Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (4/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

Bastian    posted on 29-03-2008 18:22
Poster: ScottB
Ja ik ben ook gebeld. Staan idd 2 CDJ-1000, misschien 3. Daarnaast 2 sl nog wat. Over het mengpaneel/mixer kon hij nog niets zeggen, daar zou hij nog over mailen. Maar er zou iets staan waar veel mensen mee overweg kunnen en wat redelijk standaard is.

Wel vreemd was eerst ook met die brief (brief zelfs niet eens gekregen, wel e-mail) en nu zijn de meeste al gebeld en ik nog niet, beetje maf:P
Hoop echt voor een djm 700/800 als mixerHappy, laughing
ScottB    posted on 29-03-2008 19:38
Ik heb ook alleen maar de inschrijfbrief gekregen. Als we mekaar zo op de hoogte houden is het ook prima Happy, laughing. Ik denk ook wel dat er een DJM-600/700/800 zal staan. Ik vroeg hem daarnaar. Waarop hij antwoordde dat hij het nog niet wist maar dat er iets zou komen waar iedereen mee overweg kan en wat standaard is. Ik neem dus aan dat hij iets moet huren en dan kom je al snel bij een 800 :D Maar ik wacht rustig op het mailtje. Ik verwacht het komende of volgende week. Daarin staat dan toch ook nog extra info over de dag zelf?
djjh    posted on 29-03-2008 19:47
dit stond er bij mij in de e-mail voor de mensen die hem niet hebben gekregen:

We stuurden jullie al een reglement waar alle algemene informatie in vermeld stond. Nu is eindelijk ook bekend waar jullie optreden.

Ø      De datum is Zondag 20 April.

Ø      De locatie is de Effenaar in Eindhoven, jullie draaien in de foyer.

Ø      Jullie moeten je om 12.00 melden.

Ø      De Effenaar bevindt zich schuin tegenover het Centraal Station van Eindhoven aan de Dommelstraat 2.

Ø      Technische informatie over de DJ equipement volgt nog, we sturen je daar volgende week een mailtje over.

Groetjes

Stijn Ariaens

Bastian    posted on 29-03-2008 21:00
Ja die had ik al eerder gepostWinking my eye
Maar die mail hadden we al 2 weken terug gekregen volgends mij, dus deze week moet die mail over technische toestanden denk ik binnen komen..
djjh    posted on 30-03-2008 11:35
had ik niet gezien. maar als hij deze week niet komt stuur ik een mailtje terug.
ScottB    posted on 30-03-2008 14:22
Lijkt me een goed plan. Ik wil van te voren wel graag weten wat er staat en wat ik daar kan verwachten qua apparatuur.
DiscJunkie2    posted on 30-03-2008 22:34
Hij zou ons op de hoogte houden Happy, laughing
Maar verwacht dat er een Pioneer Mengpaneel tussen gegooid word.

Vergeet ook niet je eigen koptelefoon mee te nemen mensen!
Wie zit er eigelijk in de Jury, en beslist uiteindelijke wie er doorgaat?
Bastian    posted on 31-03-2008 16:49
Ben ook wel benieuwd over die jury, denk dat als je niet weet dat je een eigen koptelefoon moet meenemen je echt nog heel weinig van het dj'en afweet haha:P
Sunrise8    posted on 31-03-2008 21:24
nou ik moet toch deze week bericht ontvangen. zo niet dan is het jammer Happy, laughing. maja ik wacht in spanning af..
Music made me who i am
DiscJunkie2    posted on 31-03-2008 21:33
Die Thijs zou toch iedereen bellen geloof ik...
Anders gewoon even mailen. Heb je wel de mail ontvangen die hier eerder gepost is?

De 27ste (week later) sta ik in 't Lempke op Stratumseind voor mijn volgende Dj Contest!
Bastian    posted on 02-04-2008 14:49
*You've Got Mail*

Beste deelnemers Kunstbende,

Ik heb de technische gegevens compleet van de DJ set in de Effenaar. Er zal een derde CD speler aanwezig zijn dus die hoeven jullie niet zelf mee te nemen.

Denk er aan je eigen koptelefoon mee te nemen.

