Pioneer SE-CL20
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchman    posted on 19-02-2008 23:26
Goeiedag.

Ik wil graag nieuwe oordoppen hebben voor mun ipodje.
Nu kwam ik deze dopjes tegen en vroeg me af of het eigenlijk wel wat is. Heb er namelijk nog nooit iemand mee gezien of iemand over gehoord. Als je ze dus al wel eens hebt gehoord en gevoeld. Zou ik het prettig vinden als je me dat zou willen laten weten.

Link
Hier gaat het om!

(Weet iemand misschien ook de prijs van deze dopjes?)

gr

What do you think about Pioneer SE-CL20 ??

Vote :   

Lead    posted on 19-02-2008 23:33
De Pioneer SE-CL0 kost 19,95.
Ik ken deze oordopjes zelf niet dus kan niets vertellen over de kwaliteit ervan.
Let the BASS be louder
DeepSoundz    posted on 20-02-2008 14:04
Ik denk dat ze wel goed zijn waar kan je ze halen?
Max-E    posted on 20-02-2008 16:06

ikzelf heb dezelfde soort oortjes van logitech gehad, ik vond t fijn dat ze ver je oren in gaan(in t begin ff wennen) omdat je dan niet veel bijgeluiden hoortWinking my eye

maar ik ken deze niet, toch verwacht ik dat ze redelijk goed zullen zijnWinking my eye

Ferrox    posted on 20-02-2008 16:10
Ik heb dezelfde soort van sony, MDR-EX81, welke een hele trap duurder zijn. Maar ze klinken er ook naar!
Deze heb ik geen ervaring mee, maar over het algemeen klinken dit soort in ear dingen een heel stuk beter dan die on ear koptelefoontjes
ccc    posted on 20-02-2008 16:14
Ja ze klinken beter, maar ze zijn echt zo schadelijk voor je gehoor he.
Ik raad het je af.
Ziax    posted on 20-02-2008 16:15
Ze klinken een stuk beter, maar ze zijn wel een stuk minder goed voor je eigen gehoor...
Flexii    posted on 20-02-2008 16:34
een vriend van mij heeft ook zo'n in ears van Sennheiser, die heb ik wel eens ingehad,, klinkt inderdaad een stuk beter dan die gewone oordopjes, maar zoals al gezegd ze zijn slecht voor je oren en daarbij als je ze in doet hoor je verder echt niks meer, wat wel gevaarlijk is, vooral in het verkeer.
ccc    posted on 20-02-2008 16:35
Poster: Flexii
een vriend van mij heeft ook zo'n in ears van Sennheiser, die heb ik wel eens ingehad,, klinkt inderdaad een stuk beter dan die gewone oordopjes, maar zoals al gezegd ze zijn slecht voor je oren en daarbij als je ze in doet hoor je verder echt niks meer, wat wel gevaarlijk is, vooral in het verkeer.

Jup, zeker voor de tram. Zoals je deze week in het nieuwe had kunnen lezen.
dutchman    posted on 20-02-2008 19:53
bedankt voor de reacties....ik heb er vandaag tog maar voor gekozen om de sennheiser cx300 te kopenWinking my eye
Tizio    posted on 21-02-2008 07:12

Ze zijn juist beter voor je gehoord dan on ear dopjes, doordat je geen achtergrondgeludien hoort hoef je ze minder hard te zetten om hetzelfde te kunnen horen :p

Dj_Fantasy    posted on 21-02-2008 16:36
Poster: Tizio

Ze zijn juist beter voor je gehoord dan on ear dopjes, doordat je geen achtergrondgeludien hoort hoef je ze minder hard te zetten om hetzelfde te kunnen horen :p

Met in-ear dopjes duw je het vuil in je oren naar je trommelvlies toe.
Dit kan nadelinge invloed hebben op je trommelvlies.
Zoals ontsteking en erger
dj2dj.nl
robinpetrik    posted on 21-02-2008 20:27
ik heb zo`n skull candy army dessert voor mijn ipod..klinkt ook heerlijk..en zit warm tegelijk...Cryvoor dj zou ik hem niet gebruiken..
LaMalediction    posted on 22-02-2008 11:04
ik heb ze zelf ook van Pioneer
komt een heerlijk geluid uit maar dat heb je met alle in ear oordoppen
maar het is alleen niet goed voor je gehoor zoals al vaker is gezegt

This is an old Topic

No new postings for 6.399 days.
 Post CommentThat would be 213.3 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 155 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 56.302
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.847