Poster: ScottB
Ja ik ben ook gebeld. Staan idd 2 CDJ-1000, misschien 3. Daarnaast 2 sl nog wat. Over het mengpaneel/mixer kon hij nog niets zeggen, daar zou hij nog over mailen. Maar er zou iets staan waar veel mensen mee overweg kunnen en wat redelijk standaard is.
We stuurden jullie al een reglement waar alle algemene informatie in vermeld stond. Nu is eindelijk ook bekend waar jullie optreden.
Ø De datum is Zondag 20 April.
Ø De locatie is de Effenaar in Eindhoven, jullie draaien in de foyer.
Ø Jullie moeten je om 12.00 melden.
Ø De Effenaar bevindt zich schuin tegenover het Centraal Station van Eindhoven aan de Dommelstraat 2.
Ø Technische informatie over de DJ equipement volgt nog, we sturen je daar volgende week een mailtje over.
Groetjes
Stijn Ariaens
Beste deelnemers Kunstbende,
Ik heb de technische gegevens compleet van de DJ set in de Effenaar. Er zal een derde CD speler aanwezig zijn dus die hoeven jullie niet zelf mee te nemen.
Denk er aan je eigen koptelefoon mee te nemen.
- 3 x Pioneer CDJ 1000 MK2’s CD spelers
- 2 x Technics Platenspelers
- Pioneer DJM 800 mixer
Groetjes
Stijn
Poster: DiscJunkie2
Die Thijs zou toch iedereen bellen geloof ik...
Anders gewoon even mailen. Heb je wel de mail ontvangen die hier eerder gepost is?
De 27ste (week later) sta ik in 't Lempke op Stratumseind voor mijn volgende Dj Contest!
Poster: djjh
maar ik denk ik me moet afmelden. heb nog steeds geen plek om de mix in te studeren. ik zou ergens die mix kunnen maken. maar die gast heeft zich niet aan de afspraak gehouden. echt ***.
Poster: bartezzz
weet iemand al iets over die gratis credits want die voor ronde's zijn al best snel en tegen mij zeggen ze steeds dat dance-tunes vanzelf contact met me opneemt of zow en dat het geregeld word vanuit die hoofd organisatie.
Poster: Bastian
Ik denk zelf dat als je mee gedaan hebt aan de voorrondes je aan het einde misschien gegevens moet invullen of je krijgt een unieke code misschien mee om thuis in te vullen, dit zullen we dan ff moeten afwachten:P