Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (2/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

Bastian    posted on 05-03-2008 15:56
Poster: Illusion

Stuk of 5 zou nog kunnen, maar echt geen 13, dan duurt elk nummer dus net 1 minuut? WTF is dat voor muziek:p Dat zou ik HEEL erg knap vinden. Of je werkt met Cue Points, en je maakt een soort van Megamix ofzo. Ik kan eerder vragen hoe jij wel niet mixt:S

Hardstyle dat mix je trouwens niet zomaar ff 13 plaatjes in 15 min:p

In iedergeval SuccesWinking my eye

Dat is gewoon eclectic mixen zonder cue points o.i.d. gewoon slim bezig zijn tijdens mixen op op goede momenten erin te gooien.
Overigens draai ik liever 8 per 15 min.

Hoe zat het nou trouwens met dat bericht?
User edit by Bastian on 05-03-2008 @ 16:56:22 (8%)
DiscJunkie2    posted on 05-03-2008 19:36
Denk dat wij moeten afwachten! Onze Contest is geloof ik het laaste...
In Den Bosch is volgende week geloof ik Happy, laughing
djpeckman    posted on 05-03-2008 19:48
Poster: Bastian
Wat voor bericht? (mail, brief)
Ik heb nog niks binnen zover ik weet, misschien een dagje vertraging ofzo maar mocht hij morgen niet binnen zijn ga ik toch zeker effe bellen want kijk er nu al enorm naar uitHappy, laughing

Heb gister de brief gekregen maar van utrecht en ging er van uit dat is in assen mee deed dus vandaag even naar utrecht gebeld en die konden mij niet in de data base vinden terwijl ik van hun een brief had gekregen...... dat is vandaag allemaal uitgezocht en doe nu toch in utrecht mee..... ben er inmiddels ook achter dat wanneer er op de site staat dat het vol is dat er nog een kans aanwezig is dat er nog wel plek is. zie maar bij mij eerst stond ik in utrecht ingeschreven daarna in assen en nu weer in utrecht.
maar heb er zin in.

Dj Péckman is Zaterdag 22 Maart te zien in Stads Schouwburg Utrecht. 
Met de Genres: House, Electro House en Progressive House.
dj-nick    posted on 07-03-2008 13:09

Ik hoef gelukkig niet naar assen sta op een maandag in mei geloof ik in theater schouwburgplein.

ScottB    posted on 07-03-2008 14:21
Ha ik heb ook ff gemaild met een vraag naar bevestiging van deelname. En ik doe dus ook mee in Eindhoven(Effenaar) op 20 april geloof ik. Ik heb er ook zin in Happy, laughing
Bastian    posted on 07-03-2008 16:54
Poster: ScottB
Ha ik heb ook ff gemaild met een vraag naar bevestiging van deelname. En ik doe dus ook mee in Eindhoven(Effenaar) op 20 april geloof ik. Ik heb er ook zin in Happy, laughing

Okee, daar hoor ik ook dus te zijn, mail gaat nu effe op de post:P
ScottB    posted on 10-03-2008 21:33

Okee, daar hoor ik ook dus te zijn, mail gaat nu effe op de post:P

Heb je al bericht gehad? Die Saskia mailde mij dat ik nog een brief krijg begin april met meer info over hoe en wat, waar en wanneer.

Ah dat zou wel gezellig zijn. Dan zou djresource ook weer een beetje aanwezig zijn. Zou nog mooier zijn als wij de twee dj's zijn die door gaan Winking my eye
Bastian    posted on 10-03-2008 21:34
Heb precies hetzelfde vanmiddag ontvangen ja! Gelukkig komt het dus allemaal goed haha:D
Haha ja zou vet zijn, denk zowieso dan maar ff afspreken met iedereen die naar de effenaar komt?!
ScottB    posted on 11-03-2008 09:11
Ja dan moeten we gewoon een djresource hoekje afspreken :p Maar wie gaan er dan nog meer naar de Effenaar?
Julemac    posted on 11-03-2008 09:26

Ik kom misschien wel ff kijken en bastian supporten, zal ie nodig hebben :D

djpeckman    posted on 11-03-2008 09:36

Hé misschien is het wel leuk als we met de gene die meedoen aan de dj contest allemaal voor en na de set een dj resource T-shirt aan doen om een beetje reclame te maken.

En is ook wel lachen als er op verschillende locaties in Nederland dj resource members rond lopen op het dj contest.

