Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 (1/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 20-02-2008 21:50
Hee dj's,

Zoals de meeste van jullie weten gaat er dit jaar weer een nieuwe kunstbende eraan komen en dit jaar is er een splinter nieuwe categorie bij; DJ!
Bijna alle voorrondes zitten al helemaal VOL, alleen in Drenthe is nog plaats..
Maar nu mijn vraag, wie doen er hier van djresource allemaal mee (en aan welk genre)?
Ik doe mee aan Funky Grooves (Funky Grooves, Eclectic, Latin House) en ga naar de Effenaar in Eindhoven 20 April.

En om nog even de voorwaarden op een rijtje te zetten:
- Leeftijd tussen 13 -18 jaar
- Lengte dj-set: een act van 15 minuten.
- Alle genres zijn toegestaan
- Bonuspunten voor eigen producties
- Mixen is een must!
- Interactie met publiek

En wat we ook natuurlijk willen weten, wat valt er te winnen?!:
De zes besten van de voorrondes gaan door naar de finale en doen mee aan de DJ Battle. De winnaars van de voorrondes worden uitgenodigd voor een DJ Masterclass in Studio 80. De winnaar van de finale gaat (indien de leeftijd het toelaat) mee in een natraject dat ID&T uitstippelt met een optreden in Studio 80 tijdens het Kunstbende Feest en een optreden op het festival Mysteryland!

Ben benieuwd dus!Winking my eye

What do you think about Kunstbende ID&T DJ Contest 2008 ??

Vote :   

Twello    posted on 20-02-2008 22:08
15 minuten is wel een beetje kort...
Bastian    posted on 20-02-2008 22:10
Poster: Twello
15 minuten is wel een beetje kort...

Klopt maar opzich kan je je in 15 minuten jezelf wel bewijzen als je het goed zou aanpakkenHappy, laughing
ScottB    posted on 20-02-2008 22:52
Ik doe ook mee in de provincie Noord-Brabant, omdat er in Limburg geen gehouden wordt :p Het thema is: GEHEIM. Wat ik wel raar vind, is dat je je playlist niet meer mag veranderen als je door de voorrondes komt(dat staat ten minste in het regelement).
DiscJunkie2    posted on 20-02-2008 23:18

Zie je dan in de Effenaar Sebastian :D

Sta er dan ook onder de naam Dj Alex. Zal een Club & House setje van 15 minuten neer gooien....
Weet jij eigenlijk of je vrienden mee mag nemen 20 April in de Effenaar?

Heb er in elk geval zin in!

Ciao

Illusion    posted on 20-02-2008 23:50
k'kanjemaar 3 nummers mixen jah. Das niks. En ik ben 19:p jammer. Ik had opzich wel op mysteryland willen draaienWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
yogum    posted on 21-02-2008 14:39
Sjiiiiiit! Had ik graag aan mee gedaan! Woon in Nijmegen, dus was super handig geweest. Maar ja, ben ik net te laat mee Unhappy
Sunrise8    posted on 21-02-2008 15:25
leuk, bastian als je wint:d kom ik naar je kijken op mysteryland :D
@ illusion: als je dit jaar erbij mocht staan, stond je tussen erg grote namen :D
Music made me who i am
Bastian    posted on 21-02-2008 18:57
2 ScottB: Ja vind het ook een beetje vreemd dat het zo gaat maar misschien is het dan bv om tegen te gaan dat als een dj een plaat erin gooit en goede respons komt dat niet opeens iedereen die plaat gaat draaien ofzo maarja vind het toch vreemd:P

2 DiscJunkie2: Okee gezellig! Zover ik weet mag je zoveel vrienden en familie mee nemen als je wilt maar misschien vragen ze een kleine entree van 2,50 (was bij een andere voorronde zo volgends mij).

2 Illusion: 3 Nummers? Ik weet niet hoe sloom jij mixt maar ik heb er onlangs nog 13 kunnen draaien in 15 minuten:P Hoewel ik het niet echt rustgevend vind mixen haha maar voor mij zouden er toch zeker wel minimaal 6 in mogen maar dit is natuurlijk verschillende bij ieder z'n stijl/ding.

2 Sunrise8: Haha zou wel heel erg graag op mysteryland willen staan maar ik ga zowieso 100% me best doen en wens de andere deelnemers ook enorm veel succes!

Als het bijna zover zou zijn en ik ongeveer een beetje weet wat ik zou aan trekken dan laat ik het wel weten voor de mensen van djr zodat we nog ff kunnen babbelen:P
DiscJunkie2    posted on 21-02-2008 19:07

Is nice =)
Komt helemaal goed. In 15 minuten zijn inderdaad wel een aantal leuke platen te mixen...
Leuk dat we elkaar daar kunnen zien en spreken.

Hebben tegen die tijd nog wel contact.

Heb je je setje al af?

