Nieuwe Berichten niet duidelijk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyspoz    posted on 18-02-2008 19:21
Ik krijg de indruk dat voor niet iedereen altijd duidelijk te zien is dat hij een nieuw bericht heeft. Ik heb het dan over een PM. Ik heb namelijk al een paar keer mee gemaakt dat ik naar een gebruiker een PM heb gestuurd als antwoord op een door hem gestuurde PM maar dat die vervolgens door de gebruiker niet wordt gelezen terwijl hij wel in die tussentijd een aantal keer online is geweest. Is het mogelijk dit wat prominenter op de pagina te zetten.

What do you think about Nieuwe Berichten niet duidelijk ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 18-02-2008 19:32

Als je wat beter kijkt, zie je ook nog in de rechterbovenhoek je inbox en outbox + ook nog NEW MESSAGE'S.
Als gewoon iedereen eens eventjes kijkt via die manier of hij nieuwe mails heeft, dan zullen ze wel antwoorden.
Anders moet je gewoon eventjes wachten, niet iedereen leest direct zijn pm's.

dj2dj.nl
robbert    posted on 18-02-2008 19:34
Ik vind het redelijk dominant aanwezig, maar het moet gezegd worden dat het vroeger toch wat beter was, toen stond het centraal ipv rechts.
Nvie    posted on 18-02-2008 19:42
Denk eerder dat het laksheid van de gebruiker is. Zelf kan ik er niet omheen als ik een nieuw bericht heb. Desondanks heb ik niet altijd zin om te kijken wat het is. Misschien een forward-to-mail functie? Zodat je je PM's ook in je inbox kunt krijgen?
Cyspoz    posted on 18-02-2008 19:53
Nou het gaat in dit geval om een gebruiker die mij een vraag heeft gesteld aangaande een verkoop. Leek mij dat hij dit wel graag wil lezen. Ik vind persoonlijk ook dat het vroeger beter aanwezig was. En ik denk dat het meer opvalt voor mensen die er wat bekender mee zijn. Ik zou het graag weer central zien over de volle breedte.
Illusion    posted on 18-02-2008 19:53
Ik vind dit niet bepaald een onderwerp waarvoor we een topic moeten openen. Dit kan ook besproken worden in de Dj Resource Bug Report.

Hier kun je beter je probleem van de website vertellen. Want er zijn niet veel mensen die hier iets aan hebben.

Van mij mag hier een slotje op.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Flexii    posted on 18-02-2008 19:55
ja slotje, het is gewoon duidelijk aanwezig, als mensen niks terug mailen dan zal dat aan de gebruiker liggen
Dj_Fantasy    posted on 18-02-2008 20:00
Poster: Flexii
ja slotje,

ipv zoiets te zeggen, kun je beter een Topic Report doen naar de mod's & admin's en die zullen het wel op slot doen.
Zo bereik je anders niet veel hoor!
dj2dj.nl
bambamstudio    posted on 18-02-2008 20:02
nou.....vindt het ook erg irritatie dat je geen mail krijgt bij een nieuwe PB of als er een reactie wordt geplaats in een topic van jezelf of waar je gereageerd hebt.

waarom roepen mensen toch om slotjes.....misschien snappen jullie het wel maar niet iedereen!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Illusion    posted on 18-02-2008 20:15
Het is mijn taak als Pro member om ook de poster te informeren over wat beter is om te doen. Dit had beter in Bug Report gekunt, dus is dit eigenlijk een zinloos topic. Als de poster er moeite voor wil doen dan post hij het in Dj Resource Bug Report, en leest iedereen die het wil weten. Op zo'n manier kan hier van mij een slotje opWinking my eye

