Poster: DiscJunkie2
Vetjes Sebastian! :D
Heb je die van mij toevallig ook al op je PC staan?
Misschien even mailen?
Bastian, een vriend van mij staat ook in de finale bij muziek. Hij is gitarist in het bandje ''just do it'' Ik ben dan ook in 013 aanwezig
Stem jouw favoriete dj naar de finale!![]()
Er zijn inmiddels 7 dj-finalisten bekend, maar er komt er nog één bij met behulp van de Wildcard. Op spitsnieuws.nl kun je NU stemmen op jouw favoriete dj en ervoor zorgen dat hij als 8ste finalist doorgaat naar de Kunstbende Finale op 5 juli in Muziekgebouw aan ’t IJ en het Bimhuis.
De winnaar van de Wildcard wordt op 22 juni bekend gemaakt tijdens de DJ workshop in Studio 80. Stemmen kan tot en met 20 juni.
Oh mijn god het kan bijna niet vetter worden haha...dj isis in de jury en een te vette best of kunstbende tour:P
edit: The Prophet jureerd ook bij DJ! En ook vet dat Alain Clark bij muziek jureerd.
Finale Kunstbende 2008
Zaterdag 5 juli 2008
Muziekgebouw aan 't IJ en het Bimhuis, Amsterdam
Deuren open: 12.30 uur
Aanvang programma: 13.00 uur
Prijsuitreiking: 20.00 uurNog een klein maandje tot de finale van Kunstbende 2008 Bimhuis. Jullie zijn natuurlijk ontzettend benieuwd naar de jury. Goed nieuws: we verklappen een aantal namen. In de jury zitten o.a. Cees Geel, DJ ISIS, Regina Romeijn, Piet Rogie en Khalid Bodou. Kijk hier voor meer juryleden.
Naast de Spotlight gaat de winnaar ook met een vette prijzentas naar huis. Een aantal prijzen: een workshop van WriteNow!, kaartjes voor de Dansweek, een expositie bij VillaNuts en een jaarabonnement op de FRET. Kijk hier voor meer prijzen!Heel vet: de winnaars gaan ook mee met The Best of Kunstbende Tour: met o.a. de Uitmarkt, Mysterland, Theaterfestival Boulevard, Dancevalley en het slot-event van Dance4life!!!Dresscode Finale
Om geheel in het thema te blijven is er voor de finale een dresscode. De precieze omschrijving luidt: UNDERCOVER. Dus duik alvast op zolder en zoek naar snorren, zonnebrillen, pruiken en al het andere wat je kan vinden zodat je op 5 juli goed voor de dag kunt komen.
Wil je er zeker van zijn dat jij en je vrienden erbij kunnen zijn op 5 juli? Stuur dan een foto van jezelf in jouw outfit voor op de finale van Kunstbende naar pr@kunstbende.nl. De meest originele inzendig wint 5 finalekaarten!
Poster: nicknaughty
ik ben er niet, ben dan op vakantie. anders had ik wsl nog meegedaan ook
Poster: rickdekoning
Ik ben er niet bij maar ben zondag wel langs de locatie gekomen. Er hangt een groot spandoek van kunstbende en overal door amsterdam hangen posters. Wat denk je van de andere deejays?