Hee, Ik heb een Numark Fusion 494 besteld. En op me kamer wou ik graag boxen die je direct erop kan aansluiten! Wat raden jullie me aan?
Greetz
User edit by DJPrime on 18-02-2008 @ 14:55:28 (6%)
What do you think about Watvoor boxen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou niet voor de Lochitec gaan, k heb zelf zo een setje en heb nu een paar in een club gedraait en je merkt het verschil veelste erg!!! de Lochitech boxen geven geen volledig en mooi vol geluid als je beatmatched hoor je niet goed wat je doet vergeleken met monitor boxen, ik zelf ga KRK 5 boxen kopen deze zijn nieuw ook niet erg duur.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.415 days. Post CommentThat would be 213.8 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...