Bastian    posted on 11-03-2008 14:16
Poster: Julemac

Ik kom misschien wel ff kijken en bastian supporten, zal ie nodig hebben :D

Als jij erbij bent gaat 't gelijk beter he Juul:P
User edit by Bastian on 11-03-2008 @ 14:16:30 (3%)
Julemac    posted on 11-03-2008 20:19

Als jij erbij bent gaat 't gelijk beter he Juul:P

Daarom, ik breng die positieve energie :D
Grazydon    posted on 12-03-2008 15:58
Ja dan moeten we gewoon een djresource hoekje afspreken :p Maar wie gaan er dan nog meer naar de Effenaar?

Haha... dikke reclame maken daar waarom niet!! Maar ik ben er ook, draai welliswaar niet zelf maar kom discjunkie 2 en de andere members van dj resource uiteraard even supporten....
Bastian    posted on 12-03-2008 16:51
Poster: Julemac

Daarom, ik breng die positieve energie :D

Straks word je nog m'n manager, net zoals die surinamer van je avator:P
DiscJunkie2    posted on 13-03-2008 08:30

Ik zal er ook nog altijd zijn.... :D
Ben erg benieuwd hoe zo iets gaat verlopen, aangezien dit mijn eerste Dj Contest word.

Is deze contest eigenlijk in de grote of kleine zaal van de Effenaar?

ScottB    posted on 13-03-2008 11:47
IK ben nog nooit in de Effenaar geweest. Wat is het voor iets? Groot, klein? Mooi, lelijk? Welke gear staat er standaard? (2x cdj1000, 1x djm800 minimaal??) Ben er benieuwd Happy, laughing Nog 5-6 weken ...
Bastian    posted on 13-03-2008 15:28
Volgends mij is de Effenaar toch aardig groot, ik heb op partyflock foto's van Treetz gezien en het zag er veelbelovends uit!:D
Heb er echt super veel zin in!

2 ScottB: Er kon zowel met vinyl als met cd gedraaid dus ik verwacht toch wel een set van djm 800, 2(hopelijk 3) cdj 1000 mk3 en 2 technics.
User edit by Bastian on 13-03-2008 @ 15:29:05 (91%)
DiscJunkie2    posted on 13-03-2008 22:44

Ben er geweest tijdens House Quake!
Ontzettend mooie zaal :D
Ze hebben een grote zaal, kleine zaal en een sinds EERGISTEREN nieuwe Lounge bar!!

Ben dus ontzettend benieuwd hoe deze contest word gerealiseerd...

MartinDuncan    posted on 14-03-2008 16:24
Vet dat je mee doet kerel Happy, laughing! Ik zag het laat... De voorrondes voor Eindhoven waren al vol toen.
User edit by MartinDuncan on 14-03-2008 @ 16:24:30 (12%)
Bastian    posted on 19-03-2008 19:16
Kreeg zojuist mailtje..

Info Kunstbende 2008                   Thema

We stuurden jullie al een reglement waar alle algemene informatie in vermeld stond. Nu is eindelijk ook bekend waar jullie optreden.

Ø      De datum is Zondag 20 April.

Ø      De locatie is de Effenaar in Eindhoven, jullie draaien in de foyer.

Ø      Jullie moeten je om 12.00 melden.

Ø      De Effenaar bevindt zich schuin tegenover het Centraal Station van Eindhoven aan de Dommelstraat 2.

Ø      Technische informatie over de DJ equipement volgt nog, we sturen je daar volgende week een mailtje over.

Groetjes

Stijn Ariaens

User edit by Bastian on 19-03-2008 @ 19:16:36 (2%)
ScottB    posted on 19-03-2008 19:37
Ja die kreeg ik ook. Die Max Kolster schijnt best goed te zijn, gezien zijn filmpjes op youtube...
Bastian    posted on 19-03-2008 19:40
Ja die kreeg ik ook. Die Max Kolster schijnt best goed te zijn, gezien zijn filmpjes op youtube...

Max Kolster? Heb ik iets gemist of ergens overheen gelezen?:P
ScottB    posted on 19-03-2008 21:26
Ik heb naar de emailadressen gekeken :p
Bastian    posted on 20-03-2008 15:08
Ik heb naar de emailadressen gekeken :p

Ah nou zie ik het ook, alleen kan niks op youtube vinden..
Zijn er opzich niet zoveel trouwens?

162 Users online: 64 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 29.502
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.048