Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (7/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 18-04-2008 20:12
ooowja ik ben gebeld doro een mevrouw. helaas zat het allemaal al vol. maar wil er nog een plaatsje vrijkomen sta ik op de wachtlijst Happy, laughing. dus zowiezo volgend jaar doe ik mee. ik sta genoteerd :D
Music made me who i am
Bastian    posted on 19-04-2008 12:06
Morgen is het zover, heb er zin in:D
djjh    posted on 19-04-2008 22:08

tot morgen

Bastian    posted on 19-04-2008 22:47
M'n YourMindIsTwisted shirt heb ik helaas niet op tijd binnen kunnen krijgen, ben morgen gewoon te herkennen aan me rood/roze overhemd maar zal wel met de meeste jock's vanzelf een praatje maken.
Hopelijk is er onderweg nog een supermarkt ofzo te vinden kunnen we wat heintjes inslaan voor op de saaie momenten hihiCry
djjh    posted on 20-04-2008 09:33
Cryik heb een zwarte trui van g-star aan vanmiddag
DiscJunkie2    posted on 20-04-2008 11:15
Is een supermarkt op loop afstand!
Ga nu ook op pad Happy, laughing Woon er niet zo ver vandaan!

Net in half uurtje setje voorbereid :9

Prettige wedstrijd!
sher    posted on 20-04-2008 11:49
good luck...
djjh    posted on 20-04-2008 21:19
ey bastian veel geluk op de finale. het was een leuke dag in de effenaar.
Grazydon    posted on 20-04-2008 22:00
Bastian!!! Gefeliciteerd jonge.....
Veel geluk in de finale, iig de terechte winnaar vandaag Cry
ScottB    posted on 20-04-2008 22:30
Ik moest helaas afhaken wegens ziekte Cry
Bastian    posted on 20-04-2008 22:31
Bedankt jongens!
Ook gaat mijn respect uit naar Jeroen (pas 13 jaar!!) waarmee we ook een vette b2b set samen hebben gedaan. Verder ook weer een erg gezellige middag en vond het toch wel knap dat Tage als enigste trance draaide (en met vinyl) en het klonk zeker goed dus Tage, jij ook veel succes met je dancetour dj contest!
Verder ook de rest van de dj's bedankt voor het bijdragen van een leuke sfeer vandaag!

Voor de mensen die benieuwd zijn wat mij nu te wachten staat dat is als volgt:

- Gouden Spotlight (ik heb nog niks gehoord/gekregen met een gouden spotlight volgends mij haha maargoed:P)
- Finaleplek in de landelijke finale in Amsterdam
- 250 Dance-Tunes Credits (Zijn nog niet binnen dus wacht even af:P)
- Cd's van ID&T (Moet deze ook blijkbaar nog ontvangenCry)
- A-List (Dit houd in dat de kunstbende alles op alles gaat zetten om mij zoveel mogelijk naamsbekendheid te geven in Brabant)
- Masterclass van ID&T in Studio 80

En als commentaar van de jury kreeg ik:

San Sebastian heeft alle dj-skills in huis die je nodig hebt om een goede dj te worden. Je hebt zowel de mengtafel als de cd speler prima onder controle. Frisse sound en de opbouw was goed. Zorg dat je meer je eigen stijl ontwikkeld! Dan kun je het nog ver schoppen.

Afijn, ik ga ff lekker nagenieten:P

djjh    posted on 21-04-2008 07:11
hoe was de afterparty eigenlijk. ik ben niet meer gebleven omdat mijn broertje mee was.
Lawrenz    posted on 21-04-2008 08:34
Vette shit Bastian :D Wanneer is de finale? En heb je misschien een tracklist van wat je gedraaid hebt? Cry Winking my eye
yogum    posted on 21-04-2008 08:57
Of een opname? :D
DiscJunkie2    posted on 21-04-2008 10:05
Was zeer mooie dag :D Heerlijk kunnen draaien, en vervolgens het kampioenschap van PSV mogen vieren! San Sebastian is in elk geval zo slim gweest, een kameraad mee te nemen die alles heeft gefilmd Happy, laughing Deze zal hij dus binnekort wel online gooien. (net als die van mij) In elk geval een verdiende winnaar!
the-melody    posted on 21-04-2008 11:00
Bastian, gefeliciteerd, ben benieuwd naar de video :D
wat is trouwens die masterclass?
Lawrenz    posted on 21-04-2008 11:34
Da's wel heel vet dat het gefilmd is! Ben benieuwd Winking my eye
Bastian    posted on 21-04-2008 15:42
Afterparty was niks toen ik en Jeroen nog een plaatje draaide was iedereen al bijna weg na het 2e nummer echt beetje gaar maarja kan je toch zeggen dat je ook ff in de grote zaal hebt gestaan.
Filmpjes ga ik effe op me pc gooien en komen vanzelf online en Jeroen (de wildcars winnaar dus) had nog ook veel beeldmateriaal laten opnemen van onze b2b set dus dat zien jullie binnekort allemaal haha:D
De finale is 5 juli in het Muziek gebouw 'T ij en Bimhuis volgends mij (zie voor mee info www.kunstbende.nl ) dus verwacht wel dat jullie allen mij komen supporten hahahahah:P
bastianhecker    posted on 21-04-2008 18:13
gefeliciteerd bastian, ben benieuwd naar de beelden!
djjh    posted on 21-04-2008 18:37
ik wil die beelden ook zien. alleen jammer voor je dat er bijna niemand op de afterparty was. maar dat zal wel te maken hebben dat iedereen maandag school/werk heeft.
Bastian    posted on 21-04-2008 21:08
Filmpjes komen zsm:D Enkel staat alleen nog een b2/3b en mijn eigen set want ik kan alleen op m'n c opslaan en daar zit nog maar 5 gig ofzo op 8)
Heb ook nog even de andere 2 winnaars opgezocht op hyves, 1tje staat al zelfs op nope is dope en valt me ook wel op dat ze beide ook ouder dan 16 zijn maarja:P Wat ik wel verwacht in de finale (hoewel ik het rustig afwacht), veeel eclectic plaatjes dus daar kan ik effe goed gebruik van maken wat de jury me vertelde 'Zorg dat je meer je eigen stijl ontwikkeld!'
User edit by Bastian on 21-04-2008 @ 21:10:27 (10%)
Bastian    posted on 22-04-2008 18:12
Eerste filmpje staat online, een b2/3b set van mij, Jay en MaximusWinking my eye
Check It Out
Oja, en let vooral niet op mij ik doe echt te gek op dat filmpjeCry
Berbo    posted on 22-04-2008 18:27
goed gedaan hoor gekkert :P
alleen wel jammer dat je zo lang moet wachten tot het filmpje helemaal geladen is....joetoep Cry
Lawrenz    posted on 22-04-2008 18:32
Heel vet filmpje! Kan niet wachten op de rest Winking my eye
donkey    posted on 22-04-2008 20:17
proficiat bastian, en super vet filmpje op youtube Winking my eye
Maniax

267 Users online: 64 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 32.175
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.848.721