noob(ikke) wil dj worden (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leo981    posted on 18-02-2008 22:23
oke vanaf het begin
ik weet weinig (ken zelfs bijna geen verschil in stijlen.)en heb weinig geld.Cry
ik weet al iets meer over apparatuur(ben vriend van jasper777 werken samen op school).en dat was 't zo'n beetje oja gewoon tips over goede niet dure gear (misschien 2de hands)en/of software
b.v.d.
ken al wel wat sitesCry
Edit: ik ben 11
User edit by Leo981 on 19-02-2008 @ 20:55:19 (6%)
Mod edit by Lead on 19-05-2008 18:47 (7%)

What do you think about noob(ikke) wil dj worden ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 20-02-2008 17:52
Poster: Max-E

Dat is waar en nog n weetje: Ik kwam onder mijn economie les erachter dat je tot je 16de nog niet ns na half 11 mag werken! en ja, draaien valt ook onder werk, want zelfs die een of andere sharon(kind van 11 ofso, van so you wannabe a popstar) mocht omdat zij geld verdiende met het zingen dus ook  NIET bij de uitreiking(of hoe je t noemt, als de stemmen geteld zijn..) aanwezig zijn..

Valt het dan ook onder werk als je ergens bij een vriend op een fuif draait??
thomassmith    posted on 20-02-2008 18:01
Poster: Jasper777

Valt het dan ook onder werk als je ergens bij een vriend op een fuif draait??

logisch nadenken!!!!!!!!!!!
ArTy    posted on 20-02-2008 18:07
Ik snap het hele leeftijdsprobleem niet. Je wilt toch dj'en als hobby en niet om ergens te kunnen draaien? Natuurlijk is het wel leuk om ergens te mogen draaien maar daar ben je geen dj om geworden volgens mij. Ik denk dat leo gewoon dj gear kan kopen om zo veel te oefenen, hij kan toch ook gewoon op de verjaardagen van vrienden/familie draaien.

Aan gear kan ik je het volgende aanbevelen: 2x Reloop RMP-1 + Reloop RMX-40, het is wel een prijzige set maar dan heb je ook wel wat, het is echt goed spul. Heb je iets minder te besteden kan je ook voor de numark axis-4 gaan. Is dit nog te duur moet je gaan kijken voor een dubbele cd speler, numark en reloop hebben een paar goede die niet zo duur zijn. Je kunt natuurlijk ook 2de hands gaan kijken, op die manier heb ik goedkoop aan een cdj-1000mk2 kunnen komen

Succes verder, en iedereen is zo begonnen.. Net of iedereen meteen wist welk liedje tot welk genre behoort. Hier heb ik zelf ook nog wel wat moeite mee omdat er de latste jaren steeds meer genres bij komen waardoor het steeds meer op elkaar gaat lijken.
Nog een tip: www.dance-tunes.com staat veel muziek met de genres erbij vereld, hierdoor kan je makkelijk een  stijl kiezen die je bevalt.
User edit by ArTy on 20-02-2008 @ 18:09:15 (10%)
DJ-MOONLIGHT    posted on 21-02-2008 09:08
Ik van iemand van een club in Haarlem geleerd, dat als je na half 11 (of 11 uur dat weet ik niet meer zeker) draait, dan moeten je ouders daarmee accoord gaan, dus moet je een soort van brief maken, als je na 11e draait, en die moeten je ouders onder tekenen,

Als je betrapt wordt zonder, dan kunnen de boetes op lopen tot wel duizende euro's,

Maar voor leo, Voor dat je in een club komt, gaat er eerst nog heel veel oefening voor af, en dat mag je thuis doen, en zo laat als jij wilt Cry

Daarna komen een beetje klassefeestjes enzo, en daarna komen pas de club's en events
McBany    posted on 21-02-2008 10:52
GA WERKEN
ooh kut
je bent elf he?
Sebasz    posted on 21-02-2008 17:00
Poster: DJ-MOONLIGHT
Ik van iemand van een club in Haarlem geleerd, dat als je na half 11 (of 11 uur dat weet ik niet meer zeker) draait, dan moeten je ouders daarmee accoord gaan, dus moet je een soort van brief maken, als je na 11e draait, en die moeten je ouders onder tekenen,

Als je betrapt wordt zonder, dan kunnen de boetes op lopen tot wel duizende euro's,

Dan nog mag het niet, is gewoon bepaald bij wet, dat je ouders daar een akkoord over sluiten heeft niks te maken met het feit of het wel of niet mag.

En daarbij kun je dat toch rustig doen hoor, niemand die het iets boeit
Max-E    posted on 21-02-2008 18:09
ja oke, maar het enige geluk is, niemand weet he? want hoe vaak lopen dr politie agenten clubs binnenen checken n dj? kijk, dat je niet op evenementen en misschien zelfs op tv kunt draaien is logisch..

maar het is gewoon de wet van kinderarbeid.. ik kan t niet helpen:P

maja, nog nooit n wonderdj gezien van onder de 16:P
Leo981    posted on 21-02-2008 20:57
Poster: Max-E
ja oke, maar het enige geluk is, niemand weet he? want hoe vaak lopen dr politie agenten clubs binnenen checken n dj? kijk, dat je niet op evenementen en misschien zelfs op tv kunt draaien is logisch..

maar het is gewoon de wet van kinderarbeid.. ik kan t niet helpen:P

maja, nog nooit n wonderdj gezien van onder de 16:P

heb je mj nog niet gezienmaar grapje heb alleen maar geklooid bij thuuis van een vriend van me en vond vet zit momenteel te klooien (djen zonder ervaring) op virtualdj trial
DJ-MOONLIGHT    posted on 21-02-2008 23:15
Poster: Sebasz

Dan nog mag het niet, is gewoon bepaald bij wet, dat je ouders daar een akkoord over sluiten heeft niks te maken met het feit of het wel of niet mag.

En daarbij kun je dat toch rustig doen hoor, niemand die het iets boeit

Oké dat is dan ook nieuw voor mij, sorry voor de foute info, ( die man zit al 25 jaar in het vak, en dacht dat ik het wel van hem kon aannemen, maar niet dus, Cry)
Sebasz    posted on 22-02-2008 11:24
Poster: DJ-MOONLIGHT

Oké dat is dan ook nieuw voor mij, sorry voor de foute info, ( die man zit al 25 jaar in het vak, en dacht dat ik het wel van hem kon aannemen, maar niet dus, Cry)

:P lol hij zegt toch zelf ook dat als je gesnapt wordt een boete krijgt.. Dus geeft toch al aan dat het niet mag Winking my eye
Leo981    posted on 23-02-2008 17:28
Poster: Sebasz

:P lol hij zegt toch zelf ook dat als je gesnapt wordt een boete krijgt.. Dus geeft toch al aan dat het niet mag Winking my eye

on topic plz niet hebben over interpretatie fouten van imeand thnx

This is an old Topic

No new postings for 6.409 days.
 Post CommentThat would be 213.6 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

299 Users online: 216 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 28.440
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.721.831