Poster: Max-E
Dat is waar en nog n weetje: Ik kwam onder mijn economie les erachter dat je tot je 16de nog niet ns na half 11 mag werken! en ja, draaien valt ook onder werk, want zelfs die een of andere sharon(kind van 11 ofso, van so you wannabe a popstar) mocht omdat zij geld verdiende met het zingen dus ook NIET bij de uitreiking(of hoe je t noemt, als de stemmen geteld zijn..) aanwezig zijn..
Poster: Jasper777
Valt het dan ook onder werk als je ergens bij een vriend op een fuif draait??
Poster: DJ-MOONLIGHT
Ik van iemand van een club in Haarlem geleerd, dat als je na half 11 (of 11 uur dat weet ik niet meer zeker) draait, dan moeten je ouders daarmee accoord gaan, dus moet je een soort van brief maken, als je na 11e draait, en die moeten je ouders onder tekenen,
Als je betrapt wordt zonder, dan kunnen de boetes op lopen tot wel duizende euro's,
Poster: Max-E
ja oke, maar het enige geluk is, niemand weet he? want hoe vaak lopen dr politie agenten clubs binnenen checken n dj? kijk, dat je niet op evenementen en misschien zelfs op tv kunt draaien is logisch..
maar het is gewoon de wet van kinderarbeid.. ik kan t niet helpen:P
maja, nog nooit n wonderdj gezien van onder de 16:P
Poster: Sebasz
Dan nog mag het niet, is gewoon bepaald bij wet, dat je ouders daar een akkoord over sluiten heeft niks te maken met het feit of het wel of niet mag.
En daarbij kun je dat toch rustig doen hoor, niemand die het iets boeit
Poster: DJ-MOONLIGHT
Oké dat is dan ook nieuw voor mij, sorry voor de foute info, ( die man zit al 25 jaar in het vak, en dacht dat ik het wel van hem kon aannemen, maar niet dus,)
Poster: Sebasz
:P lol hij zegt toch zelf ook dat als je gesnapt wordt een boete krijgt.. Dus geeft toch al aan dat het niet mag