het is niet toegestaan om webshops op dit forum te plaatsen .
en het is trouwens new-line
zijn er regels over de HM's dan -_-"?
en luister leo... een beetje meer zelfvertrouwen! niet jezelf een noob gaan noemen.
En stel voor jezelf een bedrag vast wat je uit wilt geven. probeer niet het allergoedkoopste te zoeken want dat gaat nogal eens fout.
jasper777 zei (niet op dit forum)dat de axis 4 weinig efx heeft nl. alleen een loop
@bloedworst thnx goed idee
Poster: Leo981jasper777 zei (niet op dit forum)dat de axis 4 weinig efx heeft nl. alleen een loop
@bloedworst thnx goed idee
quote: |
Poster: Leo981 ff serieus ![]() ![]() |
Poster: Leo981
@ luxx:weeehhhh
ik ben gekwetst
ff serieus:dat d8 ik ook al maar as je jong bent leer je beter
Poster: Nico_26
quote:
Poster: Leo981
ff serieusat d8 ik ook al maar as je jong bent leer je beter
Dat is waar, maar als je geen verschil kent tussen verschillende stijlen muziek ... jah wat dan
Poster: DJ-MOONLIGHT
Heej leo,
Ik ben ook rond me 10e 11e begonnen met draaien, dit stelde wel weinig voor, maar ik was toen al bezig,
Als eerste, hoe weet je dat je dj wilt worden, lijkt het je gewoon wel wat, of heb je het al een paar keer uitgeprobeerd bij vrienden ofzow? (je denkt dat het eer raare vraag is, maar als je het niets vind dan geef je heelveel geld voor niets uit)
Ga eerst bedenken welke muziek stijlen je wilt draaien, dus voor jou is het verstandig om eerst effe te google naar muziekstyle en kijken wat het verschil er tussen is.
Als je je stijle weet, kan je aan je apparatuur gaan denken,
Denk eerst aan je budget, (zorg dat het niet al te krap is want dan kan je beter nog even sparen, anders krijg je prut spullen)
Voor dat je gear gaat aanschaffen, kan je op de search butten uitgebreid zoeken naar gear voor de beginnende Dj.
Als je het uiteindelijk weet, Laat het ons dan weten, want we zijn wel benieuwd.
Ik ben nu 15 bijna 16, en nu pas kan ik echt aan de bak.
Dus je het is bijna wel zeker dat je voor 4 jaar eigenlijk nog wel een ''bedroom DJ '' bent..
Heelveel succes man
Poster: Luxx
het is waar dat als je jonger bent je ook sneller leert. maar of je ook het geduld heb om te moeten wachten tot je eindelijk eens ergens aan de bak mag? duurd wel erg lang vanaf jouw leeftijd hoor. ik denk dat je pas ergens gaat draaien als je rond de 16 jaar zit...