@ Dj Fantasy. Als ik topic report doe worden andere members er ook niet beter van. Ik mag er op wijzen, en dat is wat ik doeWinking my eye Als er nu een dikke ruzie gaande is, of een topic dat echt gewoon niet kan, DAN doe ik pas een topic report.
User edit by Illusion on 18-02-2008 @ 20:16:23 (3%)
bambamstudio    posted on 18-02-2008 20:17
wist niet dat leden hier een taak hebben......das nieuw voor mij.
en de topicstarter is ook pro trouwens....
Jobe    posted on 18-02-2008 20:20
Persoonlijk vind ik het fijner om een mail te krijgen wanneer ik een pm heb.
Het is er wel goed te vinden, maar het kan toch echt wel duidelijker...
Tenminste dat denk ik ervan:D
DJPrime    posted on 18-02-2008 20:20
Ik vind het wel duidelijk!
Natuurlijk kan het duidelijker! Maar heb er gene problemen mee zo!

Greetz
Illusion    posted on 18-02-2008 20:32
Poster: bambamstudio
wist niet dat leden hier een taak hebben......das nieuw voor mij.
en de topicstarter is ook pro trouwens....

Das dan inderdaad nieuw voor jouWinking my eye:d.

Als pro member hebben wij hier de taak gekregen om een goed voorbeeld te geven aan andere members. Staat duidelijk nog beschrevenWinking my eye. Het is niet zo dat het verplicht is, maar als je pro bent op dit forum kun je best goede kanten laten zien aan andere members.

En als moderators het niet doen, waarom zou ik het niet doen? Ik vind dat ik gewoon terecht iets zegWinking my eye.

Wat het onderwerp betreft: Ik vind het duidelijk. Niks mis meeWinking my eye
User edit by Illusion on 18-02-2008 @ 20:39:28 (40%)
LauW    posted on 18-02-2008 20:44
Hmm 3 new messages zie ik nu, ik ben het duidelijk met de topicstarter eens Winking my eye
bambamstudio    posted on 18-02-2008 21:38
Poster: Illusion

Das dan inderdaad nieuw voor jouWinking my eye:d.

Als pro member hebben wij hier de taak gekregen om een goed voorbeeld te geven aan andere members. Staat duidelijk nog beschrevenWinking my eye. Het is niet zo dat het verplicht is, maar als je pro bent op dit forum kun je best goede kanten laten zien aan andere members.

En als moderators het niet doen, waarom zou ik het niet doen? Ik vind dat ik gewoon terecht iets zegWinking my eye.

Wat het onderwerp betreft: Ik vind het duidelijk. Niks mis meeWinking my eye

iedereen dient zich te gedragen en zijn/haar goede kant laten zien.
Luxx    posted on 18-02-2008 22:03
Poster: bambamstudio

iedereen dient zich te gedragen en zijn/haar goede kant laten zien.

niet zo dwars. je snapt heus wat illusion bedoeld.

verder weer ontopic blijven en niet zo verdwalen
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 18-02-2008 @ 22:03:52 (30%)
Cyspoz    posted on 19-02-2008 07:16
Ik heb er wel over na gedacht om het in Bug Report te plaatsen, maar dat leek mij niet slim omdat het geen bug is maar meer een verzoek om een aanpassing. En ik wilde graag even polsen of meer mensen dit ook zo ervaren en het Bug Report topic is niet voor discussies.

Ik vind het ook een goed idee als je inderdaad de mogelijkheid krijgt om het door te sturen naar je e-mail adres. Maar vanaf hier laat ik het over aan de site admins.
ccc    posted on 19-02-2008 12:47
Ik vind dit niet bepaald een bug. Maar ik ben het er inderdaad mee eens dat het niet zeer duidelijk is.
Misschien komt het dat er gelijk onder een advertentie staat die elke keer verandert. Dus misschien let je onbewust niet op dat hoekje. En als er dan iets verandert, in dus NEW MESSAGE, dan valt het je niet op omdat je onbewust weet dat daar die ad staat.

