijn op 5 juli? Stuur dan een foto van jezelf in jouw outfit voor op de finale van Kunstbende naar pr@kunstbende.nl. De meest originele inzendig wint 5 finalekaarten!

User edit by Bastian on 10-06-2008 @ 18:12:59 (9%)
djjh    posted on 10-06-2008 20:57
ey vet. als je wint dan zie ik je op dance 4 lifeCry. ik heb ook ff gestemd op dj jay. ik zou zeggen succes op de finaleCry
Bastian    posted on 23-06-2008 17:44
Okee we zijn zover!
De wildcard winnar is DJ Jay geworden (laat ik daar nou net op hebben gestemd haha!).
Finale is over 2 weken, ben benieuwd:D
De dj's worden op de finale beoordeeld door:
-DJ Isis
-The Prophet
-Eboman
-Mark Rietveld - ID&T
-Denis Doeland - Dance Tunes

Michel de Hey keek ook wel ff vreemd op toen ik zei dat we op de finale maar een kwartier hadden gewoon je ding doen en dan komt t goed dus dat gaat zeker goed komen haha:P
Bastian    posted on 29-06-2008 17:56
Nog 6 dagen en dan is het zover, de finale!:D
Nog mensen van DJR die ik kan verwachten?
nicknaughty    posted on 29-06-2008 17:59
ik ben er niet, ben dan op vakantie. anders had ik wsl nog meegedaan ook
Bastian    posted on 30-06-2008 13:37
Poster: nicknaughty
ik ben er niet, ben dan op vakantie. anders had ik wsl nog meegedaan ook

Ging anders ook niet echt lukken hoor, voorrondes zijn allang geweestWinking my eye
Sunrise8    posted on 01-07-2008 15:18
hhaa ik heb mijn steun al gegeven via hyves :D helaas kan ik er niet bijzijn Unhappy. maja je zit in mjin achterhoofd :D
Music made me who i am
rickdekoning    posted on 01-07-2008 19:40
Ik ben er niet bij maar ben zondag wel langs de locatie gekomen. Er hangt een groot spandoek van kunstbende en overal door amsterdam hangen posters. Wat denk je van de andere deejays?
Bastian    posted on 01-07-2008 20:34
Poster: rickdekoning
Ik ben er niet bij maar ben zondag wel langs de locatie gekomen. Er hangt een groot spandoek van kunstbende en overal door amsterdam hangen posters. Wat denk je van de andere deejays?

Haha okee dan, ja ik heb nog een filmpje gezien van de locatie zelf en het zag er wel erg vet uit!
De andere dj's denk ik dat ook wel paar zitten van goed niveau en paar normale, ik heb niet van iedereen een mix gehoord dus kan ik moeilijk zeggen. Eerlijk gezegd denk ik dat ik wel kans maak dus gewoon kwestie van me best doen en dan zie ik het wel:D
bastianhecker    posted on 01-07-2008 20:51
en komt djresource dan in je bedank praatje:D.
Bastian    posted on 04-07-2008 21:21
Jaja morgen is het zover dan:D
Ik ga nu maar is even me spullen bij mekaar inpakken, word morgen een lange dag!
In de avond uiteraard even een verslagje te lezen hier:D
Wtfunk    posted on 04-07-2008 22:57
Haha wordt leuk Bastian, hoelaat ben je er?
Ben benieuwd naar je intro, maar die hoor ik morgen wel;O
MoXeGy    posted on 04-07-2008 23:35
leuk! vooral verslagen zijn leuk om te lezen, veel succes Winking my eye
Lawrenz    posted on 05-07-2008 09:38
Bastian, sorry dat ik de remix niet meer af kreeg, maar school telde net iets zwaarder. Dat is nu gelukkig klaar dus werk ik er nu zoveel mogelijk aan. Succes vandaag Winking my eye

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

174 Users online: 72 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 29.771
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.317

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use