Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (6/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

djjh    posted on 09-04-2008 16:20
ik snap het ook niet helemaal. ik heb die brief ook gekregen en snapte het ook niet.
Bastian    posted on 09-04-2008 16:42
Poster: ScottB
Wat ik me afvraag is het volgende. Ik kreeg vandaag een brief met de laatste info erop. Nu stond helemaal onderaan een vermelding met dingen die je niet moet vergeten. Bij het eerste punt staat dat je een cd moet meenemen met daarop het nummer dat je gaat spelen. Geldt dit alleen voor de bands of ook voor de dj's, met andere woorden, moet je van te voren aangeven welke nummers je gaat draaien?

Gelukkig ben ik niet de enigste die het niet snapt!:P
Ik kreeg vandaag ook de brief thuis, en het lijkt net alsof deze brief voor de dansgroepen is ofzo haha met die cd snap ik inderdaad ook al niet en die jury ook niet (geen enkele dj/muzikant??).
Die credits heb ik nog steeds niet ontvangen, denk dat ik maar even een mail ga sturen.
Die tijden zijn ook nogal vreemd vind ik ja, dus als ik mijn vrienden mee wil nemen moeten die anderhalf uur wachten ergens voor ofzo? En dan de uitslag om half 8 vond ik ook een beetje verbazen want wat moet je in godsnaam in die tussentijd doen?:P

Edit: De winnaars van de voorronde Amsterdam zijn trouwens
Winnaar: Quincy Kroon
Wildcard DJ: Gianni Marino Walian
User edit by Bastian on 09-04-2008 @ 17:08:10 (12%)
djjh    posted on 09-04-2008 17:15
nou ik zou zeggen wie gaat bellen?
Bastian    posted on 09-04-2008 17:18
Net mail gestuurd met de vragen hoe het zit met aankomst, jury en de creditsWinking my eye
Sunrise8    posted on 09-04-2008 20:49
nou ik heb nogsteeds geen mail. vind het wel best zo :P heb nog minder dan een maand. nou ik verwacht geen mail daarvoor terug :P.. slecht geregeld ID&T. slecht...
Music made me who i am
Bastian    posted on 09-04-2008 20:52
Poster: Sunrise8
nou ik heb nogsteeds geen mail. vind het wel best zo :P heb nog minder dan een maand. nou ik verwacht geen mail daarvoor terug :P.. slecht geregeld ID&T. slecht...

Waar doe jij mee?
Ik vind dat het inderdaad wel wat duidelijker geregeld mag worden ja, hopen dat de winnaar ook écht op mysteryland komt te staan op een goed plekjeHappy, laughing
Sunrise8    posted on 09-04-2008 22:14
Poster: Bastian

Waar doe jij mee?
Ik vind dat het inderdaad wel wat duidelijker geregeld mag worden ja, hopen dat de winnaar ook écht op mysteryland komt te staan op een goed plekjeHappy, laughing

ja wedde komt die ergens achteraf in het 'sprookjesbos' te draaien. dat staat niet eens op de line-up. okee het is wel vet. maar kommop. een teamleider van mijn werk draaide daar ook. nou ik wist van niks.

maar ik doe mee in noord-holland. dus eigenlijk in de patronaat 3 mei. maja ik kon me niet voor specifieke locatie opgeven. moest voor provincie.
Music made me who i am
DiscJunkie2    posted on 10-04-2008 00:17
Vind de tijden nog vreemder... We worden om 12uur verwacht!
Al zie ik de kans groot, dat de Dj's pas in de avond uren aan de beurt zijn ofso.
Want als ik het goed begrijp treden Bands en dergelijken ook op?

Nemen jullie ook kameraad mee ofso? Zullen we gewoon met Dj Resource mensen aan de bar zitten, wanneer we pas laat op de middag moeten? Happy, laughing
ScottB    posted on 10-04-2008 13:14
Ik krijg net een email waarin alles duidelijk wordt. Wij, als dj's, hoeven van te voren dus geen cd's in te leveren. Dat is alleen voor de andere deelnemers. Daarnaast ga ik gewoon alleen en alle djr-mensen herkennen me wel aan het roosje op mijn jasje Winking my eye
Bastian    posted on 10-04-2008 17:42
Ik heb ook een mailtje nog gekregen en ook nog antwoord op mijn vragen.
ID&T stuurt 2 mensen voor in de jury en kunstbende regelt er 1 en die mensen hebben allemaal wat in de muziek.
Verder over die credits kreeg ik te horen dat je die kreeg als je won dus het was nog even afwachten.
Wel beetje vreemd dat andere mensen dan wel die credits zo krijgenConfused
En oja ik zal waarschijnlijk te herkennen zijn aan mijn 'Your Mind Is Twisted" t-shirtWinking my eye
User edit by Bastian on 10-04-2008 @ 17:43:12 (27%)
DiscJunkie2    posted on 10-04-2008 18:48
Ik heb het merk GIO GOI aan... Dus we gaan elkaar wel herkennen :p