Bastian    posted on 21-02-2008 19:09
Heb al een stuk of 5 setjes af:P
Maar komen steeds nieuwe setjes van mezelf bij, pas eind april is die echt rond en dan pak ik de lekkerste set met de nieuwste en meest onderscheidende tracks denk ik want ik denk dat er veel tracks zoals mrkrstft en brasileira gedraaid zullen worden onder de houserts:P
DEGEE    posted on 21-02-2008 19:12
bij ons in belgie is er ook kunstbende!
ik doe ook mee maar niet als dj wel als drummer!!Cry

www.across-the-earth.tkCry
RenéKuppens    posted on 21-02-2008 22:07
ik ben lui en me hoofd staat er niet na om alles te lezen maar kan ik nog meedoen ik woon in de buurt van eindhoven Winking my eye
Bastian    posted on 21-02-2008 22:10
Poster: Dj-RK
ik ben lui en me hoofd staat er niet na om alles te lezen maar kan ik nog meedoen ik woon in de buurt van eindhoven Winking my eye

Damn echt lui als de mofo jij:P Als je helemaal naar Drenthe wilt kan je nog meedoen ja hahahaWinking my eye
djpeckman    posted on 21-02-2008 22:31
Heb me net ook ingeschreven...Cry Krijg je nog bericht van ze terugConfused??

Heb er geen moeite mee om naar Drenthe te gaan....

Maak het eigenlijk nog uit of je met vinyl of CD's draait of kombineerd.
Bastian    posted on 22-02-2008 16:49
Poster: djpeckman
Heb me net ook ingeschreven...Cry Krijg je nog bericht van ze terugConfused??

Heb er geen moeite mee om naar Drenthe te gaan....

Maak het eigenlijk nog uit of je met vinyl of CD's draait of kombineerd.

Als het goed is krijg je zo snel mogelijk een inschrijf formulier opgestuurd met de reglementen enzo en zowel vinyl als cd maakt volgends mij helemaal niks uit (je kan beide gebruiken dus moet wel goed komen)
Bastian    posted on 27-02-2008 14:59
Zijn er niet meer mensen die meedoen? Kan me niet voorstellen:P
DiscJunkie2    posted on 03-03-2008 10:58
Bastian, heb jij eigenlijk nog iets gehoord nadat je die lijst terug hebt gestuurd?!
En is het eigenlijk bekend, waar we ons setje op gaan draaien? Happy, laughing
Bastian    posted on 03-03-2008 17:26
Poster: DiscJunkie2
Bastian, heb jij eigenlijk nog iets gehoord nadat je die lijst terug hebt gestuurd?!
En is het eigenlijk bekend, waar we ons setje op gaan draaien? Happy, laughing

Nee ik heb ook nog helemaal niks terug gehad, jij dus ook niet?
Was al bang dat m'n formulier niet was aangekomen ofzo:P
DiscJunkie2    posted on 03-03-2008 21:45
Nop.... Maar neem aan dat we nog wel enige informatie krijgen! Happy, laughing
Anders ga ik er even een belletje tegen aan gooien....
dj-nick    posted on 04-03-2008 16:33
Ik heb ook nog helemaal niets gehoord.
ScottB    posted on 04-03-2008 16:35
Poster: Bastian

Nee ik heb ook nog helemaal niks terug gehad, jij dus ook niet?
Was al bang dat m'n formulier niet was aangekomen ofzo:P

Same here. Ik denk dat ik ook meer eens ga bellen. Want ik wil echt wel meedoen Happy, laughing
dj-nick    posted on 04-03-2008 16:42
Alsof je het over de duivel heb, ik heb bericht !:D
djpeckman    posted on 04-03-2008 17:49
Ik heb ook eindelijk bericht gekregen zou eerst mee doen in assen maar ben over gezet naar utrecht.
Bastian    posted on 04-03-2008 18:05
Wat voor bericht? (mail, brief)
Ik heb nog niks binnen zover ik weet, misschien een dagje vertraging ofzo maar mocht hij morgen niet binnen zijn ga ik toch zeker effe bellen want kijk er nu al enorm naar uitHappy, laughing
Illusion    posted on 04-03-2008 20:24
Poster: Bastian

2 Illusion: 3 Nummers? Ik weet niet hoe sloom jij mixt maar ik heb er onlangs nog 13 kunnen draaien in 15 minuten:P Hoewel ik het niet echt rustgevend vind mixen haha maar voor mij zouden er toch zeker wel minimaal 6 in mogen maar dit is natuurlijk verschillende bij ieder z'n stijl/ding.

Stuk of 5 zou nog kunnen, maar echt geen 13, dan duurt elk nummer dus net 1 minuut? WTF is dat voor muziek:p Dat zou ik HEEL erg knap vinden. Of je werkt met Cue Points, en je maakt een soort van Megamix ofzo. Ik kan eerder vragen hoe jij wel niet mixt:S

Hardstyle dat mix je trouwens niet zomaar ff 13 plaatjes in 15 min:p

In iedergeval SuccesWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 04-03-2008 @ 20:26:11 (34%)

208 Users online: 68 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 26.624
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.170