Hallo,
Onder mijn dj-naam Ambu-Lans begeef ik me sinds een paar maanden op deze website en na wat posts wil ik me graag even aan jullie introduceren.
Sinds m'n tienerjaren ben ik al liefhebber van housemuziek. Het ging van de eerste house-producties via de mellow-house, club en techno naar de lounge en trance. Stappen deed ik in Den Haag en Rotterdam in de bekende discotheken. Daarnaast volg ik nu de muziek via de radio (op dit moment Fresh FM) en het internet. Zo bleef/blijf ik goed op de hoogte van alle muziek. Mixen heb ik altijd willen leren (wat klote met tape) maar een vriend van me (dj Mr. George uit Utrecht) heeft me hier de fijne kneepjes van geleerd.
Daarnaast heb je dan door de jaren heen toch een aantal topplaten in je hoofd en ik vond het tijd om die te gaan verzamelen op cd(mp3) en heb afgelopen december ook mijn eigen gear gekocht (djm-400+2x cdj400+QSC-rmx850+Stanton djpro 2000). Een lang gekoesterde droom ging in vervulling.
Zal ook nog wat foto's van mijn zelfgemaakte dj-booth uploaden.
Is dit genoeg of hebben jullie nog vragen??
Ambu-Lans
Poster: dj_double_x
Welkom.
Fraaie booth, ziet er solide uit!
Welkom op DJR
Mooie booth trouwens en natuurlijk goede apparatuur
Poster: Ambu-Lans
Vraag me ook af of ik de enige hier ben die op het idee is gekomen om de booth mobiel en demontabel te maken......... Vond het wel handig voor binnenshuis en eventueel in de toekomst buitenshuis (zie pics in m'n gallery).
Greetz
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.