Poster: ScottB
Nee het zijn er maar 13. Maar toch denk ik dat het moeilijk word. Ik ben iig erg benieuwd en ga me goed voorbereiden
Poster: bartezzzDoe niet mee in haarlem maar ga er wel naar toe me zus is bedrijfsleider van het patronaat.... Zelf doe ik aankomende zaterdag mee in Utrecht. Wens me succes:p
ooow i'm in!k kreeg net n brief dat k in de extra voor ronde op 3 mei in t patronaat in haarlem mag komen draaien.k ga m echt supr goed voor berijden want wil echt door:P (jaw wie niet he xD)nog meer mensen in Haarlem??
Poster: djpeckman
Doe niet mee in haarlem maar ga er wel naar toe me zus is bedrijfsleider van het patronaat.... Zelf doe ik aankomende zaterdag mee in Utrecht. Wens me succes:p
Poster: Bastian
Dope, kan je zus niet wat voor je regelen in patronaa op gewone avondent?
Poster: bartezzz
ooow i'm in!k kreeg net n brief dat k in de extra voor ronde op 3 mei in t patronaat in haarlem mag komen draaien.k ga m echt supr goed voor berijden want wil echt door:P (jaw wie niet he xD)nog meer mensen in Haarlem??
Poster: Sunrise8
jij vertelt mij ook niks he mother f*cker :P. ik had ook graag mee wilen doen. wist ik veel dat er ook voorrondes in patro waren. kan ik me nog aanmelden (a)
Ik heb afgelopen zaterdag meegedaan en ben helaas niet in de prijzen gevallen.
Nummer 1 werd een dj waarvan zijn set vooral bestond uit eigen producties en hij was ook de enige met eigen stuff. Dat was al een hele hand bonus punten voor hem.
Nummer 2 is een jonge die de wild card heeft gewonnen die jonge heeft al op intercity en dance vally staan draaien. Allebei waren deze jongens 18 volgen mij selecteren ze daar stiekem ook op…. Maar ja er bestond helaas geen nummer 3. ik had mij zelf wel hoog in geschat omdat de rest echt nergens op sloeg r deden er 14 mee en zeker 7e daar van sloeg helemaal nergens op. Er werden alleen maar house sets gedraaid en maar 1 (van DJ Party) zo noemde hij zich die draaide Nederlands talig. Helaas voor hem stroomde de zaal leeg.
Maar de apparatuur was verrot mijn SD kaartjes waar mijn loops op stonden konden er niet meer in helemaal vervormd van binnen en de cue button van de CDJ stak er een cm uit. En deed het nog maar half. Mijn boekingen gaan door en daar gaat het om het was wel leuk om mee te maken. En 1 tip zorg dat je artiesten naam goed bij de kuntsbende overkomt ander sta je net zo als mij voor de zoveelste keer verkeerd in het programma boekje.
Voor de gene die nog moeten succes en de gene die mee doen in het patro ik kom kijken.
Alvast een kleine impressie:
foto's komen weet iemand hoe ik een foto toe kan voegen uit mijn bestand
Leuk dat je even nog een verslagje ervan hebt!
Shit man innercity en dance valley dat is niet niks (hoe heette die gast?).
Wel minder van dat 18 jarige leeftijd vind ik zelf opzich maarja zo gaat het nou eenmaal:P
Ik zie het dus al, binnekort ff allerlei produceer maatjes optrommelen om maar is wat kwalitatiefs samen te produceren zodat die paar bonuspunten al binnen zijn.
Verder ga ik gewoon volle bak Gekke Houz
Veel zal ook idd niet zoveel voorstellen maar ik verwacht toch wel een paar gasten die idd stevige concurrentie kunnen worden, wat voor tracks draaide ze eigenlijk (die winnaars)?
En wel heel gaar van dat gare apparatuur, heb opzich ook wel vaak op wat gaars gedraaid maar werk ook nog niet met SD kaartjes:P
quote: |
Poster: djpeckman Nummer 1 werd een dj waarvan zijn set vooral bestond uit eigen producties en hij was ook de enige met eigen stuff. Dat was al een hele hand bonus punten voor hem. Nummer 2 is een jonge die de wild card heeft gewonnen die jonge heeft al op intercity en dance vally staan draaien. Allebei waren deze jongens 18 volgen mij selecteren ze daar stiekem ook op…. |
oh en was 3e qua punten 8)
Poster: beerbo
20 april, dat is op mijn verjaardag
Vele jonge DJ’s kenden bij download portal Dance-Tunes hun grote doorbraak. Kunstbende is daarom erg blij dat Dance-Tunes deel uit gaat maken van Kunstbende 2008!
Iedere deelnemer voor de categorie DJ ontvangt van Dance-Tunes een vijftigtal download credits welke ingewisseld kunnen worden tegen legale downloads op http://www.dance-tunes.com. De zes finalisten kunnen nog meer muziek binnenhalen terwijl de uiteindelijke winnaar een jaar lang gratis voorzien is van legale mp3’s.
Met deze prijzen wil Dance-Tunes tevens de aandacht vestigen op de problematiek van het illegale downloaden en jongeren ervan bewust maken dat legaal downloaden de toekomst heeft. Immers zou het hen in de nabije toekomst ook kunnen voorzien van een inkomen.
Vind wel goede zet van dance-tunes, zo laat je de jongeren ook kennis maken met zo'n site en motiveer je ze voortaan legaal muziek te downloaden
Poster: DiscJunkie2
HOezo ben je er waarschijnlijk? Heb je je wel ingeschreven?
Ik neem aan dat iedereen gebeld is toch door die ene gast? :D
Staat dus 2x Pioneer CDJ 1000 en 2x Technics draaitafels.
Over het mengpaneel kon hij mij nog geen specificaties geven, dus dat is even afwachten.
En die 50 gratis downloads? Die ontvangen wij als we daar in de Effenaar zijn gweest?
Dus elke deelnemers krijgt deze?