-          3 x Pioneer CDJ 1000 MK2’s CD spelers

-          2 x Technics Platenspelers

-          Pioneer  DJM 800 mixer

Groetjes

Stijn

Sunrise8    posted on 02-04-2008 16:26
Poster: DiscJunkie2
Die Thijs zou toch iedereen bellen geloof ik...
Anders gewoon even mailen. Heb je wel de mail ontvangen die hier eerder gepost is?

De 27ste (week later) sta ik in 't Lempke op Stratumseind voor mijn volgende Dj Contest!

ik heb nog helemaal niks teruggehad, maar bart (barthezz hier) zei dat het bij hem ook t***ring lang duurde. dus ik wacht nog ff
Music made me who i am
djjh    posted on 02-04-2008 17:51
ik heb ook die e-mail gekregen
bartezzz    posted on 02-04-2008 18:15
ik moest er bijna een maand op wachten
djjh    posted on 02-04-2008 21:29
maar ik denk ik me moet afmelden. heb nog steeds geen plek om de mix in te studerenCry. ik zou ergens die mix kunnen maken. maar die gast heeft zich niet aan de afspraak gehouden. echt ***.
Bastian    posted on 02-04-2008 21:47
Poster: djjh
maar ik denk ik me moet afmelden. heb nog steeds geen plek om de mix in te studerenCry. ik zou ergens die mix kunnen maken. maar die gast heeft zich niet aan de afspraak gehouden. echt ***.

Heb je dan eigenlijk al eerder gedraaid?
djjh    posted on 03-04-2008 06:18
draai meerdere keren per maand. alleen staat de apparatuur meestal op de locatie. ik heb gewoon doorgespaart zodat ik pioneer kan kopen. en die ga ik pas over een maandje halen.
User edit by djjh on 03-04-2008 @ 06:18:56 (3%)
DiscJunkie2    posted on 03-04-2008 07:50
Ben benieuwd naar 20 April. Wel leuk dat er aantal Dj Resource mensen er zijn!
Mooi als er dan ook een van ons gaat winnen, en door mag naar de volgende rondes.
bartezzz    posted on 03-04-2008 14:58
zijn r hier nog mensen die 3 mei int patro moeten??
User edit by bartezzz on 03-04-2008 @ 14:59:43 (18%)
djjh    posted on 03-04-2008 17:33
ik heb een plek kunnen regelen om voor te bereiden. dus ik ben er zeker bij 20 april in de effenaar.
Bastian    posted on 03-04-2008 17:54
Gezellig! Kreeg zojuist op partyflock heel erg toevallig 10 gratis credits voor dance tunes, kan ik dus net nog ff die plaatjes die ik graag zou willen effe downloaden:D
User edit by Bastian on 03-04-2008 @ 17:55:13 (12%)
bartezzz    posted on 03-04-2008 18:21
weet iemand al iets over die gratis credits want die voor ronde's zijn al best snel en tegen mij zeggen ze steeds dat dance-tunes vanzelf contact met me opneemt of zow en dat het geregeld word vanuit die hoofd organisatie.
Bastian    posted on 03-04-2008 18:23
Poster: bartezzz
weet iemand al iets over die gratis credits want die voor ronde's zijn al best snel en tegen mij zeggen ze steeds dat dance-tunes vanzelf contact met me opneemt of zow en dat het geregeld word vanuit die hoofd organisatie.

Ik denk zelf dat als je mee gedaan hebt aan de voorrondes je aan het einde misschien gegevens moet invullen of je krijgt een unieke code misschien mee om thuis in te vullen, dit zullen we dan ff moeten afwachten:P
bartezzz    posted on 03-04-2008 18:31
Poster: Bastian

Ik denk zelf dat als je mee gedaan hebt aan de voorrondes je aan het einde misschien gegevens moet invullen of je krijgt een unieke code misschien mee om thuis in te vullen, dit zullen we dan ff moeten afwachten:P

jaw maar dat zou toch dom zijn.
die gratis nummers wil je toch gebruiken in je set
Bastian    posted on 03-04-2008 18:35
Ja dat dacht ik ook haha:P Maarja dan download je ze deze keer toch zonder te betalenWinking my eye

164 Users online: 56 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 35.158
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.851.704