Poster: Illusion
Stuk of 5 zou nog kunnen, maar echt geen 13, dan duurt elk nummer dus net 1 minuut? WTF is dat voor muziek:p Dat zou ik HEEL erg knap vinden. Of je werkt met Cue Points, en je maakt een soort van Megamix ofzo. Ik kan eerder vragen hoe jij wel niet mixt:S
Hardstyle dat mix je trouwens niet zomaar ff 13 plaatjes in 15 min:p
In iedergeval Succes
Poster: Bastian
Wat voor bericht? (mail, brief)
Ik heb nog niks binnen zover ik weet, misschien een dagje vertraging ofzo maar mocht hij morgen niet binnen zijn ga ik toch zeker effe bellen want kijk er nu al enorm naar uit
Ik hoef gelukkig niet naar assen sta op een maandag in mei geloof ik in theater schouwburgplein.
Poster: ScottB
Ha ik heb ook ff gemaild met een vraag naar bevestiging van deelname. En ik doe dus ook mee in Eindhoven(Effenaar) op 20 april geloof ik. Ik heb er ook zin in
Okee, daar hoor ik ook dus te zijn, mail gaat nu effe op de post:P
Ik kom misschien wel ff kijken en bastian supporten, zal ie nodig hebben :D
Hé misschien is het wel leuk als we met de gene die meedoen aan de dj contest allemaal voor en na de set een dj resource T-shirt aan doen om een beetje reclame te maken.
En is ook wel lachen als er op verschillende locaties in Nederland dj resource members rond lopen op het dj contest.
Poster: JulemacIk kom misschien wel ff kijken en bastian supporten, zal ie nodig hebben :D
Als jij erbij bent gaat 't gelijk beter he Juul:P
Ja dan moeten we gewoon een djresource hoekje afspreken :p Maar wie gaan er dan nog meer naar de Effenaar?
Poster: Julemac
Daarom, ik breng die positieve energie :D
Ik zal er ook nog altijd zijn.... :D
Ben erg benieuwd hoe zo iets gaat verlopen, aangezien dit mijn eerste Dj Contest word.
Is deze contest eigenlijk in de grote of kleine zaal van de Effenaar?
Ben er geweest tijdens House Quake!
Ontzettend mooie zaal :D
Ze hebben een grote zaal, kleine zaal en een sinds EERGISTEREN nieuwe Lounge bar!!
Ben dus ontzettend benieuwd hoe deze contest word gerealiseerd...
Info Kunstbende 2008 Thema
We stuurden jullie al een reglement waar alle algemene informatie in vermeld stond. Nu is eindelijk ook bekend waar jullie optreden.
Ø De datum is Zondag 20 April.
Ø De locatie is de Effenaar in Eindhoven, jullie draaien in de foyer.
Ø Jullie moeten je om 12.00 melden.
Ø De Effenaar bevindt zich schuin tegenover het Centraal Station van Eindhoven aan de Dommelstraat 2.
Ø Technische informatie over de DJ equipement volgt nog, we sturen je daar volgende week een mailtje over.
Groetjes
Stijn Ariaens
Ja die kreeg ik ook. Die Max Kolster schijnt best goed te zijn, gezien zijn filmpjes op youtube...
Ik heb naar de emailadressen gekeken :p