Erg gezellig denk ik! Verwacht Zaterdag mijn Pioneer CDJ 400! Dus nog flink oefenen....
Bastian    posted on 10-04-2008 20:44
Ja beter hebben ze idd effe een relaxte bar/chill-out voor de deelnemers haha:P
Ik heb er ook erg veel zin in, we gaan er een gezellige middag van maken met z'n allen!Winking my eye
User edit by Bastian on 10-04-2008 @ 20:45:17 (12%)
ScottB    posted on 11-04-2008 01:51
Haha als we mekaar niet kunnen vinden, lopen we gewoon naar onze kleedkamers Winking my eye
Bastian    posted on 16-04-2008 14:31
Nog maar een paar dagen:D Heb er zin in:P
Mensen ondertussen al hun playlist rond kunnen krijgen?
ScottB    posted on 16-04-2008 17:07
Nope, ben er ook nog niet echt mee bezig. Heb er wel al veel zin in Happy, laughing
djjh    posted on 16-04-2008 19:12
zo zondag toch nog even kunnen oefenen en een mixje kunnen maken. ik er echt veel zin in. ik zal zaterdag nog er wel even opzetten wat ik aan heb.
DiscJunkie2    posted on 16-04-2008 20:53
Heb totaal niets... Echt geen tijd voor met examens op school enz. :9
Kans is groot, dat ik met mijn Cd mapje kom binnen gelopen en ter plekke iets in elkaar gooi!

Kunnen we Zondag ook nog het kampioenschap van PSV vieren, dus wil weten heo laat ik moet draaien!
Neem aan dat wij als deelnemers even in en uit mogen lopen.
We shall see....
djjh    posted on 16-04-2008 21:00

ik heb trouwens een slappa cd map (de blauwe versie) bij me en een american dj hp 700 koptelefoon.

User edit by djjh on 16-04-2008 @ 21:00:50 (2%)
ScottB    posted on 16-04-2008 21:08
Haha volgens mij hebben we dan dezelfde. Daarnaast heb ik een Technics RPDJ-1200. Misschien kunnen we telefoonnummers uitwisselen om te laten weten waar we zijn. Ik weet niet precies hoe groot het daar is. Of iets afspreken op het station?
Bastian    posted on 16-04-2008 21:11
Denk dat we mekaar wel om 12.00 aan treffen?Happy, laughing
Ik heb m'n technics rpdh1200 bij z'n sharnier kunnen lijmen dus kan toch nog lekker ermee draaien haha, en ik neem denk ik lekker me volle udg 280 mee (je weet maar nooit whahaha).
ScottB    posted on 16-04-2008 21:13
Ach die DJ's haal je er toch zo uit Winking my eye
DiscJunkie2    posted on 16-04-2008 22:32
Ik wil jullie best van Station Eindhoven naar Effenaar leiden...
Hoewel jullie dit ook makkelijk moeten vinden. Het aparte gebouw is namelijk 10 stappen vanuit het station af te zien in de verte Happy, laughing

Om 12 uur melden. Dus kwart voor 12 op station zijn, is ruim op tijd.
djjh    posted on 17-04-2008 20:34
ik neem ook gewoon een van mijn cd mappen mee. wel de kleine maarja zit genoeg inCry
MoXeGy    posted on 17-04-2008 23:02
mm jammer dat ik een feest zaterdag avond heb en zondags naar en ander feest moetUnhappy anders was ik wel gekomen.
ScottB    posted on 18-04-2008 01:22
'T wordt zeker gezellig, daar ben ik van overtuigd Happy, laughing Moge de beste (djresourcer) winnen Winking my eye

163 Users online: 56 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 35.157
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.703