Zelf heb ik ook al vaker gehad dat er new message stond en ik klik erop en ik kom ik erachter dat ik de PM al 2 dagen geleden heb gekregen.

Sommige websites maken gebruik van een schermpje dat midden op het scherm verschijnt, met NEW MESSAGE. Misschien is dat een optie?
Illusion    posted on 19-02-2008 12:51
Het is gewoon zo, als ik online kom, kijk ik altijd of ik mail heb. Je let dan dus altijd op dat hoekje. Je weet dat je daar de mail kan zien. De mail wordt niet vaak gebruikt, en dan let je er juist niet op. Ik wordt nogal een redelijk aantal keren gemaild door members die via mij info willen over iets. Ik kijk dus altijd naar dat hoekje.

En ik vind het gewoon duidelijk, er is helemaal niks onduidelijks aan. !

But that's 'my opinionWinking my eye
User edit by Illusion on 19-02-2008 @ 12:52:23 (7%)
ccc    posted on 19-02-2008 12:56
Volgens mij heb je dat laatste zinnetje achteraf toegevoegd?
User edit by ccc on 19-02-2008 @ 12:57:05 (100%)
djjw    posted on 19-02-2008 13:22
Mooi nu iedereen weer weet waar het staat... Probleem opgelost!Cry

Maar idd een simpele notificatie via de mail zou makkelijk zijn,
word op andere fora ook vaak gedaan als je een pm hebt.

Maar er zijn vast ook weer mensen die gaan zeggen, maar ik kijk
mn mail maar 3x in de week... Dus kan er geen bericht in beeld komen
waar op staat dat je een pm hebt...
Waarschijnlijk blijf je zo bezig.. en is nooit iedereen tevreden.

Voor mezelf vind ik het prima hoe het nu is.
Ik kijk een keer in dat hoekje en dan zie ik dat ik weer geen nieuwe
berichten heb.. whaha
Lead    posted on 24-02-2008 17:52
Als ik op de site kom in de root kan ik echt niet om de melding heen in de rechter bovenhoek als er berichten zijn. Het is denk ik iedereen wel duidelijk wanneer er een bericht is.

Of je op dat moment tijd/zin/gelegenheid hebt om het bericht te lezen en/of te beantwoorden is aan een ieder zelf om te bepalen. Ik zit zelf vaak op de site, maar kom er om ergens heen te gaan of iets op te zoeken. Ik heb die info dan ergens voor nodig en zie wel dat ik een bericht heb, maar lees hem pas veel later. Soms lees ik een bericht maar beantwoord ik hem 's avonds pas.

Komt er denk ik op neer dat een bericht een vrijblijvend iets is en dat het niet per definitie zo is dat als je een bericht gestuurd hebt naar iemand die ook online is dat hij op dat moment een antwoord kon of wilde geven. Mails hebben we overwogen, maar ik zie de noodzaak er niet van in. De meeste mensen komen toch eens in de zoveel tijd op de website en kunnen dan de berichten vanzelf in zien. Als ik iets te koop aan bied zou ik iedere dag even komen kijken of er eimand iets geantwoord heeft... dus zie ik ook dat ik een PM heb.

@ Bambamstudio : Natuurlijk delen we geen taken uit naar leden, maar van de mensen die het Pro level gehaald hebben verwachten we natuurlijk wel een professionele houding op het forum... da's dus hetzelfde als wat jij zegt Winking my eye
Let the BASS be louder
LauW    posted on 24-02-2008 19:14
Ik ben het niet helemaal met je eens Lead. Als ik DJR open kijk ik altijd links naar de topic en veel minder naar de rechterkant. Als je een pm hebt staat dat dan wel ik in het rood aangegeven echter de adds die er normaal staan zie er hetzelfde uit dus valt die nieuwe pm niet erg op in mijn ogen..

This is an old Topic

No new postings for 6.287 days.
 Post CommentThat would be 209.6 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

158 Users online: 31 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 13.183
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.135